همگام با سنت هرساله، شرکت اپل مدل جدیدی از تلفن‌های هوشمند آیفون را در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در سالن «بیل گراهام» در سانفرانسیسکو معرفی و در ۱۶ سپتامبر روانه‌ی بازار کرده است. آیفون ۷ در مقام جدیدترین و قدرتمندترین مدل آیفون حدود یک ماه است که در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه شده و از همان ابتدای فروش با استقبال گسترده‌ی کاربران روبه‌رو شده است. آیفون ۷ شباهت بسیاری به آیفون ۶s در طراحی دارد؛ اما از ویژگی‌های جدیدی مانند رنگ‌های متنوع، مقاومت در برابر رطوبت و گرد‌وخاک و دکمه‌ی خانه (هوم) جدید برخوردار بوده و جک ۳٫۵ میلی‌متری را حذف کرده است.

با ورود رسمی آیفون ۷ به بازار ایران، لوازم جانبی این تلفن محبوب هم در انواع مختلف روانه‌ی ویترین دیجی‌کالا شده است. یکی از موارد مهم در تلفن‌های همراه کاوری است که برای محافظت دستگاه در برابر ضربه و خط‌وخش خریداری می‌شود. شرکت‌های مختلفی در اشکال و جنس‌های گوناگون، اقدام به تولید قاب و کاور برای آیفون ۷ کرده‌اند. از کاورهای سیلیکونی گرفته تا پلاستیک سخت و کاورهای چرمی در میان این محصولات دیده می‌شوند. قیمت این محصولات بسته به جنس به‌کاررفته، طراحی، میزان مقاومت در برابر ضربه و خط‌و‌خش متغیر است. برندهای نام‌آشنای این زمینه ازجمله «اوزاکی»، «موشی»، «جاست‌موبایل» و غیره محصولات خود را عرضه کرده‌اند. کاورهای تلفن‌های همراه علی‌رغم شباهت‌های فراوان، در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و ویژگی‌های خاص خود را به همراه دارند.

از قدیم گفته‌اند لباس شما نشانگر شخصیت شماست. در دنیای گوشی‌های همراه هم کاور موبایل شخصیت شما را فریاد می‌زند. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا نگاهی به برخی از این مدل‌ها بیندازیم.

‌‌‌

hoco

Hoco Light Cover for Apple iPhone 7

مختصر و مفید!

در اینکه آیفون گوشی ارزانی نیست و کاربران در مقایسه با پرچم‌داران برندهای دیگر باید کمی بیشتر برای خرید آیفون ۷ هزینه کنند، شکی نیست. بااین‌حال بسیاری از خریداران این گوشی علاقه‌ای ندارند برای لوازم جانبی آن هزینه‌ی زیادی متحمل شوند. کاوری که شرکت «هوکو» (Hoco) برای آیفون ۷ طراحی کرده است، بی‌رنگ و شفاف بوده و رنگ گوشی را نمایش می‌دهد. کاور فوق با جنس TPU (پلاستیک انعطاف‌پذیر) دورتادور بدنه را کاملا پوشش داده و قسمت پایین بدنه و سوکت‌ را بدون محافظ قرار نداده است. Light Cover ساخت شرکت هوکو کاوری ارزان‌قیمت و باکیفیت است که در کمال سادگی گوشی تلفن شما را مانند روز اول نگاه خواهد داشت.

 

 

 

ozaki

Ozaki Ocoat 0.3 Jelly Cover for Apple iPhone 7

هست ولی نیست!

اگر از آن دسته کاربرانی باشید که به کاورهای تلفن همراه خود اهمیت زیادی داده و در این زمینه اطلاعات دارند، حتما با نام «اوزاکی» (Ozaki) آشنا هستید. اوزاکی خود را به‌عنوان برندی باکیفیت در بازار معرفی کرده و محصولات آن به‌رغم قیمت مناسب، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. کاور Ocoat 0.3 Jelly Cover همان‌طور که عنوان کالا نشان می‌دهد، ضخامتی برابر با تنها ۰٫۳ میلی‌متر دارد. تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار در ظرافت و باریکی و وزن کم با همدیگر رقابت دارند و قاب‌های ظریف، ضخامت و وزن بسیار کمی را به این مدل‌های می‌افزایند. قاعدتا شاید شما دوست نداشته باشید که با استفاده از قابی ضخیم، زحمات طراحان این شرکت‌ها را بر باد دهید. با استفاده از این کاور لایه‌ای مقاوم را به تلفن خود اضافه کنید، بدون اینکه ابعاد و وزن آن را تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

 

spigen

Spigen Neo Hybrid Cover for Apple iPhone 7

نهایت محافظت!

نامی دیگر در عرصه‌ی لوازم جانبی که خوش می‌درخشد: «اسپیگن» (Spigen) شرکتی است که همانند اوزاکی محصولاتی با قیمت و کیفیتی مناسب ارائه می‌دهد. کاور Neo Hybrid هم در لایه‌ی بیرونی و هم درونی از قابلیت‌های جذب ضربه برخوردار است و سعی دارد تا نهایت حفاظت را برای تلفن همراه شما فراهم کند. سطح بیرونی این کاور در برابر اثر انگشت مقاوم بوده و اثر لک روی آن کمتر دیده می‌شود. جنس این محصول (پلی اورتان ترموپلاستیک) به‌گونه‌ای طراحی شده تا دردست‌گرفتن آن آسان باشد و دیگر گوشی از دستتان لیز نخورد. این کاور درواقع از دو بخش تشکیل شده است: یکی پوشش پشت کاور است که به آن اشاره کردیم و دیگری بامپری است که دورتادور گوشی را فرا گرفته و از تلفن همراه در برابر ضربات محافظت می‌کند.

 

 

 

moshi

Moshi iGlaze Cover for Apple iPhone 7

لوکس اما سرسخت!

نوبتی هم که باشد نوبت برند «موشی» (Moshi) است. برند موشی یکی از برندهای بسیار باکیفیت در زمینه‌ی لوازم جانبی موبایل است که در مقایسه با برندهای دیگر قیمت بالاتری هم دارد؛ البته این قیمت بالاتر بی‌دلیل هم نیست و از کیفیت بالای این برند ناشی می‌شود. کاور iGlaze در ساختار هیبریدی خود از پوششی ضدضربه به همراه چارچوبی مستحکم بهره می‌برد. نتیجه، کاوری باریک و مستحکم است که ظرافت آیفون را حفظ کرده و درعین‌حال آن را در برابر ضربه، خط‌وخش و گردوخاک محافظت می‌کند. این کاور دارای استاندارد‌های ضدضربه (MIL-STD-810G, SGS) است؛ همچنین لبه‌های برآمده‌ی کاور در قسمت جلو مانع از تماس صفحه‌نمایش آیفون با سطح زیرین می‌شوند.

 

 

‌‌‌    ‌

‌    ‌

منبع متن: digikala