در بین تمام وسایل خانگی، تلویزیون یکی از جذاب‌ترین‌ها است. شما برای دیدن اخبار به تلویزیون نیاز دارید. اگر بخواهید فیلم تماشا کنید، باز هم به یک تلویزیون نیاز پیدا می‌کنید. جوان‌ترها برای بازی کردن با پلی‌استیشن یا تماشای فوتبال جام باشگاه‌ها تلویزیون می‌خواهند و مادرها گاهی دوست دارند سریال‌های روز و برنامه‌های آشپزی را دنبال کنند. تلویزیون در واقع مرکز توجه در خانه‌های ما است و چه انتخابی بهتر از یک تلویزیون خوب برای پیشنهاد خرید این هفته‌؟ ما از بین تمام تلویزیون‌هایی که روی دیجی‌کالا موجود است، گشتیم و گشتیم تا بتوانیم یک تلویزیون خوب پیدا کنیم که هم سایز بزرگی داشته ‌باشد، هم از امکانات روز بهره ببرد و مهم‌تر از همه اینکه قیمت خوبی داشته ‌باشد. در نهایت تلویزیون ۴۹ اینچی ۴۹K6960 سامسونگ، به انتخاب نهایی ما تبدیل شد. سپس از دوستان دیجی‌کالایی‌ مشترک‌مان که خبره‌های این کار هستند، خواستیم در این تلویزیون دقیق شوند و نظرشان را درباره‌ی آن بگویند. چیزی که در ادامه می‌خوانید را به عنوان مشاوره‌ی کارشناسانی در نظر بگیرید که آگاهی از آن‌ها می‌تواند دید بهتری نسبت به این تلویزیون سامسونگ به شما بدهد.

‌‌

Arash-Kheirkhah

آرش خیرخواه

به نظر من یکی از لذت‌های زندگی، داشتن یک تلویزیون خوب و بزرگ در خانه است. چون فکر می‌کنم بیشتر ما به دلایل متعدد، وقت زیادی را پای این سرگرمی تمام‌نشدنی می‌گذرانیم. دیدن برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی، اخبار، فیلم و سریال، بازی کردن و … کارهایی هستند که با تلویزیون انجام می‌دهیم. حالا بسته به کیفیت تلویزیون، هیجان و لذت وقت‌گذرانی پای آن بیشتر می‌شود. ۴۹K6960 یک تلویزیون هوشمند زیبا، با کیفیت تصویر خوب، تعداد درگاه مناسب و امکانات به روز است. داشتن یک تلویزیون هوشمند به شما امکان ضبط تصاویر در حال پخش را می‌دهد تا دیدن برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را از دست ندهید. امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدیو را دارید. همچنین می‌توانید برخی از کارهایی را که در رایانه انجام می‌دهید در صفحه نمایشی بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر انجام دهید. من خودم یک تلویزیون بسیار باکیفیت ۴۲ اینچی دارم، اما همیشه حسرت می‌خورم که چرا یک تلویزیون بزرگ‌تر نخریدم. اگر سالن شما زیاد بزرگ نیست و می‌خواهید یک تلویزیون مقرون‌به‌صرفه‌ی باکیفیت خوب داشته باشید، از خرید این تلویزیون پشیمان نخواهید شد. ۴۹K6960 تلویزیون خوبی است که با داشتن آن می‌توانید از اوقاتی که به تماشای تلویزیون می‌نشینید لذت بیشتری ببرید و حس بهتری داشته باشید.

 

 

Farhang-Heshmati

فرهنگ حشمتی

یکی از تفریحات سالم توی عصر جدید، فیلم نگاه کردنه؛ تفریحی که دردسر زیادی نداره. اول سری به باکس‌آفیس می‌زنیم تا ببینیم چه فیلمی اکران شده، بعد چند ماه صبر می‌کنیم کیفیت خوبش منتشر بشه تا بتونیم دانلودش کنیم و از دیدنش لذت ببریم. در این بین، چندتا سریال و مجموعه‌ی باحال هم هست که حتما باید ببینیم تا سر کار یا دانشگاه، بتونیم با همکارا و دوستامون بحث کنیم. برای ماها که به تفریحاتمون اهمیت زیادی می‌دیم، خیلی مهمه که وقتی چند گیگ از اینترنتمون رو صرف دانلود کردن این فیلم‌ها می‌کنیم، بتونیم از بهترین کیفیت صدا و تصویرشون لذت ببریم. اولین قانون اینه: تا جایی که بودجه و فضای خونمون اجازه می‌ده، بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون ممکن رو داشته باشیم. هر یک اینچی که تلویزیون بزرگ‌تر بشه، لذت فیلم دیدن چند برابر می‌شه. کم‌کم می‌خوام بگم که چرا دارم تلویزیون ۴۹K6960 رو پیشنهاد می‌کنم. خوب، اول اینکه این تلویزیون، بزرگ و ۴۹ اینچه و به نظرم برای کاربردهای خونگی، سایز ایده‌آلی داره. دوم اینکه سیستم ‌عامل تایزن و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای داره، یعنی مثل یک گوشی یا تبلت قوی می‌تونه به‌راحتی فرمت‌های مختلف فیلم و زیرنویسی رو که روی هارد اکسترنال‌تون هست، بخونه و با ارورهای مختلف، اعصابتون رو خرد نکنه. Wi-Fi هم داره و راحت و بی‌دردسر می‌تونید به شبکه‌ی خونه یا اینترنت‌تون وصلش کنید. خلاصه برای کسی مثل من که درصد قابل توجهی از عمرش رو به فیلم دیدن می‌گذرونه، این تلویزیون جدید سامسونگ، می‌تونه یک ابزار حیاتی محسوب بشه.

 

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک

ببینید امروز بحث، بحث اسکناسه. نه اینکه پول همه چیز زندگی باشه‌ها، نه. ولی چون پول خیلی سخت به دست میاد، وقتی داری خرجش می‌کنی حق داری انتظار داشته باشی که یه چیز باکیفیت تحویل بگیری. فرقی هم نمی‌کنه که داری واسه خونه‌ی خودت خرج می‌کنی یا مثلا داری واسه جهیزیه‌ی دخترت تلویزیون می‌خری. البته حالا که دیگه لوازم صوتی و تصویری رو آقا پسرا باید بیارن. همین‌طوره دیگه، نه؟ به نظر من این رسم که تو جامعه جا افتاده اصلا خوب نیست. چه کاریه آخه؟ قدیم همه چیز پای خونواده‌ی دختر بود. حالا جوون بیچاره‌ای که می‌خواد ازدواج کنه، باید به فکر چند تا تیکه از جهاز هم باشه. باور کنید این جوون رعنایی که می‌بینید، اون قدرا هم که فکر می‌کنید پول نداره. جوون بیچاره از کجا بیاره که تلویزیون به این خوبی بخره؟ به نظر خودتون آیا واقعا درسته برای تلویزیون ۴۹ اینچی ۴۹K6960 سامسونگ که حسابی به قیمت‌اش می‌ارزه و کلی هم امکانات خوب داره، جوون بیچاره رو تحت فشار بذاری؟ همین که تو این دوره و زمونه جرات کرده و خواسته ازدواج کنه، خودش کلی جای تشویق داره. تو رو خدا اینکه بهش می‌گید “تو هم مثل پسر خودمونی” فقط به حرف نباشه؛ در عمل بهش نشون بدید که چقدر دوسش دارید. داشتن تلویزیون توی خونه از همون اول زندگی لازمه؛ نذارید پسر و دختر توی گیر و دار خرید وسایل زندگی، از خیر خریدن تلویزیون بگذرند. خدا خودش پول و برکت رو به زندگی جوونا میاره، به شرطی که شما هم کمک‌شون کنید. خدا رو چه دیدید؟ شاید خودتون هم دل‌تون خواست که تلویزیون قدیمی خونه رو با یه مدل جدید عوض کنید.

 

 

Roya-Alayian

رویا علائیان

همین چند ماه پیش بود که من و تنها خواهرم تصمیم گرفتیم برای تولد ۵۰ سالگی مامانمون یه سورپرایز بزرگ ترتیب بدیم. واسه همین هم از چند روز قبلش تمام مهمون‌ها رو دعوت کردیم و برای مراسم کلی برنامه‌ریزی کردیم. قرار بود تولد روز پنج‌شنبه برگزار بشه و غیر از دعوت کردن مهمون‌ها، یه عالمه کار دیگه هم داشتیم. برای همین هم تصمیم گرفتیم مسئولیت‌ها رو تقسیم کنیم تا مهمونی به بهترین شکل ممکن برگزار بشه. وظیفه‌ی من خریدن میوه، سفارش کیک، شام و فیلم برای دوربین فیلم‌برداریمون بود. آخه ما هنوز یه دوربین فیلم‌برداری تقریبا قدیمی کانن داریم که برای استفاده از اون باید حتما فیلم بخریم. حالا بگذریم از این‌که پیدا کردن فیلم واسه اون دوربین چقدر سخت بود و بعد از چند ساعت گشتن، بالاخره پیدا شد. خلاصه این‌که اون شب تولد راس ساعت شروع شد؛ تموم شد و فقط یه فیلم یک ساعته ازش یادگاری موند که قرار شد فردا صبح اول وقت با تلویزیون ببینیمش. دقیقا همون روز بود که خدا رو به خاطر داشتن تلویزیون ۴۹ اینچی‌مون شکر کردم. اون روز تلویزیون سامسونگ ۴۹K6960 ما از خجالت دوربین فیلم‌برداری قدیمی‌مون دراومد و فیلم‌های ضبط شده‌ی شب پیش رو با بهترین کیفیت ممکن پخش کرد. واسه همین هم از اون روز به بعد تنها پیشنهادم برای خرید تلویزیون به تمام اطرافیانم ال‌ای‌دی هوشمند سامسونگ بوده و هست.

 

 

Arash-Fattahi

آرش فتاحی

این روزها به هر گجت تازه‌ای که ساخته میشه، لقب هوشمند میدن. گوشی موبایل، ساعت، ترازو و… ولی دیگه تلویزیون هوشمند چه صیغه‌ایه؟ هوشمند و غیر هوشمند داره مگه؟ اول و آخرش قراره باهاش فوتبال ببینیم و پلی استیشن بازی کنیم دیگه. این نظر من بود تا این که خونه‌ی یکی از رفقا که تازه هم تلویزیون هوشمند خریده بود، با کلی از امکانات این موجود هیجان انگیز آشنا شدم. وقتی دوست جان ما، خیلی راحت و ظرف چند ثانیه تصویر گوشی رو با wifi انداخت رو صفحه غول آسا و شروع کرد به نشون دادن عکس‌هایی که با گوشیش گرفته بود، فهمیدم که یکی از این تلویزیون‌ها رو واسه خونه لازم دارم. وقتی فهمیدم که عکس این کار هم میشه با این تلویزیون انجام داد، دیگه مطمئن شدم که خرید بعدیم رو انتخاب کردم. تصور کنین وسط بازی فوتبال می‌خواین برین تو اتاق که کارهاتون رو انجام بدین، خب معمولا این جور مواقع آدم مجبوره یا صدای تلویزیون رو خیلی بلند کنه که از تو اتاق هم صداشو بشنوه یا اینکه مدام بین اتاق و هال در حال رفت و آمد باشه. با تلویزیون می‌شه تصویر درحال پخش رو با گوشی موبایل تماشا کرد! واقعا که هوشمنده. تلویزیون ۴۹K6960 سامسونگ، هم کیفیت تصویرش فول اچ دیه، هم صفحه ۴۹ اینچیش به قدری بزرگه که بعدها از اینکه چرا تلویزیون بزرگ‌تری انتخاب نکردیم حسرت به دلمون نذاره.

 

‌‌

 

منبع متن: digikala