پاییز کم‌کم در حال تمام شدن است و از همین حالا می‌توان در کوچه و خیابان، آماده شدن مردم برای مراسم باشکوه شب یلدا را دید. انار که همه‌جا فت و فراوان پیدا می‌شود، انبارها هم پر از هندوانه‌ شده‌اند و آجیل‌فروش‌ها هم خودشان را برای تامین نیاز مردم در این شب تا دندان مسلح کرده‌اند! فارغ از شکوه شب یلدا و لذت خوردنی‌هایش، یلدا شبی به‌یاد‌ماندنی است و می‌توان با خرید هدیه برای آن‌هایی که دوستشان داریم، این شب رو برایشان به‌یادماندنی‌تر کنیم. خانم‌ها عاشق این هستند که به بهانه‌های مختلف هدیه بگیرند و چه مناسبتی بهتر از بلندترین شب سال، یعنی شب یلدا. ما در دیجی‌کالا، لیستی از محصولاتی که می‌توان به خانم‌ها هدیه داد آماده کرده‌ایم و قصد داریم این لیست را با شما هم به اشتراک بگذاریم. امیدواریم با استفاده از این راهنمای دیجی‌کالایی، هدیه‌‌های مناسبی برای آن‌هایی که دوست‌شان دارید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید، تهیه‌ کنید. در ادامه با معرفی بهترین هدیه برای خانم‌ ها همراه باشید.

عطر و ادکلن

untitled-1

خرید عطر به عنوان هدیه، از قدیم‌الایام باب بوده و هست و هیچ‌وقت هم از مُد نمی‌افتد. خرید عطر برای یک خانم، نشان‌ می‌دهد که تا چه حد به احساسات اهمیت می‌دهید. اما از آن‌جا که عطر، شدیدا به فصل وابسته است و هر عطری، زمان استفاده‌ی مشخصی دارد، باید عطری مناسب برای فصل سرد سال انتخاب کنید. مثلا می‌توانید ادو پرفیوم Valentina Assoluto از برند ولنتینو (Valentino) رو به عنوان انتخاب اصلی مدنظر داشته‌باشید. این عطر بوی شیرین و خیلی گرمی دارد و کاملا متناسب با فصل زمستان طراحی شده‌است. از طراحی شیشه گرفته تا برند اصیل ایتالیایی این عطر، موارد زیادی وجود دارند که می‌توانند ادو پرفیوم Valentina Assoluto را به عطر جذابی برای خانم‌ها تبدیل کنند. در خرید این عطر برای هدیه شک نکنید.

خرید

ساعت کلاسیک

untitled-1

خرید ساعت هم برای هدیه، کار جذاب و البته کلاسیکی است. ساعت‌های عقربه‌ای همیشه طرفدارهای خاص خودشان را داشته‌اند و اکثر خانم‌ها، یک ساعت عقربه‌ای ظریف و شیک را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. ساعت LM112 از برند لکسون (Lexon)، هم ظرافتی را که خانم‌ها به دنبالش هستند در خودش دارد و هم رنگ‌بندی شاد و جذابی در ساختش به کار رفته‌است. طراحی این ساعت به گونه‌ای است که می‌توان به چند روش مختلف از آن استفاده کرد؛ همین تنوع در شیوه‌ی استفاده باعث می‌شود ساعت مچی LM112 لکسون به ساعتی جذاب برای خانم‌ها تبدیل بشود. نوعی طراحی خاص نیمه مدرن – نیمه کلاسیک که برای هر قشری حرف خاصی دارد و خانم‌ها هم با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

خرید

لیزر بدن

Untitled-2

خانم‌ها به تمیز بودن بدن خیلی اهمیت می‌دهند و مراجعه به سالن‌های زیبایی برای اپیلاسیون، ماهانه هزینه‌های زیادی را روی دستشان می‌گذارد. می‌توان به عنوان جایگزین، یک دستگاه لیزر خانگی به خانم‌ها هدیه داد تا خودشان بتوانند این کار را در منزل انجام بدهند. استفاده از این دستگاه را با استفاده‌ی ناشی از تنبلی یک مرد از ماشین Moser خانگی مقایسه نکنید؛ لیزر بدن بیورر مدل IPL10000 می‌تواند کاری که به عهده گرفته را به خوبی انجام بدهد. کارتریج همراه دستگاه تا ۲۵۰ هزار پالس کار می‌کند و بعد از به پایان رسیدن عمر کارتریج، می‌توان آن را با یک کارتریج نو عوض کرد؛ یعنی این لیزر یک کالای یک‌بار مصرف نیست. کاربرد چنین دستگاهی برای یک خانم، خیلی بیشتر از کادوهای معمولی است و خوبی‌اش هم در این است که می‌توان برای تمام نقاط بدن از آن استفاده کرد.

خرید

فرکننده‌ی مو

71vgj1efsbl

برای خانم‌ها، فوق‌العاده مهم است که موهای زیبایی داشته باشند و همیشه سعی می‌کنند با تغییر در استایل موها، ظاهر جدیدی برای خودشان فراهم کنند. فِرکردن موها هم یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در حالت موها است. موی بلند وقتی از سادگی خارج بشود و حالت بگیرد، جذابیت خاصی به چهره می‌دهد که خانم‌ها هم معمولا به این تغییر روی خوش نشان می‌دهند. فرکننده موی بابیلیس مدل C901PSDE این کار را بخوبی انجام می‌دهد؛ کافی است یک دسته مو را درون دستگاه قرار دهید تا فرهای زیبایی درون موها به وجود بیاورد. |

خرید

ساز دهنی | گیتار

Untitled-1

هدیه دادن یک ساز می‌تواند حرکت جسورانه‌ای باشد؛ مخصوصا اگر سازی مثل یک ساز دهنی شیک به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید. این ساز با توجه به صدای نوستالژیک‌اش، می‌تواند انسان را به گذشته‌های نه چندان دور ببرد. انتخاب مدل دیاتونیک ۱۵M از یاماها (Yamaha) می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. ‌البته به‌جای ساز دهنی، یک گیتار کلاسیک هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. مدل C40 یاماها از گیتارهای خوبی است که برای شروع یادگیری این ساز انتخاب مناسبی است.

خرید

ساز دهنی

 

خرید

گیتار

دوربین عکاسی

81m-ghkxkil

قدیم‌ترها را به یاد بیاورید. زمانی که دوربین‌هایی با قابلیت چاپ سریع عکس وجود داشت و بلافاصله بعد از عکس گرفتن، می‌توانستی ببینی عکس‌ات چطور شده‌ است. حالا با گذر زمان، این دوربین‌ها دوباره برگشته‌اند و حسابی هم روی بورس هستند و شما می‌توانید یکی از این دوربین‌ها را برای همسر، نامزد یا خواهرتان هدیه بخرید. مدل‌Instax Mini 8 شرکت فوجی فیلم (Fujifilm) بهترین شرایط را برای کادو دادن دارد. یک بسته کاغذ چاپ عکس هم همراه این دوربین در اختیار شما قرار می‌گیرد. خانم‌ها دنیا را طور متفاوتی می‌بینند؛ با دوربین Instax Mini 8 خیلی راحت می‌توانید چنین امکانی را در اختیارشان قرار بدهید تا دنیا را از دید خودشان ثبت کنند.

خرید

رژ لب

untitled-1

خانم‌ها معمولا لوازم آرایشی مورد نیازشان را شخصا تهیه می‌کنند و برای‌شان خیلی جالب خواهد بود که شخص دیگری این کار را انجام بدهد. هر خانمی سلیقه‌‌ی خاصی دارد و معمولا سلیقه‌ی انتخاب رژ بین خانم‌ها یکسان نیست. به همین دلیل اصلا سراغ رنگ‌های خاص نروید. در عوض، یک رنگ قرمز ساده انتخاب کنید و مطمئن باشید که اکثر خانم‌‌ها به یک رژ قرمز روی خوش نشان خواهند داد. رژ شماره ۲۹۷ از سری Color Riche لورآل (L’Oréal)، رنگ قرمز جذابی دارد و جذابیت و طراوت چهره‌ را بیشتر می‌کند.

خرید

ست خودکار و خودنویس

europen-nix-pen-and-fountain-pen-set-with-manicure-set-5bf4b2

ممکن است این‌طور به نظر بیاید که یک ست خودکار و خودنویس مورد پسند هیچ خانمی قرار نمی‌گیرد و خانم‌ها به سختی چنین هدیه‌ای را قبول می‌کنند؛ ولی واقعا این‌طور نیست. ست Nix یوروپن به غیر از خودکار و خودنویس باکیفیت‌اش، یک مجموعه‌ی مانیکور خوب هم به همراه دارد که به درد هر خانمی می‌خورد. تمیز نگه داشتن ناخن برای خانم‌ها فوق‌العاده مهم است و هدیه گرفتن چنین مجموعه‌ی شیک و خوبی می‌تواند خوشحال‌شان کند.

 خرید

کیف دستی مجلسی

f72639

خانم‌ها مهمانی رفتن را دوست دارند و معمولا در مهمانی‌های رسمی، به یک کیف دستی کوچیک نیاز پیدا می‌کنند. در این کیف دستی، چیزهای خیلی ضروری مثل چند قلم لوازم آرایش و آینه، طلا و جواهرات کوچک و مقداری پول نقد و مواردی از این قبیل قرار داده می‌شود. پیشنهاد ما یک کیف دستی مجلسی شیک از برند منگو (MANGO) است که هم ظریف و شیک است، هم فضای داخلی مناسبی دارد و هم به خاطر بند آویز زنجیری‌اش، از نمای شیکی برخوردار است. چرم مشکی باکیفیتی که در این کیف به کار رفته، سخت‌پسندترین خانم‌ها رو هم اقناع می‌کند و برند باکیفیتش لبخند رضایت را به لب‌شان می‌آورد.

 

Digi_Buy_Label_Digistyle

ریمل

untitled-1

داشتن مژه‌های پرتر، باعث زیباتر شدن چهره‌ی خانم‌ها می‌شود و استفاده از یک ریمل خوب، می‌تواند به این امر کمک کند. ریمل Volum Express Colossal از برند میبلین (Maybelline) یکی از معروف‌ترین و بهترین ریمل‌های موجود در بازار است و خانم‌ها هم خیلی خوب آن را می‌شناسند.‌ همه‌ی خانم‌ها به یک ریمل خوب نیاز دارند و میبلین کولوسال از بهترین‌ها است.

خرید

کفش کوهنوردی

untitled-1

کفش یکی از بهترین و عجیب‌ترین چیزهایی است که می‌توان برای یک خانم هدیه گرفت؛ مخصوصا وقتی صحبت از کفش کوهنوردی Quest 4D 2 GTX سالومون (Salomon) باشد که صاحب‌اش بتواند با آن به دل طبیعت و کوهنوردی بزند. کسی که چنین کفش زیبایی را هدیه می‌گیرد، واقعا نمی‌تواند در برابر پوشیدن‌اش مقاومت کند.

خرید

کیف دستی روزانه

c87a06

همراه داشتن یک کیف دستی، استایل بهتری به یک خانم می‌دهد و امکان همراه داشتن وسیله‌های ضروری‌ مورد نیازش را در اختیارش قرار می‌دهد. کیف دستی روزمره‌ی نیولوک (New Look) با رنگ مشکی شیکی که دارد، با هر تیپ و استایلی ست می‌شود و می‌توان برای استفاده‌های روزانه روی آن حساب کرد. طرح و نقش برجسته‌ی کیف طوری است که مورد پسند تمام خانم‌ها قرار می‌گیرد و هیچ‌ خانمی از طرح و نقش آن بدش نمی‌آید.

Digi_Buy_Label_Digistyle

 

بافت و ژاکت

clothes

فصل زمستان بیش از هر زمان دیگری به ما نزدیک است و بدون بافت و ژاکت نمی‌توان از خانه بیرون رفت. اصلا یکی از قشنگی‌های زمستان به همین لباس‌های گرم‌اش است. خرید یک بافت برای خانم‌ها می‌تواند میزان توجه شما به سلامتی و شیک بودن را اثبات کند و حسِ خوبِ مهم بودن را در ذهن کسی که چنین هدیه‌ای دریافت می‌کند، بوجود بیاورد. بافت بلند منگو (MANGO) از رنگ و طرح خوبی برخوردار است و طوری طراحی شده که برای پوشیدن روی لباس است. خیلی راحت می‌توان یه شلوار جین و بلوز کژوآل به تن کرد و این بافت راحتی را روی آن پوشید.

Digi_Buy_Label_Digistyle

 

‌‌

در این راهنمای خرید تلاش شده است محصولاتی به شما پیشنهاد بشود که بیش‌ترین تاثیرگذاری را روی مخاطب داشته‌ باشند. اگر خودتان هم کمی خلاقیت چاشنی کار کنید و از ذوق و سلیقه‌‌‌ی خودتان هم کمک بگیرید، می‌توانید یک شب یلدای زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده‌تان‌ رقم بزنید و با یک کادوی به یاد ماندنی، لبخند را به لب‌ها هدیه کنید. مثلا می‌توانید برای تزئین از یک کاغذ کادوی زیبا استفاده کنید و هدیه‌تان را خیلی شیک توی یک پاکت خرید یا ساک هدیه بگذارید و با این کار ساده، تاثیرگذاری هدیه‌تان را چندبرابر کنید. راستی، یلدای شما مبارک!

 

خرید

کاغذ کادو

خرید

ساک خرید

منبع متن: digikala