خبر خوش‌حال‌کننده برای طرفداران بی‌ام‌و این است که در سال آینده باید منتظر عرضه‌ی یکی از مدل‌های هیجان‌انگیز این شرکت آلمانی باشند! بی‌ام‌و M3 CS، سدان اسپرتی است که به عنوان یکی از پرچم‌دارهای بی‌ام‌و قرار است به رقابت همتایان خود برود. همان‌طور که گفتیم، بی‌ام‌و M3 CS یک سدان اسپرت است و به عنوان پرچم‌دار این شرکت باواریایی از توان بیشتری بهره می‌برد.

مدل CS قرار است فاصله‌ی بین پکیج‌های M بی‌ام‌و با مدل‌های GTS این کمپانی را پر کند.

این آلمانی به یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر و مجهز به سیستم‌ پرخوران توربروشارژر مجهز می‌شود. به لطف همین قلب تپنده شاهد تولید حداکثر توان ۴۵۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون‌متری هستیم. برای درک بهتر افزایش توان در این مدل، باید به مشخصات مدل M3 استوک با حداکثر توان ۴۲۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون‌متری اشاره کنیم. بجز افزایش توان موتور، سیستم اگزوز این اتومبیل با تغییراتی همراه بوده تا صدای خشن‌تری از قدرت تولید شده را به گوش اطرافیان برساند.

احتمالا دوست‌دارید درمورد شتاب این خودرو بدانید. برای رسیدن از وضعیت سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت ۳٫۷ ثانیه زمان می‌برد که حدود ۰٫۲ ثانیه از مدل‌ استوک سریع‌تر است. این احتمالا آخرین مدل از سری قدرتمند M3 اتاق F80 بی‌ام‌و است. از این مدل قرار است تنها ۵۵۰ دستگاه برای بازار آمریکا تولید شود. در ادامه با تصاویر مختلف از این خودرو هیجان انگیز همراه باشید.

منبع: MotorAuthority

مطلب BMW M3 CS مدل ۲۰۱۸؛ لوکس و سریع‌تر از همیشه برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala