شرکت چینی «اوپو» (Oppo) دو گوشی R11s و R11s پلاس را معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که گوشی وان‌پلاس ۵T هم ظاهری مانند این دو گوشی داشته باشد. در واقع شایعه شده که وان‌پلاس جدید خیلی به گوشی‌های تازه وارد اوپو شبیه خواهد بود.

دو گوشی جدید شرکت اوپو از صفحه نمایشی بزرگ با لبه‌های باریکی بهره می‌برند. گفته شده صفحه نمایش این دو گوشی با نسبت تصویر ۲:۱ ساخته شده‌اند. این دو گوشی صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارند. در حالی که این انتظار می‌رفت این دو تلفن همراه هوشمند محصولات قدرتمندی باشند، از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ برای آن‌ها استفاده شده است. انتظار می‌رود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی گوشی وان‌پلاس ۵T استفاده شود.

از جمله تفاوت‌های R11s با R11s پلاس می‌توان به میزان رم آن‌ها اشاره کرد. مدل معمولی ۴ گیگابایت رم دارد و مدل پلاس به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است. هر دوی این گوشی‌ها از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. باتری هر دو تلفن همراه هوشمند شرکت اوپو ۳۲۰۵ میلی‌آمپر ساعت است که شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند.

از دوربین دوتایی برای آن‌ها استفاده شده که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 دارند. دوربین جلوی این گوشی‌ها هم ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

این دو تلفن همراه هوشمند ۵ روز دیگر در کشور چین عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود که گوشی وان‌پلاس ۵T با سخت افزار بهتر و ظاهری شبیه به این دو گوشی به زودی معرفی شود.

منبع‌: androidauthority

منبع متن: digikala