روز دختر در راه است و یک بهانه خوب برای خوشحال کردن دختران پیدا شده! این بهترین فرصت برای نشان دادن علاقه به عزیزترین دختر زندگی‌تان است. ۱۰ پیشنهاد عالی هدیه برای دختر برای خوشحال کردن آن‌ها در هر سن و سال، دوست، خواهر، دختر و.. آماده کردیم تا به شما در انتخاب هدیه کمک کنیم. این کالاها می‌توانند هرکدام یک هدیه کامل یا کامل کننده هدیه‌‌ای که شما انتخاب کردید باشند. بهتر است دخترها را برای گرفتن هدیه زیاد منتظر نگذارید…

ساعت مچی نیوگیت مدل The Atom Polished Rose Gold

ساعت مچی زنانه

یکی از شیک‌ترین و ظریف‌ترین ساعت‌ مچی‌ها در بین تمام ساعت‌ مچی‌های عقربه‌ای، ساعت مچی زنانه نیوگیت مدل اتم پولیش رزگلد است. این ساعت مچی بند فلزی و قاب استیل به رنگ رزگلد دارد. رنگ صفحه آن صدفی است و فرم گرد ظاهر کلاسیکی به آن داده است. عرض صفحه ۳۲ میلی‌متر است که جزو صفحه‌های متوسط محسوب می‌شود. ساعت مچی انگلیسی نیوگیت را به دختران شیک هدیه دهید.

 

 

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 70

دوربین چاپ سریع

دنیای دوربین‌های چاپ سریع یک دنیای متفاوت از باقی دوربین‌های عکاسی است. ثبت لحظه‌های خاص در لحظه و در یک کادر کوچک با کیفیت و حال و حوای خاص، ویژه‌ترین هدیه‌ برای دختران عشق عکاسی است. دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم یک دوربین چاپ سریع فوق‌العاده جذاب، با قابلیت‌های Macro ,Normal ,Landscape است. کیفیت تصاویر نسبتا خوبی دارد اما چیزی که این دوربین را از باقی فوجی ‌فیلم‌ها متمایز می‌کند فرم و رنگ بدنه کلاسیک آن است؛ هرکدام از رنگ‌های این دوربین جذابیت خاص خود را دارند.

 

 

ماگ سفری سیلیو

ماگ سفری

یک ماگ پرکاربرد برای سفر، سرکار، خانه یا مدرسه و دانشگاه! این ماگ مایعات سرد را تا ۸ ساعت خنک و مایعات گرم را تا ۴ ساعت گرم نگه می‌دارد که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. این ماگ ۳۵۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد و وزن خودش فقط ۲۳۳ گرم است. سبک، خوش‌دست و بسیار خوش‌رنگ و مناسب برای اینکه به یک دختر خانم نشان دهید که به او اهمیت می‌دهید.

 

 

کوسن رنگار شاپ مدل Unicorn

کوسن دخترانه

یونیکورن‌ یا همان اسب تک شاخ بیشتر از فقط یک موجود کارتونی است و این روزها به عنوان یک سمبل در میان دختران نوجوان خیلی پرطرفدار شده است. این روزها یونیکورن‌ها را همه جا می‌توان دید از قاب موبایل و پاور بانک گرفته تا تیشرت و استیکر، اما کوسن طرح یونیکورن یک هدیه خاص‌تر برای دخترانی است که یونیکورن‌ها را دوست دارند. این کوسن رنگار شاپ زمینه سرمه‌ای با بهترین کیفیت چاپ، ضد حساسیت، قابل شستشو و با ماندگاری بالا دارد.

 

نمک حمام تالیدا مدل گل تاهیتی

نمک حماماستفاده از نمک حمام به علت تمام خواص تاثیرگذار مثل نرم کنندگی، لایه برداری، اسکراب، رفع خستگی، خیلی توصیه می‌شود. همه دخترخانم‌ها دوست دارند که به پوست‌شان رسیدگی کنند تا درخشنده‌تر، نرم‌تر و لطیف‌تر شود. این نمک حمام خوشبو با رایحه گل تاهیتی است و از آن می‌‌توان علاوه بر داخل وان حمام، در ماساژ هم استفاده کرد. این نمک قابلیت تمیز کنندگی منافذ پوست و رفع التهاب دارد و پس از استفاده بوی آرامش بخشی از خود به جا می‌گذارد. نمک حمام شاید متفاوت‌ترین هدیه برای دخترها محسوب شود!

 

برس پاکسازی کیوت اسکین

برس پاکسازی صورت

این روزها همه دخترها حداقل یک برس پاکسازی در خانه دارند که از آن به صورت روزانه یا هفتگی برای پاکسازی و تمیز کردن پوست استفاده می‌کنند. این برس پاکسازی یکی از پرفروش‌ترین و جدید‌ترین مدل‌ها از انواع برس پاکسازی پوست است. استفاده از این برس پاکسازی و لایه بردار پوست مزایای زیادی برای پوست دختران جوان دارد و برای انواع پوست قابل استفاده است. رنگبندی متنوع و یک پایه برای نگهداری راحت هم دارد. این برس پاکسازی می‌‌تواند هدیه جذابی برای کسانی که به پوست خود اهمیت می‌دهند و تشویق کننده برای کسانی که به پوست خود اهمیت نمی‌دهند باشد!

 

بیگودی برقی سرامیکی بابیلیس

فر کننده مو

برای دخترانی که موهای لخت دارند این بیگودی برقی بهترین هدیه است. اکثر دخترانی که موهای صاف دارند دوست دارند که بعضی اوقات موهای خود را فر کنند و حالت دهند، اما خیلی‌ها چون فر کردن مو سخت یا هزینه‎‌بر است از خواسته خود منصرف می‌شوند. استفاده این بیگودی سرامیکی آنقدر راحت است که همه دختران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ فقط کافیه دکمه دستگاه رو بزنند تا بیگودی‌ها داغ شوند و بعد موها را دورش بپیچند.

 

 

چراغ خواب LED بلوتوثی شیاومی

چراغ خواب شیائومی

بچه چیزی بهتر از یک چراغ خواب هوشمند با بیش از ۱۶ میلیون نور رنگی مختلف؟ این چراغ خواب هوشمند هم از طریق کلید روی بدنه و هم از طریق اپ موبایل قابل کنترل است. نور متعادل و جذاب این چراغ خواب برای کنار تخت یا میز تحریر بسیار مناسب است. برند شیائومی یک تولید کننده مطمئن است که همه ما با لوازم دیجیتالی و گجت‌های هوشمند آن آشنا هستیم. یک هدیه مطمئن برای کسانی که در انتخاب هدیه برای دخترها شک دارند.

 

کیف لوازم آرایش آرت دکو

کیف لوازم آرایش

«زندگی کوتاه است، بیشتر آرایش کن!» این جمله روی این کیف لوازم آرایش آرت دکو، یک تعبیر خوشایند برای دخترخانم‌هایی آرایش کردن را دوست دارند است. برند آرت دکو یکی از معروف‌ترین برندها در تولید لوازم آرایش است. کیف آرایشی یک وسیله لازم برای همه خانم‌هاست و قطعا از این هدیه خوشحال خواهند شد. اگر می‌وخواهید نشان دهید که به جزییات اهمیت می‌دهید این کیف آرایشی را به یک دختر اهمیت دهید.

 

 

شیر بدن زیر دوش ترمیم کننده لاکتویت

لوسیون بدن

حتی شنیدن اسم شیر بدن هم برای دختران جذاب است، چه برسد به این که یکی هدیه بگیرند. این شیر بدن در حمام و پس از شستن بدن استفاده می‌شود. عطر خوشایند این شیر بدن نه‌تنها فضای حمام را پر می‌کند بلکه پس از شستن و خشک کردن روی پوست هم باقی‌ می‌ماند. دخترانی که پوست خشک یا خیلی خشک دارند با استفاده از این شیر بدن نتیجه بهتری نسبت به هر نوع لوسیون بدن خواهند گرفت.

مطلب ۱۰ پیشنهاد خرید هدیه به مناسبت روز دختر برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala