گرم شدن هوا و شروع فصل تابستان معمولا فصل جدیدی برای عطر خریدن است. چه برای کسانی که عطرشان تمام شده و چه کسانی که دوست دارند یک عطر جدید برای حال و هوای گرم و تابستانی فعلی پیدا کنند. پیدا کردن خوشبوترین عطرها در جشنوارهو تخفیفات بزرگ کار کراحتی نیست و یک راهنمای خرید عطر به پیدا کردن آن‌ها در آن شلوغی و فرصت کم کمک بسیار خوبی خواهد بود. البته که هرکسی اولویت‌های خودش برای خرید عطر را دارد اما قیمت مناسب اولویت همه ماست! همه دوست داریم عطر با قیمت مناسب بخریم؛ به همین دلیل هم در جشنواره خرید «تابستان داغ با دمای بالا» صدها پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوکلن، ادوفرش و عطر جیبی برای خرید قرار دارد!

انتخاب عطر خیلی سلیقه‌ای است اما بعضی از عطرها بوی خودشان را ثابت کرده‌اند و به دلیل فرمولاسیون خوب‌شان معروف‌تر، پرفروش‌تر و البته پرطرفدارتر شده‌اند. لیستی که ما تهیه کردیم گزیده‌ای از لیست عطرهایی است که قرار است در جشنواره تابستان شگفت‌انگیز دیجی‌کالا تخفیف داشته باشد!

کسانی که به دنبال یک عطر مشخص هستند به کنار، اما اگر جزو کسانی هستید که به دنبال یک عطر خوب می‌گردید، می‌توانید هر ۳ ساعت در میان کالاهای شگفت به دنبال یک عطر معروف و با قیمت مناسب بگردید یا این‌که از ما کمک بگیرید. ۶ عطر برتر زنانه و مردانه معروف و گران قیمت جشنواره که خوشبوترین و پرطرفدارترین رایحه را دارند، در این لیست قرار داده‌ایم تا کار شما را راحت کنیم. قیمت هر کدام از این ۶ عطر خوشبو، شامل تخفیف های شگفت‌انگیز می‌شود!

ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme Marineعطر بولگاری

برند بولگاری (Bvlgari) همیشه جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرها در بین خانم‌ها و آقایان بوده است؛ خصوصا این عطر آکوا که با بوی خنکش روزهای گرم تابستان را کوتاه‌تر می‌کند. ژاک کاوالیه معروف طراحی این عطر را به عهده داشته است و فرمولاسیون آن را طوری طراحی کرده است که طراوت اقیانوس و بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت، برگ درخت نارنج و شکوفه‌ها پرتقال شما را در هوا غوطه‌ور می‌کند. این ترکیبات در کنار عنبر و چوب سدر تازگی و شادی را برای شما به ارمغان می‌آورند که دقیقا در فصل تابستان احتیاج دارید. بوی شیرین و خنک این ادو تویلت محصولی از کشور ایتالیاست، حجم آن ۱۰۰ میلی لیتر است و مخصوص آقایانی طراحی شده است که نت‌های چوب، شیرین دریا و گل را دوست دارند. این عطر پر فروش در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا، با تخفیف خوبی ظاهر می‌شود و شما می‌توانید آن را برای خودتان یا برای آقایانی که دوست دارید سفارش دهید.

 

ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل Jasmin Noirعطر زنانه بولگاری

از عطرهای معروف دیگر بولگاری می‌توان «جزمین نوآر» است. یک عطر گرم و شیرین برای خانم‌های جذابی که می‌خواهند با حال و هوای تابستان همراه شوند. این عطر به دلیل حس آرامش عمیقی که به شما و اطرافیان می‌دهد معروف است؛ سه نت اصلی این عطر شامل رایحه لذت‌بخش گل یاسمین و نت‌های سبز برای نت اولیه که چیزی جز خاطره‌های خوش یاد شما نخواهد آورد، نت دوم یا نت میانی عطر جزمین نوآر گل یاسمین و بادام که یادآور بهار و عطر شکوفه‌ و گل‌های بهاری هستند. نت‌های میانی مدت زیادی با شما خواهند ماند و بعد از آن جای خود را به عطر گیاه پاتچولی، مشک و شیرین بیان می‌دهند. این عطر شیرین و مطبوع یکی از پرطرفدارترین عطرها در میان خانم‌های ایرانی است که طراحان آن کارلوس بنایم و سوفی لبی هستند. شما می‌توانید جزو خانم‌های خوش شانس باشید و این عطر را از شگفت انگیز با دمای بالا با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید.

 

ادو پرفیوم مردانه جاکوب نویر مدل Lovely Nightعطر جدید

حتما شنیدید که می‌گویند شب‌های تابستان شب‌های عشق است و می‌شود در آن‌ شب‌ها عاشق شد. ادو پرفیوم مردانه جاکوب نویر حرارت شب‌های تابستان را در خود دارد چون از این شب‌ها الهام گرفته شده است؛ به همین دلیل مناسب فصول سرد و مناطق سردتر مناسب است چون آنقدر گرم و تند است که با اولین اسپری آن روی پوست خود متوجه ترکیب جادویی و گرم آن خواهید شد. مرکبات و چوب اولین بویی است که از این عطر احساس می‌کنید و پس از مدتی متوجه گیاه پاتچولی، گل شمعدانی، فلفل سیچوان، اسطوخودوس می‌شوید. آقایانی که عطرهای گرم دوست دارند از بوییدن این عطر خیلی لذت می‌برند چون به معنای واقعی گرم و تند است و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. جاکوب نویر برند معروفی است که این عطر را در فرانسه تولید می‌کند. آقایان خوش تیپ و خوش پوش به یک عطر خوشبو با بوی مردانه مثل این عطر احتیاج دارند که بتوانند دل هر کسی را به دست بیاورند. این عطر قیمت بسیار مناسبی دارد و در جشنواره تابستان شگفت‌انگیز ارزان‌تر هم می‌شود!

 

ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Noir Le Eauعطر ژیوانشی

«دالیا نوآر لئو» عطر خوشبوی بهار و تابستان است که بوی خنکی دارد و جز انرژی مثبت و شادی، حس و حالی برای شما نمی‌آورد. نو رایحه این عطر گل با طبیعیت شیرین و خنک و البته کمی تندی ملایم است. این عطر بوی ملایمی دارد و رایحه شکوفه پرتقال در این عطر یکی از جذاب‌ترین حس و حال‌ها برای روزهای تابستان است که اولین نتی است که از این عطر به مشام‌تان می‌رسد. بعد از آن بوی خوش گل رز را احساس می‌کنید که یکی از خوشایندترین بوها برای خانم‌هاست. حسی که خانم‌ها به گل رز و عطر آن دارند حس ویژه و غیر قابل انتکار است. رفته رفته عطر گل رز جای خودش را به مشک و گیاه پاتچولی می‌دهد. این عطر جذاب را می‌توانید برای استفاده هر روز بخرید و هر روز صبح خود را با آن شروع کنید. پخش بوی خوب و ماندگاری عطر ژیوانشی بر تن شما، آن را تبدیل به یک هدیه مناسب کرده است که شما می‌توانید از جشنواره تابستان شگفت‌انگیز آن را با تخفیف بخرید.

 

ادو تویلت مردانه جگوار مدل Visionعطر ارزان تستر

تند و شیرین با رایحه‌ای از طبیعیت این ادوتویلت را به یک عطر جذاب برای پسران جوان تبدیل کرده است. ادو تویلت « Jaguar Vision» یک عطر شیرین رایحه‌ای بسیار ملایم خوش‌بو دارد که به سلیقه اکثر پسران ایرانی سازگار است و انتخاب بسیار خوبی برای استفاده هر روز شماست. در فرمولاسیون این ادوتویلت مردانه از بوی هل، لیمو، آناناس، چوب سدر، سیب و گریپ فروت استفاده شده است و شما پس از اسپری در چند مرحله با ترکیبی از این رایحه‌ها روبه‌رو می‌شوید. پخش بوی جگوار ویژن خیلی خوب است و حس و حال بسیار پر انرژی به شما و فضایی که در آن هستید می‌دهد و همین موضو باعث می‌شود میزان ماندگاری معمولی آن را به راحتی نادیده بگیریم. اگر نمی‌دانید چرا اسم آن جگوار است باید بگیم که این عطر با الهام از ماشین جگوار مدل ۲۰۱۰ XJ طراحی و ساخته شده است. قیمت این عطر ارزان است و با توجه به تخفیف جشنواره شگفت‌انگیز ارزان‌تر هم خواهد شد؛ چه چیز بهتر از یک عطر به این خوشبویی و به این ارزانی؟

 

ادو پرفیوم زنانه پرنسس مارینا دو بوربون مدل Cristal Royalعطر زنانه معروف

و اما آخرین عطر خوشبوی لیست شگفت‌انگیزهای دیجی‌کالا این عطر با رایحه‌ شیک و رسمی خود است. شیشه و اسم این عطر کافیست تا شما بدانید قرار است با چه رایحه‌ای روبه‌رو شوید. پرنسس ماریا دو بوربون یکی از عطرهای جدید است که با هر بار استفاده بدن و لباس‌های خود را به عطر گل و میوه و چوب آغشته می‌کنید. میوه‌های جذابی مثل انگور سیاه، نارنج و گلابی و گل‌هایی مثل گل زنبق، گل بنفشه و گل یاسمین که تمام انرژی‌های خوب طبیعت را همراه خود دارند و آن‌ها را به شما می‌بخشند. این بوی شیرین زنانه در پایان یه بوی مشک و چوب صندل ختم می‌شوند و ساعت‌ها ماندگاری دارند. اگر تا به حال این عطر زنانه لوکس را نداشته‌اید این جشنواره خرید دیجی‌کالا بهترین فرصت برای خرید عطر کریستال رویال است؛ چون قیمت آن تخفیف خوبی شامل می‌شود و شما به راحتی شانس داشتن یک عطر شیک و تابستانی را به دست می‌آورید.

 

مطلب خوشبوترین عطرهایی که از جشنواره شگفت‌انگیز دیجی‌کالا می‌توانید بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala