خریدن کنسول‌های بازی در روز اول عرضه‌شان، بدون شک کار ساده‌ای نیست. معمولا اگر کنسول را پیش‌خرید نکرده باشید، نمی‌توانید یکی در فروشگاه برای خرید پیدا کنید. مدل جدید ایکس‌باکس وان یعنی «ایکس‌باکس وان ایکس» (Xbox One X) هم از این قضیه مستثنی نیست.

ایکس‌باکس وان ایکس هفته‌ی بعد و در روز هفتم نوامبر رسما عرضه می‌شود.

مدیر شعبه‌ی انگلستان ایکس‌باکس گفته است که انتظار دارند روز اول عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس، خریداران نتوانند در فروشگاه‌ها برای خود یک کنسول پیدا کنند. «هاروی ایگل» به خبرگزاری GI گفته است: «پیش خرید نسخه‌ی اسکورپیو کنسول رکورد زد. هیچ ایکس‌باکسی تا به امروز آن‌قدر سریع در زمان پیش فروش تمام نشده بود. تقاضا برای ایکس‌باکس وان ایکس بسیار بالاست. در نتیجه ما نمی‌توانیم این موضوع را تضمین کنیم که در هفته‌ی اول عرضه بتوانید وارد یک فروشگاه شوید و برای خودتان کنسول بخرید.»

با این حال، مدیر شعبه‌ی انگلستان ایکس‌باکس می‌گوید که با نزدیک‌تر شدن به تعطیلات پایان سال، هر هفته کنسول‌های بیشتری وارد مغازه‌ها می‌کنند و نگرانی برای خرید ایکس‌باکس وان ایکس وجود نخواهد داشت.

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، مدل ارتقا یافته‌ای از ایکس‌باکس وان است که می‌تواند بازی‌های ایکس‌باکس وان را با وضوح تصویر ۴K و سرعت بالاتر اجرا کند. این کنسول با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

ایکس‌باکس وان ایکس هفته‌ی بعد و در روز هفتم نوامبر رسما عرضه می‌شود.

منبع: VG247

مطلب پیدا کردن ایکس‌باکس وان ایکس در زمان عرضه راحت نخواهد بود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala