خانه آرام‌ترین جایی است که انسان‌ها از آن یاد می‌کنند. محلی که فارغ از هیاهوی شهر، کار و تحصیل می‌توان ساعت‌های زیادی را در آن با لوازم خانگی دل‌خواه به آرامش سپری کرد. محلی برای نشستن کنار اعضای خانواده و دوستان و لذت بردن از لحظه‌های آزاد. در فصل تابستان به خاطر فراغت از مدرسه و دانشگاه زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانیم و به خاطر بلند بودن روزها انگار تکه‌ی بلندتری از شبانه‌روز در اختیار ماست. هر کدام از ما بنا به نیاز و سلیقه‌هایمان خانه‌های خود را به شکل‌های گوناگونی تجهیز می‌کنیم. از آشپزخانه تا اتاق خواب هرکدام از ما پر از وسایلی است که بر اساس نیاز یا لذت‌هایی که از زندگی می‌بریم خریداری کرده‌ایم. وسایلی که باعث می‌شوند آرامش داشته باشیم و از بودن در محیط خانه لذت ببریم.
دیجی‌کالا در تابستان امسال هم مانند سال‌های گذشته قصد دارد جشنواره‌ی خرید فوق‌العاده‌ای را برگزار کند. در طول جشنواره‌ی سه روزه‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» ده‌ها گروه کالایی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای مشتریان دیجی‌کالا عرضه می‌شوند و یکی از مفیدترین این گروه‌ها کالاهای مربوط به لوازم خانگی، صوتی و تصویری است. هر کدام از ما برای یک آشپزی دلچسب، شنیدن موسیقی مورد علاقه یا دیدن برنامه‌های تلویزیونی محبوب‌مان نیاز به وسایلی داریم که در این گروه قرار گرفته‌اند. در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» بازه‌ای وسیع از انتخاب‌های گوناگون در دسترس شماست. تخفیف‌های گوناگون به کاربران دیجی‌کالا کمک می‌کنند تا با هزینه‌ای اقتصادی کالاهای مورد نیاز برای خانه‌ی خود را تهیه کنند.
در این راهنما تصمیم داریم تا تعدادی از کالاهای موجود در گروه‌های مربوط به کالاهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری را به شما معرفی کنیم. این کالاها جزئی از جشنواره‌ی جذاب «شگفت‌انگیز با دمای بالا» هستند و شما می‌توانید در طول مدت جشنواره با تخفیف‌هایی فوق‌العاده آن‌ها را خریداری کنید. پس اخبار مربوط به این جشنواره‌ی جذاب را دنبال کنید و با خرید کالاهای مورد نظر خود با تخفیف‌های عالی از بودن در محیط خانه در فصل تابستان لذت ببرید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XTU625

تلویزیون‌های برند ایکس ویژن مدت‌هاست جای خود را در بازار ایران و در میان برندهای شناخته‌ی شده‌ی لوازم خانگی باز کرده و محصولاتی قابل رقابت برای تلویزیون‌های خارجی محسوب می‌شوند. یکی از محصولات این شرکت مدل ۵۵XTU625 است که در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد. این محصول با کیفیت‌ ساختی مثال‌ زدنی نیاز کاربران خانگی را به خوبی برآورده می‌کند. این تلویزیون علاوه بر طراحی چشمگیر و ظاهری جذاب به پنل مدرنی با کیفیت‌تصویر ۴K مجهز شده و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. زاویه دید وسیع و نسبت تصویر ۱۶:۹ کمک می‌کنند تا از تماشای تصاویر در این تلویزیون لذت ببرید. این محصول به خاطر اندازه‌ی ۵۵ اینچی صفحه نمایش می‌تواند یک تلویزیون مناسب برای سالن‌های پذیرایی متوسط و بزرگ باشد. وجود گیرنده‌ی دیجیتال و قابلیت پخش فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری باعث شده تلویزیون‌های هوشمند از وجود پخش‌کننده‌های دیگر تقریبا بی‌نیاز شوند. مدل ۵۵XTU625 از فرمت‌های صوتی و تصویری زیادی از قبیل MPEG4، MPEG2، H.265، H.264، HE-AAC، LPCM، AC3، WMA و MP3 پشتیبانی می‌کند و کاربر همچنین می‌تواند عکس‌هایی با فرمت‌های GIF, BMP, PNG, JPEG را در تلویزیون تماشا کند. گفتنی است کاربر می‌تواند با استفاده از دو پورت USB تعبیه شده در دستگاه، فلش و هارداکسترنال را به آن متصل کرده و از قابلیت‌های چند رسانه‌ای تلویزیون استفاده کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XTU625 با توجه به قیمت نسبتا مناسبی که دارد، در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید یک تلویزیون مدرن و کارآمد باشد.

پخش کننده چند رسانه ای آیو مدل AioBox به همراه اشتراک سه ماهه

با بهبود روزافزون کیفیت اتصال به اینترنت و به‌روز شدن فناوری‌های دیجیتال، منابع بسیاری از صدا و تصویر به شیوه‌ای ساده‌تر در اختیار کاربران قرار گرفت و علاقمندان به برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ‌توانستند بر اساس سلیقه و نیاز خود، برنامه‌های مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند. ست‌تاپ‌باکس‌ها حاصل پیشرفت فناوری تلویزیونی بودند که برنامه‌های تلویزیونی را هم از لحاظ کمیت و هم از نظر کیفیت ارتقا دادند. در کنار پخش برنامه‌ها به صورت دیجیتال، اینترنت هم به کمک نسل جدید ست‌تاپ‌باکس‌ها آمد تا منبع نامحدودی از انواع برنامه‌ها مانند اخبار، سرگرمی یا آموزش را بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران قرار دهد. برخلاف ست‌تاپ‌باکس‌های DVB که نسل قبلی ست‌تاپ‌باکس‌ها محسوب می‌شوند، آیو به جای آنتن خارجی به اینترنت متصل شده و با مصرف کمترین میزان ممکن از پهنای باند دنیایی از سرگرمی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. ست‌تاپ‌باکس‌های اینترنتی امروزه تبدیل به یکی از لوازم خانگی معمول در سراسر جهان شده‌اند. آیو نیاز به نصب ندارد و فقط با واسطه قراردادن آن بین تلویزیون و مودم می‌توان از آن استفاده کرد. با ست‌تاپ‌باکس آیو می‌توان علاوه‌بر در اختیار داشتن جدول پخش برنامه‌های قبلی و آینده‌ی هر کانال (EPG)، شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش در داخل کشور را به صورت زنده تماشا کرد. کاربر آیو می‌تواند پخش برنامه را متوقف کرده و با استفاده از قابلیت Catch-up در زمان دلخواه خود آن‌ها را تماشا کند. یکی دیگر از مزایای آیو فضایی ابری است که امکان ضبط برنامه‌های محبوب و ذخیره‌ی آن‌ها را در حافظه‌ی اینترنتی به کاربر خود می‌دهد. نکته‌ی دیگر در دسترس‌ بودن نسخه‌ی دیجیتال فیلم‌ها و سریال‌هایی است که دیگران مجبورند نسخه‌ی DVD آن را از فروشگاه‌ها تهیه کنند. تمام این محصولات را می‌توان با هزینه‌ای کمتر و کیفیت فوق‌العاده در دسترس داشت.

هدفون سنهایزر مدل HD 180


هدفون‌ها از نظر قیمت و کیفیت کالا، طیف بسیار گسترده‌ای دارند. در این میان برندهای خوش‌نام و شناخته‌شده‌ی لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ساخت هدفون‌هایی با کیفیت بالای ساخت و صدا و درعین‌حال با قیمت مقرون به ‌صرفه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. سنهایزر یکی از معروف‌ترین برندهای سازنده‌ی کالای صوتی در جهان است که با ارائه‌ی محصولات مرغوب و درپیش‌گرفتن سیاست جذب و نگه‌داشتن مشتری با کیفیتی فوق‌العاده، گروه بزرگی از کاربران حرفه‌ای را به سوی خود جذب کرده است. یکی از محصولات میان‌رده سنهایزر هدفون HD 180 است که ترکیبی از بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت در میان محصولات سنهایزر محسوب می‌شود. این هدفون با وجود درایورهای بزرگ و باکیفیت تنها ۱۸۰ گرم وزن دارد و می‌توان برای مدتی طولانی بدون خستگی از آن استفاده کرد. زیر پل رابط دو کاپ، از نواری ابری با روکش چرمی استفاده شده ‌است و به‌‎خوبی این هدفون را روی سر محکم نگه می‌دارد. کاپ‌های این هدفون از انعطاف خوبی برخوردارند و در بازه‌ای قابل قبول به طرفین می‌چرخند. کیفیت صدای خروجی هدفون HD 180 تا حد زیادی قابل‌ قبول است. به‌ جرأت می‌توان گفت اگر از این هدفون با یک پخش کننده‌ی صدای باکیفیت و استاندارد مانند آیپاد ساخت شرکت اپل صدا بگیرید، به بهترین کیفیت آن دست خواهید یافت. اما اگر منبع پخش صوت شما صرفا یک تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی معمولی باشد، شاید نتوانید از نهایت کیفیت هدفون بهره ببرید. به‌خاطر کاپ‌ها و درایورهای بزرگ این هدفون، صدای شنیده شده از آن ورای انتظار شما خواهد بود. درج عبارت powerful experience روی جعبه‌ی هدفون هم نشان‌دهنده‌ی همین نکته است.

رادیو کنکورد پلاس مدل RF-710U


از حدود هشتاد سال قبل که اولین ایستگاه رادیوی عمومی در تهران راه‌اندازی شد، رادیو به بخش مهمی از زندگی ما ایرانیان تبدیل شده است. سال‌ها مهم‌ترین اخبار و دلنشین‌ترین موسیقی‌ها را در خانه، اتومبیل و محل کار از رادیو شنیده‌ایم و روزها و  شب‌های زیادی را با یک رادیوی کوچک سر کرده‌ایم. هنوز با وجود شیوع اینترنت و بالا رفتن کیفیت برنامه‌های تلویزیونی، رادیو بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. از شنیدن گزارش یک مسابقه‌ی مهم فوتبال تا گوش دادن به یک تکه موسیقی در دل شب، هنوز این رادیوهای کوچک هستند که با همان صمیمیت قدیم ما را همراهی می‌کنند. رادیو کنکورد پلاس مدل RF-710U رادیویی کوچک و جمع‌وجور است که می‌تواند عضوی ثابت در کنار لوازم خانگی شما باشد. این رادیو با قابلیت دریافت و پخش امواج FM،AM و SW امکان شنیدن تعداد زیادی ایستگاه‌های رادیویی را فراهم می‌آورد. جستجوی ایستگاه‌های رادیویی در این محصول به صورت دستی است و نیروی لازم برای راه‌اندازی آن توسط باتری تامین می‌شود. همین نکته کمک می‌کند تا هم در موارد خاموشی برق و هم در مکان‌هایی بیرون از خانه بتوان از آن استفاده کرد. RF-710U علاوه ‌بر رادیو یک پخش‌کننده‎‌ی موسیقی با قدرت‌خروجی ۲۴۰ وات هم محسوب می‌شود. وجود یک درگاه USB به کاربر این محصول کمک می‌کند در صورت نیاز یک حافظه جانبی را به دستگاه متصل کند و از فایل‌های صوتی ذخیره‌ شده در آن استفاده کند. علاوه‌ بر درگاه USB امکان استفاده از کارت‌حافظه‌ی Micro SD و SD هم از طریق درگاه‌های تعبیه شده روی بدنه‌ی این رادیو وجود دارد.

اسپرسوساز ام آر اس مدل M.R.S-6811


بیش از هفت قرن است که بشر به معجزه‌ی قهوه پی برده. نوشیدن یک فنجان قهوه می‌تواند خستگی یک روز سخت را از بین ببرد یا دلیل شروع پرانرژی یک روز خوب باشد. با شروع نوشیدن قهوه در آسیا و سپس راه یافتن آن به اروپا، مردم هر منطقه شیوه‌ای جدید برای آماده کردن و نوشیدن آن پیدا کردند. امروزه صدها نوع روش برای لذت بردن از قهوه وجود دارد و انواع قهوه‌ساز تبدیل به عضوی ثابت در میان لوازم خانگی اکثر خانه‌ها در سراسر جهان شده‌ است. قهوه به‌ خاطر کالری بسیار پایین نوشیدنی مناسبی برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند هم هست. یکی از روش‌های نسبتا جدید فراوری و آماده‌سازی قهوه، قهوه‌ی اسپرسو است. در این شیوه آب جوش با فشار بالا از دانه‌های آسیاب‌شده و فشرده‌ی قهوه می‌گذرد که نتیجه‌ی آن یک نوشیدنی غلیظ و کم‌حجم است. این نوشیدنی کم‌حجم هم می‌تواند به صورت خالص نوشیده شود و هم می‌توان با ترکیب آن با مواد دیگر از جمله شیر ده‌ها نوشیدنی دل‌چسب و متفاوت را پدید آورد. اسپرسوساز ام آر اس مدل M.R.S-6811 محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالاست که می‌تواند در کمتر از چند دقیقه برای شما یک فنجان قهوه‌ی دلچسب بسازد. مخزن نیم لیتری این قهوه‌ساز می‌تواند خیال کاربر را بابت یه پذیرایی دوستانه و کوچک راحت کند. این دستگاه علاوه بر ساختن اسپرسوی خالص توانایی تولید کف شیر و ساختن قهوه‌های ترکیبی مانند کاپوچینو را هم دارد. اگر به نوشیدن و ساخت قهوه‌های بر پایه‌ی اسپرسو علاقه دارید اسپرسوساز ام آر اس مدل M.R.S-6811 انتخابی مناسب برای شماست.

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40


راستش را بخواهید دوره‌ی آستین بالا زدن و استفاده از گوشت‌کوب‌های سنتی تمام شده است. چند سالی است که لوازم آشپزخانه پیشرفت‌های چشم‌گیر و البته جذابی کرده‌اند و افراد علاقمند به آشپزی، ساده‌تر از قبل می‌توانند از این هنر قدیمی بشر لذت ببرند. امروزه لوازم خانگی و به‌ویژه لوازم آشپزخانه‌ی مدرن، زندگی را بسیار ساده‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل کرده‌اند. گوشت‌کوب برقی وسیله‌ای مبتکرانه و پرکاربرد برای فعالیت‌های روزمره در آشپزخانه است که تهیه و آماده‌سازی مواد اولیه را با سرعت بیشتر و صرف انرژی بسیار کمتر امکان‌پذیر می‌کند. خرد و له‌ کردن، پوره‌ کردن و مخلوط‌ کردن انواع مواد غذایی به سادگی با این محصول ساده و پرکاربرد امکان‌پذیر می‌شود. برند خوش‌نام پاناسونیک که از چندین دهه‌ پیش با نام ناسیونال بین ایرانیان شناخته شده، گوشت‌کوب برقی مدل MX-SS40 را با کیفیت ساخت بسیار خوب و بهره‌مندی از قطعات جانبی متعدد تولید و به بازار عرضه کرده است. این محصول در ابعاد ۳۹٫۷ × ۷٫۰ × ۶۰٫۴ سانتی‌‌متر ساخته شده و با داشتن تنها یک‌ کیلوگرم وزن می‌تواند به سادگی مورد استفاده قرار بگیرد. تیغه‌های این گوشت‌کوب برقی از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده‌اند و می‌توانند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. کارکردهای مختلف از این محصول پاناسونیک وسیله‌ای مفید و کاربردی برای آشپزخانه ساخته است.

پنکه مایدیا مدل FS40-13VR


پنکه‌ها سال‌هاست دوستان تابستانی ما هستند. به خاطر اقلیم گرم و خشک کشور ما، این وسیله‌ها در فصل گرم با به جریان انداختن هوا، محیط زندگی ما را مطبوع می‌کنند. از پنکه‌های سقفی و ساده‌ی قدیمی تا پنکه‌های مدرن جدید، همه با سازوکاری ساده هوای گرم تابستان را برای ما قابل تحمل می‌کنند و جایگاهی مهم در میان دیگر لوازم خانگی ما دارند. پنکه‌ی مدل FS40-13VR یک محصول کارآمد و زیبا از شرکت مایدیا است که در گروه پنکه‌های ایستاده قرار می‌گیرد. بدنه‌ی این پنکه از پلاستیک ساخته شده و فلز به کار رفته در بخش‌هایی از آن باعث استحکام آن شده است. FS40-13VR از پنج پره‌ی پلاستیکی بهره می‌برد و فاصله‌ی بسیار کم میله‌های محافظ پره‌ها، امنیت آن را بالا برده است. قابل تنظیم بودن ارتفاع پایه‌ی این دستگاه از آن وسیله‌ی مناسبی برای استفاده در مکان‌های مختلف از جمله فضاهای مسکونی و اداری ساخته است. این پنکه به یک موتور ۵۵ وات مجهز شده و از نظر مصرف برق محصولی اقتصادی محسوب می‌شود. حالت وزش باد این پنکه در سه حالت قابل تنظیم است و انتخاب نوع وزش باد به‌صورت طبیعی و بی‌صدا یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه محسوب می‌شود. پنکه مایدیا مدل FS40-13VR  به تایمر هم مجهز شده و کاربر می‌تواند آن را تا ۸ ساعت تنظیم کنید. با وجود ریموت‌کنترل، تنظیم نوع کارکرد پنکه از فاصله دور به راحتی انجام می‌شود و وجود یک نمایشگر LED به کاربر توانایی مشاهده‌ی تنظیمات دستگاه را می‌دهد. با توجه به ویژگی‌های یاد شده و قیمت مناسب، پنکه مایدیا مدل FS40-13VR می‌تواند انتخابی خوب برای گذراندن روزهای گرم تابستان باشد.

کباب پز دوگانه سوز مه پویا مدل BRB-M111


هر بار که به برنامه‌ای برای گردش و تفریح فکر می‌کنیم اولین و ساده‌ترین نوع غذایی که به ذهنمان می‌رسد کباب است. تهیه انواع کباب جدا از سادگی طبخ، نوعی تفریح هم محسوب می‌شود و بارها شده که با دوستان و افراد خانواده دور بساط کباب‌پزی جمع شده‌ایم و از شروع آماده‌سازی تا جمع شدن سفره از بودن کنار یکدیگر و آشپزی و خوردن کبابی لذیذ لذت برده‌ایم. بیشتر ما حداقل یک‌بار با آجر و سنگ هم که شده یک منقل کباب‌پزی ساخته‌ایم و از پختن تکه‌های گوشت و مرغ و ماهی روی ذغال گداخته لذت برده‌ایم. اما این روزها کباب پختن از قبل هم ساده‌تر شده و در دسترس‌ بودن لوازم خانگی جدید باعث شده هم لذت بیشتری از طبخ غذا ببریم و هم نتیجه‌ی بهتری را از روی کباب‌پز به سفره منتقل کنیم. کباب پز دوگانه سوز مه پویا مدل BRB-M111 ابزاری مبتکرانه است که طبخ غذا را در منزل و سفر راحت کرده است. این کباب‌پز قابلیت استفاده از گاز شهری، گاز مایع (کپسول) و ذغال را دارد که در مدت زمانی کمتر از یک دقیقه قابل تبدیل است. در این محصول شرکت مه پویا گردش همزمان و آرام‌ سیخ‌ها در دو جهت با کمک یک موتور الکتریکی ممکن شده است. این موتور با یک عدد باطری ۱٫۵ ولتی بزرگ معمولی و همچنین آداپتور به‌کار می‌افتد و همین نکته استفاده از آن را چه در خانه و چه در دل طبیعت به سادگی ممکن می‌کند. گردش آرام سیخ‌ها کمک می‌کند تا انواع کباب به آسانی و به صورت یکنواخت و بدون سوختگی یا خام ماندن پخته شوند. دو روی بدنه‌ی این کباب‌پز با روکشی از لعاب پوشانده شده و استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک برای درها و پایه‌ها از کباب پز مه پویا مدل BRB-M111 وسیله‌ای مقاوم ساخته است.

مطلب لوازم خانگی جذاب در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala