داشتن ظاهری آراسته برای خانم‌ها بسیار مهم است. برای داشتن آرایش زیبا و حرفه‌ای احتیاج به ابزار و مواد آرایشی حرفه‌‌ای است. این نکته بسیار مهم است که هر محصول آرایشی با استفاده از برس مخصوص خود روی صورت قرار گیرد. به یاد داشته باشید استفاده از برس‌هاي آرايشي به شما در آرايش با ماندگاري بالا کمک خواهد کرد.

فراموش نکنید در هنگام خريد برس‌هاي آرايشي باید به نوع الیاف آن دقت کنید. بهترین و راحت‌ترین نوع برس‌های آرایشی از الیاف ساخته شده آن مشخص می‌شود. برس‌های زبر و بی کیفیت به پوست آسيب وارد مي‌کند و کيفيت آرايش مناسب چهره‌تان نخواهد بود. علاوه بر کیفیت الیاف باید به نوع برس آرایشی هم دقت کرد.

تنوع برس آرایشی این روزها در بازار خیلی زیاد شده و خیلی از ما حتی نمی‌دانیم بعضی از این برس‌ها چه کارایی دارند. مثلا از برش‌های زاویه دار چه وقت استفاده کنیم یا چه برسی مناسب رژگونه است؟ فرق برس آرایشی مک با برس آرایشی کیس در چیست؟ یا برای خرید برس‌های آرایشی چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟ آیا ما به تمام برس‌های یک ست آرایشی احتیاج داریم؟

در این اینفوگرافیک سعی کردیم تمام اطلاعاتی که شما قبل از خرید و استفاده از انواع برس آرایش باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع برس آرایشی

مطلب [اینفوگرافیک] یازده نوع برس آرایشی که باید بشناسید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala