دیجی‌کالا امسال هم مثل سال گذشته قصد دارد همزمان با فرارسیدن جشنواره‌ی یلدای شگفت‌انگیز تعداد زیادی کالای هیجان‌انگیز را با قیمت‌های باورنکردنی برای خریداران خود ارایه دهد. این یک فرصت خوب است تا در «روز خرید اینترنتی ایرانیان» همه بتوانیم کالاهای مورد نظرمان را با قیمتی مناسب بخریم. حالا ما بچه‌های گروه ابزار دیجی‌کالا هم از این فرصت استفاده کردیم و می‌خواهیم از بین تعداد زیادی کالا که قرار است در این جشنواره از گروه ابزار ارایه شود، سه تا از کاربردی‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین کالاها را به شما معرفی کنیم. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌        ‌

پیشنهاد حسین محمد بیگ

دریل چکشی بوش مدل PSB 530 RE

drill

محصولی که قصد معرفی آن را داریم دریلی کوچک با قابلیت‌های زیاد است. این دریل یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت معتبر و باتجربه‌ی «بوش» (Bosch) است. بوش نامی شناخته‌شده در جهان و به‌خصوص برای ایرانیان بوده که با عرضه‌ی تجهیزات برقی خود از جایگاهی ویژه برخوردار است. با در نظر گرفتن این موضوع از لحاظ کیفیت ساخت این دریل، کوچک‌ترین نگرانی به دل خود راه ندهید. این دستگاه توانی معادل ۵۳۰ وات دارد که برای انجام کارهای تعمیراتی در منزل بسیار ایده‌آل است. یکی از قابلیت‌های این دریل، چکشی بودن آن است. این خصوصیت به هنگام سوراخ‌کاری سطوح ساخته‌شده از مصالح ساختمانی مانند بتن و ماسه، قابلیت خود را نشان می‌دهد. با قرار دادن دستگاه روی این حالت دریل علاوه‌بر چرخش، ضرباتی منظم را به سطح وارد می‌کند و سوراخ‌کاری با نیرویی کمتر و در زمانی کوتاه‌تر میسر می‌شود. این دستگاه قادر است در مدت‌زمان یک دقیقه ۳۳۰۰۰ ضربه بر سطح وارد کند که نرخی مناسب محسوب می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده یکی دیگر از مشکلات متداول کاربران در هنگام سوراخ‌کاری را به شکلی مناسب مرتفع ساخته است: «قابلیت کنترل سرعت». این ویژگی به‌سادگی و تنها با تغییر فشار روی شستی دستگاه اعمال می‌شود. شرکت بوش سرعت چرخش این دستگاه را بین بازه‌ی ۵۰ تا ۳۰۰۰ دور بر دقیقه گزارش داده که بازه‌ای مناسب محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه قابلیت تغییر جهت چرخش آن است. این ویژگی درهنگام گیر کردن مته در سطحی سخت، بسیار مفید و کارآمد است. این دستگاه وزن کمی دارد و به‌راحتی می‌توان با آن کار کرد. شرکت بوش برای راحتی بیشتر کاربر، دسته‌ی کمکی به همراه آن عرضه می‌کند که موجب افزایش تسلط در حین کار می‌شود. سه‌نظام این دستگاه نیز به‌صورت آچارخور طراحی شده است. با کمک حالت چکشی، قابلیت کنترل سرعت، تغییر جهت چرخش، وزن مناسب و دسته‌ی کمکی این دستگاه فرایند سوراخ‌کاری به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

 

پیشنهاد محمد مهدی شیرین

مجموعه‌ی۵۷ عددی سری پیچ‌گوشتی و آچار پاور ست مدل TH1057

screwdriver

معمولا در خانه‌ی همه‌ی ما یک یا چند پیچ‌گوشتی وجود دارد که با آن‌‌ها انواع پیچ‌ها را می‌بندیم و باز می‌کنیم. در اکثر اوقات پیچ‌گوشتی ما یا خیلی کوچک است یا بزرگ؛ اما همه‌ی تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا به هر قیمتی پیچ‌گوشتی را به پیچ بخورانیم؛ که این می‌تواند هم به پیچ آسیب وارد کند و هم موجب خراب شدن پیچ‌گوشتی شود. خیلی وقت‌ها هم اتفاق افتاده که مجبور شدیم برای باز کردن یک پیچ با اندازه‌ای خاص، یک پیچ‌گوشتی جداگانه خریداری کنیم. البته اگر همیشه بخواهیم این‌کار را انجام دهیم باید هزینه‌ی زیادی متحمل شویم و این اصلا به‌صرفه نیست. محصولی که قصد داریم برای شما معرفی کنیم مجموعه‌‌ای از سری‌های پیچ‌گوشتی و آچاربکس است که شرکت «پاورست» (Power Set) آن را تولید می‌کند. این مجموعه درعین‌حال که یک بسته‌بندی کوچک و جمع‌و‌جور دارد به لحاظ محتویات از تنوع خوبی برخوردار است که ما به ترتیب به معرفی آن می‌پردازیم. در این مجموعه ۸ عدد سری پیچ‌گوشتی دو سو در اندازه‌های ۳ تا ۷ میلی‌متری قرار دارد که در کنار ۱۴ عدد سری چهارسو، می‌توان انواع پیچ‌ها را باز کرد یا بست. به‌علاوه وجود ۶ عدد سری ستاره‌ای، ۴ عدد سری آلنی، ۴ عدد سری چهارگوش، ۱۲ عدد سری بکس و ۳ عدد آچار آلن، این محصول را به ابزاری کاربردی برای استفاده در خانه، خودرو یا محل کار تبدیل کرده است. اما قسمت مهم این مجموعه، دسته‌ی جغجغه‌ای و دسته‌ی ساده‌ی آن است که همه‌ی این سری‌ها را می‌توان به آن‌ها متصل کرد و برای انجام امور مختلف آن را به‌کار برد. سری‌های این مجموعه همه ساختاری از جنس فولاد دارند و از روکش کروم – وانادیوم برخوردار هستند. این کلکسیون ۵۷ عددی سری پیچ‌گوشتی، در کنار کیفیت بالا از قیمت خوبی هم برخوردار بوده و خرید آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. ما هم مثل شما منتظریم تا جشنواره یلدا شروع شود و بتوانیم این کالا را بخریم.

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

 

پیشنهاد علی معتمد زاهد

جعبه‌ابزار مانو مدل JMT13

toolbox

چه دست به آچار باشید یا نه، حداقل پیش آمده برای تعویض قطعات و تعمیرات جزئی در منزل و محل کارتان یا در خودرو از پیچ‌گوشتی، چکش و سایر ابزارآلات استفاده کرده باشید. داشتن یک جعبه‌ابزار با اندازه‌ی کوچک در هر مکانی که نیاز به ابزار احساس شود لازم است. جعبه‌ابزاری که بتوان به‌راحتی حمل کرد و وزن کمی داشته باشد. ممکن است شنیدن جمله‌ای شبیه به این‌که “آیا کسی انبردست را دیده است” برای ما آشنا باشد که احتمالا ناشی از نداشتن یک جعبه‌ابزار مناسب است. برای سروسامان دادن به ابزارهای‌تان در منزل و جلوگیری از گم شدن آن‌ها در خودرو یا محل کار پیشنهاد من جعبه‌ابزار مانو مدل (JMT13) است. این جعبه‌ابزار ۱۳ اینچی ساختاری از جنس پلاستیک مستحکم و سبک دارد. از دیگر ویژگی‌های این جعبه‌ابزار می‌توان به سینی قابل‌حمل در قسمت بالایی جعبه با قابلیت قرارگیری ابزارآلات دم‌دستی و کوچک، دو محفظه‌ با درپوش شفاف برای قرار دادن ملزومات کوچک مثل پیچ و مهره، دسته‌ی تاشو و قفل فلزی بادوام اشاره کرد. با تهیه‌ی این جعبه‌ابزار نظم را به مجموعه ابزارهای خود هدیه بدهید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

منبع متن: digikala