بهار و تابستان فصل میوه‌های محبوب همه‌ست. با این همه تنوع میوه می‌تونیم هر روز هفته یک اسموتی جدید درست کنیم. خیلی حیف که اسموتی با میوه‌های رنگی رو توی یک لیوان معمولی بریزیم، اسموتی لیوان مخصوص خودش رو می‌خواد. یک ماگ اسموتی که هم دستمون یخ نکنه و نوشیدنیمون زود گرم نشه، هم نی داشته باشه، اگر در هم داشته باشه عالی چون میشه بدون نگرانی روی مبل لم داد و نوشیدنی خورد. خوشبختانه ماگ اسموتی وینتج رو پیدا کردیم که همه این ویژگی‌ها رو داشت و خیلی هم ارزون بود! این هفته این ماگ اسموتی رو به خودتون هدیه بدید. قبل از خرید می‌تونید نظر همکارامون در رو در مورد این ماگ بخوانید.

الهام

در تب و تاب تابستان‌های گرم و اعصاب‌خورد کن تهران، پناه‌بردن به یک کافه‌ی دنج و خوردن یک نوشیدنی خنک خالی از لطف نیست. اما با توجه به ترافیک‌های حجیم  و مسیرهای طولانی در بیشتر مواقع از این کار منصرف میشم  و به سمت منزل می‌روم. به محض رسیدن، چیزی جز یک اسموتی خنک نظرم را جلب نمی‌کنه. برای همین فورا دست به کار می‌شم تا یک نوشیدنی خوشمزه و رنگارنگ برای خودم آماده کنم. اما ترجیح میدم به جای خوردن اسموتی تو یک استکان چای‌خوری، بعد از درست کردن اسموتی باید دنبال یک ماگ نسبتا بزرگ باشم! ماگ اسموتی وینتج بهترین گزینه برای این هدف بود. طراحی جذاب رنگ زرد این ماگ خوش‌دست توجه من رو به سمت خودش جلب کرد و خریدمش و بعد از اینکه ۲ بار باهاش آبمیوه خوردم، تصمیم گرفتم تمامی رنگ‌هاش رو بخرم. اینطوری هر کسی تو خونه لیوان اسموتی خودشو داره.

سابرینا

کم کم هوا داره سمت گرما میره و فقط باید نوشیدنی های خنک خورد. من خودم مرداد ماهی هستم و تب گرمی دارم و همیشه به دنبال یه ظرف مخصوص برای نوشیدتی های تابستونی هستم. یک لیوان که فقط برای من باشه و با باقی لیوان‌ها فرق داشته باشه. چقدر خوبه بتونی یه اسموتی، یه نوشیدنی سرد و هر چیزی که بهت حس خنک شدن رو میده توی ماگ شیشه ای با نی رنگی خودت نوش جان کنی. پیشنهاد می کنم این محصول رو واسه صرف نوشیدنی های هیجان انگیز خودتون و دوستاتون تهیه کنید و لذتشو ببرین.

احمدرضا

با اینکه بهار امسال کمی از سال‌های گذشته هوای خنک‌تری داشت، ولی نباید فراموش کنیم که تابستون نزدیکه. کسانی که بیرون از خونه فعالیت می‌کنند، یک لیوان نوشیدنی خنک میتونه خستگی‌ رو از تنشون در کنه. یک لیوان آبمیوه یا شربت که داخل ماگ اسموتی وینتج هیجان‌انگیزتر هم میشه. بدنه ماگ به فرم کاکتوس هست و روی در اون هم حفره‌ای قرار گرفته تا بتونید نوشیدنی رو با نی خودتون میل کنید. در هر ماگ به یک رنگ و به طرح میوه هست. من رنگ سبز که در اون مدل هندوانه هست رو بیشتر دوست دارم ولی شما می تونید طرح‌های دیگه رو امتحان کنید.

مطلب اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، ماگ اسموتی بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala