از قدیم‌الایام توی دیجی‌کالا موجود بوده و ماشالا هزار ماشالا طرفدار هم زیاد داشته. یه هدفون که قیمت خوبی داره و برای اون‌هایی که برندباز هستند، انتخاب درستی به نظر میاد. داریم در مورد هدفون HD 201 سنهایزر حرف می‌زنیم. به نظر شما چی باعث میشه که یه هدفون به یکی از برترین هدفون‌های بازار تبدیل بشه؟ آیا به صرف ارزون بودن، میشه دل مشتری‌ها رو به دست آورد؟ این تصور خیلی ساده با چک کردن لیست هدفون‌های ارزان‌تر از صد هزار تومن که تو دیجی‌کالا موجوده نقض میشه. بیاید بازم حدس بزنیم. آیا برند بودن یه هدفون می‌تونه موفقیت و فروش زیاد رو تضمین کنه؟ بیایید این موضوع رو در مورد برند هدفونی که امروز می‌خوایم در موردش حرف بزنیم، یعنی سنهایزر چک کنیم: توی تمام هدفون‌هایی که با برند سنهایزر روی دیجی‌کالا داریم، هیچ کدوم به اندازه‌ی HD 201 خوب فروش نمیره. خب پس برند هم که دلیل موفقیت نشد. پس دلیل چیه؟ حتما دارین می‌گین کیفیت صدا و قدرت پخش بیس هدفون خیلی مهمه. ولی در اون صورت هم باید سراغ هدفون‌های خیلی حرفه‌ای بریم. پر واضح است که قیمت‌ این هدفون‌ها خیلی گرونه و هر کسی نمی‌تونه یدونه شو برای خودش بخره. ولی HD 201 یه چیز دیگه داره که همه رو به سمت خودش جذب می‌کنه. اول از شما می‌پرسیم: به نظر شما واقعا چه اتفاقی میفته که یه هدفون مثل هدفونSennheiser HD 201 تا این اندازه محبوب کاربران میشه؟ ما این هفته از چندتا از کارشناس‌های دیجی‌کالا خواستیم نظرشون در مورد علت موفقیت و محبوب بودن این هدفون رو برامون بنویسن. چیزی که در ادامه می‌بینید، مجموعه‌ی این نظراته. ببنیم بچه‌ها چی گفتند تا بلکه بتونیم راز سر به مُهر این هدفون محبوب و ارزان قیمت رو فاش کنیم. با ما همراه باشید.

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

‌‌      ‌

Arash-Fattahi

آرش فتاحی: معمولا هرچقدر پول بدی آش می‌خوری. ولی این‌بار نه! وقتی صحبت از هدفونی با این قیمت می‌شه، انتظارها تا حد زیادی پایین میاد. اما سنهایزر HD 201 به طرز عجیبی شگفت زدتون میکنه. برای خرید یک هدفون جدید چه معیارهایی میتونه مهم باشه؟ کابل بلند؟ راحتی روی گوش؟ سبک بودن؟ خب خبر خوب اینه که این مدل همه‌ی این نکات مثبت رو یکجا داره. ولی به نظر من ورای تمام آمار و ارقام و مشخصات فنی، برند کالا باید به دل آدم بشینه. وقتی هم که اسم سنهایزر میاد، دیگه صحبتی باقی نمیمونه و حسابی دل آدم قرص میشه که محصول بدی گیرش نمیاد. هدفونی با این برند، طراحی خوب و کابل ۳ متری که میشه وصلش کرد به تلویزیون و اون سر اتاق لم داد و فیلم دید، با این قیمت، خیلی هیجان انگیزه. پس اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، چه بهتر که هدفون HD 201 رو به خودتون هدیه کنید.

 

 

 

Shima-Rostami

شیما رستمی: مگر ما چه انتظاری به‌غیر از کیفیت و قدرت صدا از یک هدفون داریم؟ هر کاربری، لازم است یک هدفون با این امکانات داشته باشد. HD 201، تمامی فاکتورهای موردنیاز شمارا در اختیار دارد و برای همه کارآمد است. با قرار دادن آن روی گوش‌ها، احساس خوبی تجربه می‌کنید و وقتی موسیقی موردعلاقه‌تان از کاپ‌ها پخش می‌شود، از گوش کردن آن لذت خواهید برد. قدرت و کیفیت صدا، کامل است و هیچ ایرادی به صدای پخش‌شده از آن نمی‌توان گرفت. وزن بسیار سبکی دارد و اگر از آن موسیقی پخش نشود، ممکن است فراموش کنید که یک هدفون روی سر شما قرار گرفته‌است! برای کاربری روزمره، مانند گوش کردن موسیقی حین پیاده‌روی، پشت میز محل کار یا هنگام استفاده از کامپیوتر و وب‎‌گردی، کارایی این محصول بسیار مناسب است. حال توجه داشته باشید، با کمتر از ۲۰۰ هزار تومان، صاحب محصولی با این‌همه امکانات جذاب می‌شوید! پس بهتر است استفاده از هندزفری‌هایتان را کنار بگذارید و با خرید هدفون خوش‌ساخت HD 201، لذت گوش کردن به موسیقی را چند برابر کنید.

 

 

Saied-Ebadi

سعید عبادی: همانطور که دوست داریم، لباس یا کفش‌مان برند معروف داشته باشد؛ کمی هم برای گوش‌های‌مان احترام قائل شویم و یک‌بار هم که شده برای آن‌ها هم از برند‌های معروف خرید کنیم. اطمینان داشته باشید لذت گوش دادن به موسیقی با هدفونی که برند معروف دارد زمین تا آسمان با هدفون‌های معمولی بازار فرق دارد. اگر برای محل کار یا منزل‌، برای بازی کردن، دیدن فیلم، گوش دادن به موسیقی یا حتی کتاب صوتی به هدفون نیاز دارید؛ در خرید این هدفون، یعنی HD 201 شک نکنید. کابل اتصال بلند، کاپ‌های خوش‌ساخت و سری قابل تنظیم امکان انجام کار‌های منزل، استفاده از موو (Move) یا کینکت (Kinect) حین بازی یا رقصیدن موقع گوش دادن به آهنگ دلخوا‌ه‌تان را فراهم می‌کنند.

 

 

 

Fahimeh-Tafreshi

فهیمه تفرشی: هدفون رو وصل می‌کنم به آیفون ۶s و از اولین ترک شروع می‌کنم. دنیای اطراف ناگهان میره رو سایلنت. شوپن و قطعه‌های جادوییشه و پیانوش دقیقا داره در چند قدمی اینجا نواخته می‌شه.

ترک بعدی: ♫ بی … ما … رفتی ♫ دقیقا مثل اینکه صدای ضبط رو تا آخر زیاد کردم و خبری از آیفون و هدفون سنهایزر نیست. ترک بعدی: یه آهنگ راک پخش می‌شه و در یک آن می تونم نواخته شدن تمام سازها رو با هم بشنوم. بدون اینکه کنسرتی در کار باشه. ترک بعدی: موزیک متن ارباب حلقه‌هاست. انگار که تو سینما دارم تماشاش می کنم. شاید هم تو بطن داستانم و خبر ندارم!

هدفون رو برمی‌دارم و ازش تشکر می‌کنم که گوش‌هامو مثل بقیه هدفون‌ها دردناک نکرد و با کابل ۳ متری اجازه داد بتونم به اندازه کافی از آیفونم دور شم. گمان کنم هندزفری کوچکم نیاز به یک همکار خانگی جدید داره.

 

 

 

Roya-Alayian

رویا علائیان: حتی فکر کردن به یک هدفونِ باکیفیت که توسط برند معتبری ساخته شده هم حس و حال خوبی داره. حالا اینکه سنهایزر سعی کرده این فکر رو به واقعیت نزدیک کنه و یه هدفون باکیفیتی مثل HD 201 ساخته که قیمت مناسبی هم داشته باشه، اون حس خوب رو تکمیل می‌کنه. سنهایزر HD 201 وزن کم و صدای باکیفیتی داره. اگر عادت دارید زمان تماشای فیلم یا بازی از هدفون استفاده کنید و کابل‌های کوتاه براتون دردسرساز شده، وقت رو هدر ندید و همین حالا این هدفون سنهایزر رو بخرید. کابل ۳ متری که در این هدفون به کار رفته اون رو به انتخابی مناسب برای گیمرها یا حتی علاقه‌مندان به فیلم که دنبال یک محصول باکیفیت برای گوش دادن صدا هستند، تبدیل کرده.

 

 

 

 

MohammadAli-Esmaeili

محمدعلی اسماعیلی: هدفون که فقط بلند بودن صدا نیست! جنس بدنه، جنس کابل و حتی پوشش روی سرگوشی‌هاش هم مهمه. HD 201 برای استفاده‌ی Indoor است؛ یعنی بهتره که از اون توی خونه یا محل کارتون استفاده کنید. در غیر این‌صورت، کابل ۳ متریش بدون شک اذیتتون می‌کنه. مثل بعضی از هدفون‌ها، افکت‌های بیخودی روی موزیک نمیاره و موزیک رو همونطور که هست بدون هیچ رنگ کردنی براتون پخش می‌کنه. خیلی دارم سعی می‌کنم که نگم چون سنهایزر تولیدش کرده می‌ارزه به همه چی؛ ولی اینو در نظر داشته باشید، یک هدفون با کیفیت ساخت بالا که میتونه چندسال براتون مثل بنز کارکنه رو می‌تونید با قیمت صدتومن بخرید. اینم بگم که معقولانه نیست که از یه هدفون انتظار داشته باشید هم برای موسیقی پاپ مناسب باشه و هم برای ترنس و راک که نیاز به بیس بالایی دارن. اگه مثل من اکثر مواقع پاپ گوش می‌کنید، HD 201 سنهایزر واسه‌تون محصول خوبیه.

 

 

 

Fatemeh-MohammadKhanlou

فاطمه محمدخانلو: اگر شما یک آهنگ‌باز واقعی باشید، قطعاً با برند سنهایزر و محصولات آن آشنایی کامل دارید. هدفون سنهایزر مدل HD 201 یکی از محصولات میان‌رده‌ی این برند مطرح است که با وجود بدنه پلاستیکی و سیم بلند، خروجی صدای بسیار باکیفیتی دارد. احساس راحتی با بالشتک‌های این محصول و قرار گرفتن مناسب آن بر روی گوش یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که برای فرد به‌عنوان کاربر مهم جلوه می‌کند. در مجوع اگر داشتن هدفونی از یک برند مطرح با تفکیک مناسب، بیس طبیعی و دلچسب برای شما که همواره هدفونی به همراه خود دارید از اولویت برخوردار است، هدفون سنهایزر HD 201 همان چیزی است که به دنبالش هستید.

 

 

 

 

mohammadreza-rezaie

محمدرضا رضایی: مهم‌ترین ویژگی هدفون HD 201 این است که شما با هزینه حدودا ۱۰۰ هزار تومانی صاحب یک هدفون روگوشی از برند معتبر آلمانی سنهایزر خواهید شد. با چنین مبلغی فقط می‌توانید به برندهای معمولی فکر کنید. کیفیت صدای HD 201 خوب است؛ ولی سیم ۳ متری آن عالی است و می‌توانید مثل یک هدفون بی‌سیم با فاصله از کامپیوتر یا تلویزیون بنشینید و از هدفون استفاده کنید. حتی اکثر هدفون‌های گران قیمت و حرفه‌ای هم نهایتا سیم های ۱٫۵ یا ۱٫۸ متری دارند. این بلندی سیم مخصوصا برای گیمرها که با کنسول بازی می‌کنند بسیار خوش‌آیند خواهد بود. به دلیل داشتن بدنه‌ی پلاستیکیِ ساده هم وزن مناسبی دارد و تا چند ساعت هم روی گوش باشد، شما را آزار نمی‌دهد. ولی در آخر، اصل داستان همان داشتن هدفون سنهایزر با این قیمت عجیب است.

 

 

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک: خیلی‌ها از ترس قیمت زیاد، سراغ هدفون‌های خوب رو نمی‌گیرن؛ ولی برای شنیدن یه صدای خوب، نیاز نیست اونقدرا هم هزینه کنید. هدفون HD 201 سنهایزر، هم قیمت کمی داره و هم صدای خوبی بیرون میده. به نظر من در وهله‌ی اول، مهمه که از برند خوبی خرید کنی که واقعا از سنهایزر بهتر دیگه نداریم. دوم هم اینکه به اندازه‌ی قیمت جهانیش پول بدی که تو این مورد هم الان توی دیجی‌کالا، قیمت HD 201 تقریبا همون قیمت اروپا و آمریکا است؛ قیمتش اونجا حول و حوش ۳۰ دلاره و روی دیجیکالا ۹۹ تومن فروخته میشه. این هدفون هم خیلی سبکه و هم اینکه توی درازمدت، گوش رو اذیت نمی‌کنه و آدمو به غلط کردن نمی‌اندازه! اگه بخوام ختم کلامو بگم این میشه: HD 201 شروعِ کار یه عشق موزیک برای ورود به دنیای حرفه‌ای‌ها است. یه مدت که این هدفونو داشته باشید، تازه می‌فهمید که موسیقی یعنی چی و مشتاق می‌شید که برید و ته توشو دربیارید! بذارید یه جور دیگه بگم: همه دوست دارن سانتافه سوار شن. ولی تا زمانی که پول‌ها جمع شه و بتونی سانتافه‌ بخری باید چیکار کنی؟ نمیشه که پیاده بری و بیای. باید تا اون موقع یه ساندرویی، ساینایی … چیزی بندازی زیر پات باشه دیگه! هدفون HD 201 در حکم همون ساندروئه است! سنهایزر اگه بخواد هم نمیتونه جنس بد تحویل مشتری بده، خیالتون راحت. الهی که شما هم سانتافه بخری!

 

 

‌‌‌        ‌

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

مطلب اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، هدفون سنهایزر بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala