جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مس افکت» قرار بود یک سه گانه‌ی بلند و بالا باشد. با این حال پس از اینکه مس افکت: آندرومدا (Mass Effect: Andromea) انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده نکرد، این شرکت استودیوی سازنده‌ی آن را تعطیل کرد. در حال حاضر هم قرار نیست به این زودی‌ها یک مس افکت دیگر ساخته شود. قصه‌ای که در مس افکت: آندرومدا شروع شده بود قرار است در یک رمان تمام شود.

الکترونیک آرتز از رمان Mass Effect: Annihilation رونمایی کرده است.

الکترونیک آرتز از رمان «مس افکت: نابودی» (Mass Effect: Annihilation) رونمایی کرده است. این زمان توسط «کاترین والنت» (Catherynne M. Valente) نوشته می‌شود و قرار است در روز ۲۶ ژوئن سال آینده‌ی میلادی منتشر شود.

این رمان داستان سفینه‌ی بزرگ Keelah Si’yah را به پایان می‌رساند که ۲۰ هزار نفر از نژادهای مختلف کهکشان را در خودش جای داده به سمت کهکشان آندرومدا حرکت می‌کند.

مراحل ساخت مس افکت: آندرومدا چهار پنج سالی طول کشید و در این مدت، بازی بارها تغییر کرد. باگ‌های فنی بازی بیش از هر چیز به بازی صدمه زدند. انتظاراتی که منتقدان و بازی‌کننده‌ها هم از بازی داشتند، برآورده نشده بودند. می‌توانید از این جا با تمام بخش‌های گیم پلی مس افکت: آندرومدا آشنا شوید.

منبع: Polygon

مطلب قصه‌ی مس افکت: آندرومدا در یک رمان ادامه پیدا می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala