بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که اپل با فروش آیفون می‌تواند به درآمد ۵۲٫۶ میلیارد دلاری در سه ماهه‌ی آخر امسال دست‌ پیدا کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اپل احتمالا بیش از انتظار عمل می‌کند و می‌تواند درآمد ۸۴ میلیارد دلاری در کارنامه‌ی خود ثبت کند.

تیم‌کوک، مدیرعامل شرکت اپل در این‌باره اعلام کرده که سال ۲۰۱۷، سال موفقیت‌آمیزی برای اپل خواهد بود و از این بابت خیلی هیجان‌زده است!

سال گذشته اپل توانسته بود به درآمد ۷۸٫۴ میلیارد دلاری دست پیدا کند. حالا پیش‌بینی‌ها برای درآمد سال ۲۰۱۷ بین ۸۴ تا ۸۷ میلیارد دلار است. اگر این اتفاق بیفتد، سهام این شرکت ظرف چند ساعت ۵ درصد رشد می‌کند که عددف قابل توجهی محسوب می‌شود. گذشته از این پیش‌بینی‌ها، گفته‌ می‌شود که آیفون X (آیفون ۱۰) به رشد و فروش اپل کمک شایانی می‌کند. روی هم رفته، گزارش‌های خبری باور دارند که سال ۲۰۱۷، سال بسیار خوبی برای اپل خواهد بود.

شما رشد شرکت اپل را چطور می‌بینید؟ آیا با وجود حاشیه‌هایی مثل قیمت بالا و سرعت عملکرد نسبتا پایین Face ID آیفون X، فکر می‌کنید که اپل فروش خوبی را از تولید این گوشی تجربه می‌کند؟

منبع: PhoneArena

مطلب درآمد ۸۴ میلیارد دلاری اپل در سه ماهه‌ چهارم ۲۰۱۷ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala