انتخاب یک گوشی که ظاهر آن تا جای ممکن به معیار‌های‌ انتخاب‌مان نزدیک باشد، مهم به نظر می‌رسد. برای افرادی هم این ظاهر تنها دلیل برای خرید یک گوشی خاص است. به‌نوعی این افراد عقیده دارند که موبایلی که به‌‌دست می‌گیرند، باید قبل از هر چیزی زیبا باشد و به قولی موبایل‌شان شخصیت داشته باشد. خریدارانی هم هستند که به متفاوت بودن علاقه دارند یا تا جای ممکن دستگاه‌هایی می‌خرند که افراد کمتری سراغ آن‌ها می‌روند.

رنگ‌های منحصربه‌فرد یکی از ویژگی‌هایی هستند که این روز‌ها، خریداران را جذب می‌کنند. البته شرکت‌هایی هم هستند که با انتخاب اسم‌های عجیب برای رنگ‌های معمولی، آن‌ها را متفاوت جلوه می‌دهند! چند وقتی می‌شود که رنگ آبی بین تولید‌کنندگان گل کرده است. از حق نگذریم گوشی‌هایی که با این رنگ تولید می‌شوند فوق‌العاده زیبا هستند. اگر رنگ‌های معمولی به مذاق‌تان خوش نمی‌آید؛ این گوشی‌ها را با رنگ آبی خواستنی‌تر هستند.

s7edgeblue

گوشی S7 Edge سامسونگ با لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر سعی دارد تفاوتش با بقیه را به رخ بکشد. این خمیدگی لبه‌ها به کنار، سامسونگ جدیدا رنگ آبی این گوشی را هم روانه‌ی بازار کرده است. این رنگ از S7 Edge خیلی جذاب است و شخصیت منحصربه‌فردی به آن داده است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

 

سونی هم XZ را با رنگ آبی راهی بازار کرده است؛ اما سونی جرات به خرج داده و برخلاف سامسونگ که S7 Edge را برای تلطیف وضعیت نوت ۷ تولید کرده، رنگ آبی را به‌عنوان یکی از رنگ‌های اصلی XZ روانه‌ی بازار کرده است. تنها رنگ آبی نیست که این گوشی را جذاب کرده؛ سونی نهایت ظرافت و تجربه را در تولید این گوشی به خرج داده و سر‌و‌ته گوشی را بدون برآمدگی طراحی کرده است.

xznew

رنگ آبی در این گوشی تا جای ممکن متالیکی طراحی‌شده و سعی شده خیلی از نقره‌ای دور باشد؛ این آبی متالیک حسابی سر ذوق‌تان می‌آورد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

گوشی‌های عجیب‌وغریب کم نیستند، نمونه‌اش هم همین گوشی جدید شیائومی که تکنولوژی التراسونیک در ساختش نقش عمده‌ای دارد. خیلی از فیلم‌های عملی تخیلی بودند که تعریف‌شان از گوشی یک شیشه‌ی شفاف بود که به‌عنوان نمایشگر استفاده می‌شد و خود گوشی هم حجمی نداشت. شیائومی با پیشرفتی که در این چند سال داشته است، توانسته نیمی از چیزی را که در این فیلم‌های عملی‌و‌تخیلی دیده‌ایم در گوشی‌ جدیدش پیاده کند.

mimixdpecial

گوشی Mi Mix که از جنس سرامیک ساخته‌شده، یک نمایشگر است و تمامی امکاناتی را که یک دستگاه با داشتنش به‌عنوان گوشی شناخته می‌شود،  زیر این نمایشگر قرار داده است. برای متفاوت بودن، این گوشی بهترین انتخاب این روز‌های بازار است.

مشاهده محصول

شرکت‌هایی هم هستند که به یکی قانع نیستند و سعی می‌کنند تا از دو یا چند دوربین، میکروفون یا حتی نمایشگر استفاده کنند. این دو تا بودن در قسمت‌هایی ویژگی‌هایی جالب و کارآمدی را به گوشی‌ها می‌دهد؛ اما در بخش‌هایی هم آن‌چنان‌که باید‌و‌شاید به‌دردبخور نیست.

v20special

دو دوربین، دو نمایشگر و دو میکروفن در گوشی V20 به‌کاررفته‌اند تا تجربه‌ی متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

البته گوشی‌های جداگانه‌ای هم با هرکدام از این ویژگی‌های دوتایی روانه‌ی بازار شده که اگر فقط به دو دوربین یا دو نمایشگر به‌صورت جدا از هم احتیاج دارید، یکی از این گوشی‌ها را بخرید. یادتان نرود که ال‌جی سال گذشته‌ برای گوشی V10 دو دوربین سلفی هم در نظر گرفته بود که در V20 از آن صرف‌نظر کرد. اگر شما هم به این دوتایی بودن‌ها اهمیت می‌دهید، V20 و سایر گوشی‌های ال‌جی دستگاهی است که برای شما ساخته‌شده است.


ال‌جی V10


ال‌جی X Screen


ال‌جی X Cam

 

 

منبع متن: digikala