شرکت سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و نوت ۸ از قابلیت هوش مصنوعی دستیار صوتی بیکسبی استفاده کرده است. بعضی از کاربران سامسونگ از این ویژگی استقبال کرده‌اند و گروهی هم به شکل کلی آن را نادیده گرفته‌اند.

حال با یک بروزرسانی جدید دیگر با فشار دادن دکمه مربوط به این دستیار هوشمند Bixby Home باز نمی‌شود و گوشی را هم از حالت خواب بیرون نمی‌آورد.

از طریق مراجعه به بخش Galaxy Apps ، My Apps و سپس Update می‌توانید به بروزرسانی برسید که مخصوص سرویس‌ها و اپ‌های بیکسبی است. در این بخش با انتخاب گزینه Update All می‌توانید بروزرسانی‌ها را دریافت کنید و امکان غیرفعال کردن دکمه مخصوص بیکسبی را خواهید داشت.

مدتی است که دستیارهای هوشمند در گوشی‌ها استفاده گسترده‌تری پیدا کرده‌اند. سیری دستیار صوتی هوشمند اپل و دستیار صوتی گوگل دو نمونه از این دستیارها هستند که بعضی از قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها را هدایت می‌کنند. سامسونگ هم تلاش کرده از طریق بیکسبی در این رقابت اثرگذار باشد. با این وجود بعضی از کاربران چندان از بیکسبی و اختصاص یک دکمه بخصوص به آن دل‌خوشی ندارند و به نظر می‌رسد این بروزرسانی‌ جدید هم برای این دسته از کاربران عرضه شده است.

منبع: Phone Arena

مطلب با بروزرسانی جدید سامسونگ دکمه مخصوص Bixby غیرفعال می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala