آفتاب بعدازظهر لب پنجره و طولانی‌تر شدن شدن روزها، پایان زمستان و نزدیک شدن بهار را نوید می‌دهد. شاید شما هم موافق باشید که هوای دلنشین بهار و تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای سفر است. در آماده شدن برای سفر قبل از هرچیز نیاز به چمدان احساس می شود؛ چمدانی که درکنار سبک بودن مقاوم هم باشد. پیشنهاد ما به شما «چمدان ویکتورینوکس» است. در ادامه نظر همکارانمان که ازین چمدان استفاده کرده‌اند را پرسیده‌ایم.

سمیـــرا

بالاخره بعد از مدت‌ها مسافرت رفتن با کوله تصمیم گرفتم یه چمدون خوب و درست حسابی بخرم. یه چمدون جادار و سفت و محکم که در عین حال کوچک هم باشه. داشتن قفل و جیب‌های بیرونش هم برام مهم بود. اگه زیاد سفر میرید (به‌خصوص برنامه‌های کاری که باید در یک سفر به چند تا شهر سر بزنید)، حتما می‌دونید که چقدر جیب‌های چمدون به شما کمک می‌کنه. چون می‌تونید وسایل رو دسته بندی کنید و چیزهایی که ممکنه گاه و بی‌گاه لازم داشته باشید، جایی دم دست‌تون بزارید.

بعد از گشتن تو دیجی‌کالا چشمم افتاد به چمدون ویکتورینوکس. اصلا نمی‌دونستم ویکتورینوکس که به ابزار سفر محکم و کاربردی مثل چاقوهای چندکاره معروفه، چمدون هم داره. کالایی که پیدا کرده بودم، یه چمدون شیک و در عین حال اسپرت بود. راستشو بخواین به خاطر برندش بود که برای خریدش تردید نکردم؛ اما بعد از این که خرید به دستم رسید، مطمئن شدم چمدونی بهتر از این نمی تونستم پیدا کنم. کنار همه‌ی این‌ها چرخ‌های روان و سبک بودنش، این چمدون رو همراه همیشگی سفرهام کرده.

فریــدون

برای تولدم یک چاقوی کوچک چندکاره ویکتورینوکس از چندتا از همکارهام هدیه گرفتم و الان نزدیک به یک سال شده که همیشه همراهم است. کل این چاقو شاید اندازه انگشت کوچیکه من هم نباشه ولی بعضی وقت‌ها به قدری کار راه انداز بوده که حد نداره. مهم‌ترین ویژگی این چاقو کیفیت ساخت بسیار بالای اون هست. چمدان ویکتورینوکس مدل CH-97 هم از چنین کیفیت بالایی برخورداره و می‌تونه برای سال‌های سال چمدان همراه شما در سفرهای گوناگون باشه. این چمدان همچنین به دلیل ابعادی که داره، برای بسیاری از ایرلاین‌ها سایز مناسب کابین محسوب شده و می‌توانید در داخل آن وسایلی که باید در دسترس باشند را قرار دهید. فضای داخلی این چمدان هم به شکلی بسیار خوب طراحی شده تا بیشترین میزان وسایل رو هم به خوبی بشه در داخل اون دسته‌بندی و جدا کرد. ویکتورینوکس برای این چمدان سه دسته هم در قرار داده تا به سادگی بشه اون رو جابه‌جا کرد. خلاصه این که اگر دنبال یک چمدان کوچک و کاربردی برای سفرهای تفریحی و کاری خودتون هستین، این محصول ویکتورینوکس می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه.

علیرضــا

همیشه از همراه بردن ساک یا چمدان تو مسافرت‌ها به خاطر سنگینی و جا گیر بودن کلافه بودم و تا جایی که می تونستم از کوله پشتی استفاده می کردم. اما باید قبول کرد که نمیشه همه چیز و تو کوله پشتی جا داد اگر هم پرش کنید خیلی سنگین می‌شد. مخصوصا وقتی که دانشجو بودم و کلی کتاب و وسایل شخصی همراهم بود به همه اینها کیف لپ‌تاپ هم اضافه کنید! مجبور بودم کلی بار با خودم حمل کنم. بهترین انتخاب من در دوران دانشجویی این چمدان ويکتورينوکس بود. این چمدان جمع و جور طوری طراحی شده که بدون نیاز به برداشتن با همین دسته تلسکوپی و چرخ‌هاش دنبال خودتون هرجا بخواین بکشید. جنس استفاده شده در قسمت داخلی و بیرون چمدان ويکتورينوکس مدل CH-97 کیفیت خوبی داره و علاوه بر دسته بلند دو تا دستگیره یکی در بالا و یکی در کنار چمدان قرار داره که وقتی می خواهید چمدان بلند کنید، به راحتی این کار انجام دهید. فضای داخلی به صورتی طراحی شده که به شما این اجازه رو می‌دهد که لباس و لوازم شخصی مورد نیاز خودتون به راحتی درونش قرار بدین. قسمت بیرونی هم دو جیب تعبیه شده که با زيپ، باز و بسته می‌شود. پیشنهاد من برای کسانی که سبک سفر میکنن چمدان ویکتورینوکسه.

منبع متن: digikala