می‌گویند چند گروه هستند که هرگز بی‌کار نمی‌مانند. دسته‌ی اول پزشکان هستند که امیدوارم هیچ‌وقت به آن‌ها نیاز پیدا نکنید و دسته‌ی دوم، آرایشگرها که نمی‌توان دعای مورد اول را در مورد آن‌ها تکرار کرد. شما به عنوان یک مرد، نیاز دارید که هر چند وقت یک‌بار، سری به سلمانی محله‌تان بزنید و احتمالا این را خودتان می‌دانید! روال کار این‌طور است که شال و کلاه می‌کنید و پس از رفتن به آرایشگاه، صفایی به سر و صورت خود می‌دهید و در انتها یا نقدی پرداخت می‌کنید یا اینکه کارت می‌کشید و از مغازه بیرون می‌آیید. اما از آنجا که دیجی‌کالا می‌خواهد به جای ماهی‌دادن، ماهیگیری را به مشتریانش یاد بدهد، ماشین اصلاح Super Trimmer از برند «وال» (WAHL) را به عنوان پیشنهاد این هفته‌ی خود در نظر گرفته ‌است. دلیل این پیشنهاد هم این است که عده‌ای دل و جراتی فراتر از میزان نرمال دارند و مایل‌اند علاوه بر موهای صورت، موهای سر‌شان را هم خودشان در خانه مرتب کنند. روی صحبت ما دقیقا با همین گروه است و در این راستا، نظر بچه‌های دیجی‌کالا را تقدیم شما می‌کنیم:

Vahid-Nazemi

وحید ناظمی کارشناس گروه صوتی و تصویری

در دنیایی که کیفیت و دوام ارزش سابق خودشان را از دست داده‌اند، خریدن یک وسیله‌ی آخر و عاقبتی، بدون شک احساس خوشایندی دارد. آن هم وسیله‌ای که قرار است یک عمر به‌صورت یک روز در میان به کاربر خودش سرویس بدهد. یک خط‌زن بدون سیم و خوش‌دست که در اولین برخورد، کیفیت خودش را به رخ می‌کشد. داریم در مورد ماشین اصلاح وال مدل Super Trimmer صحبت می‌کنیم. خط ریش دقیق و خط موی مرتب، نتیجه‌ی داشتن این ماشین جذاب خواهد بود. اگر به جذابیت ته‌ریش سه‌روزه هم واقف باشید که دیگر هیچ! چند دقیقه وقت و کمی حوصله، شما را به جذابیت دلخواه‌تان می‌رساند. نکته‌ی مهم دیگر، شارژی بودن این ماشین است و مصیبت پیچ خوردن و گره خوردن سیم را نخواهید داشت.  البته این تمام ماجرا نیست! سوار شدن یک شانه‌ی اکسترنال روی شانه‌ی اصلی توانایی‌های این ماشین را افزایش می‌دهد و آن را از یک trimmer به clipper تبدیل می‌کند و می‌توانید ریش، روی شقیقه و موهای دور سر را با آن مرتب کنید.  البته باید به‌خاطر داشت که این ماشین ضد آب نیست و باید در خشکی کامل از آن استفاده کرد. مخلص کلام این‌که اگر می‌خواهید خط ریش و موی مرتب داشته باشید، WAHL Super Trimmer یک انتخاب فوق‌العاده است. از کجا معلوم؟ شاید هم دوست داشتید آن را به کسی که دل‌تان می‌خواهد خط ریش و موی مرتبی داشته باشید، هدیه دهید.

 

Mohammad-Sammak

محمد سماک کارشناس گروه کامپیوتر

یاد دوران بچگی و اون ماشین‌های اصلاح قدیمی به خیر! من اصلا آدم خاطره‌بازی نیستم و سعی می‌کنم مطلقا به دوران گذشته برنگردم. این قدیم که می‌گم، حتی یک ساعت قبل رو هم شامل می‌شه. اما دوست دارم در مورد تجربه‌ای که از اصلاح موی سر تو بچگی داشتم، حرف بزنم. از اون ماشین اصلاح‌هایی که دستی بودند و هیچ بویی از تکنولوژی و حتی برق و الکتریسیته هم نبرده ‌بودند؛ رضایت مشتری از محصول که دیگه جای خود داشت! اون موقع اصلا کسی به این چیزها فکر نمی‌کرد. اصلا مهم نبود که آیا پوست سر اون بچه‌ی بیچاره‌ای که زیر این تیغ جراحی قرار گرفته داره کنده میشه یا نه. اینکه چقدر مجبوره خودشو بالا بکشه تا درد کنده شدن موی سرش رو کمتر تجربه کنه و کمتر به این نیاز باشه که پنبه‌ی الکلی رو گُله به گُله روی سرش بچسبونن. خدا رو شکر، کودکِ اون دوران حالا دیگه بزرگ شده و واسه خودش قد و بالایی به هم زده و ریش و سبیل درآورده. این آدم حالا دیگه حاضر نیست خودش و نسل آینده‌اش به این شکل جنایت‌بار اصلاح کنن. چون ماشین اصلاح Super Trimmer از برند وال، این کارو مثل دسته‌ی گل انجام میده و هیچ زخمی هم به جا نمی‌ذاره. من واقعا خوشحالم از اینکه بزرگ شدم و تو اون دوره‌ی لعنتی گیر نیفتادم!

 

Bahara-SadeghiZamir

بهارک صادقی‌ضمیر ویراستار

معمولا آقایان هنگام گرفتن هدیه، خوشحالی و هیجان خود را خیلی بروز نمی‌دهند؛ اما اگر این هدیه یک ریش‌تراش شارژی باشد، مطمئنا قضیه کمی فرق خواهد کرد. اگر تابه‌حال هیجان‌زده‌شدن پدر یا همسرتان را هنگام گرفتن هدیه ندیده‌اید، با خرید ماشین اصلاح Super Trimmer شرکت وال، حتما شاهد این لحظه‌ی زیبا خواهید بود. شاید عجیب باشد اگر بگویم که وجود ماشین اصلاح کار ما خانوم‌ها را هم راحت کرده است! تعجب نکنید، به یاد روزهایی بیفتید که کلی کار داشتید و دستتان حسابی بند بوده، اما همسرتان ازتان خواسته هرکاری دارید روی زمین بگذارید و موهای پشت گردن‌اش را با تیغ اصلاح کنید! شنیدن اسم تیغ، حال من یکی را که حسابی بد می‌کند؛ چراکه یاد خاطرات تلخ بریدن صورت پدر با تیغ و تحریک‌شدن وسواس مادرم به خاطر ریختن خون تو روشویی و هزار اتفاق بد دیگر می‌افتم. همه‌ی این مسائل به کنار، کاری که ماشین ریش‌تراش با صورت آقایون می‌کند، هرگز یک تیغ نخواهد کرد. کدام تیغی را می‌شناسید که بتواند ته‌ریشی جذاب در صورت همسرتان باقی گذارد؟ به نظر من نه‌تنها برای خوشحال‌کردن همسرتان، بلکه برای راحتی و لذت‌بردن خودتان هم که شده به خرید یک ماشین اصلاح قوی و پرکاربرد مثل Super Trimmer جدی‌تر فکر کنید.

 

Arash-Kheirkhah

آرش خیرخواه سرپرست ارشد محتوا

همیشه از بچگی دوست داشتم زودتر ریش و سیبیل در بیارم؛ اما الان که باید ریش و سیبیلم رو اصلاح کنم، از آرزویی که اون موقع‌ها داشتم به‌شدت پشیمون‌ام. اینکه باید جلوی آینه وایستم و اصلاح کنم، همیشه برام عذاب‌آور بوده. ولی داشتن و کار کردن با یک ماشین اصلاح خوب، می‌تونه انگیزه‌ی خوبی برای این کار به آدم بده. به نظر من یکی از بهترین هدیه‌هایی که میشه برای آقایون گرفت، ماشین اصلاحه. نمیشه که همیشه برای آقایون جوراب خرید. درضمن با هر هدیه‌ای هم نمیشه یک آقا رو به وجد آورد. اما به نظرم با خرید یک ماشین اصلاح خوب، تکرار می‌کنم ماشین اصلاح خوب، میشه یک آقا رو کاملا شگفت‌زده کرد. اینکه هرروز مرتب و منظم باشید در روابط اجتماعی، روابط کاری و پیشرفت در کار، دوستان و اطرافیان، نوع تفکر و خیلی چیزهای دیگر تاثیر داره. یکی از عواملی که در مرتب بودن یک آقا تاثیر به‌سزایی داره، مرتب بودن موهای سر و صورتشه. پس داشتن یک ماشین اصلاح خوب برای یک آقا واقعا لازمه. Super Trimmer دقیقا همون چیزیه که برای اصلاح دنبالش هستید. شاید این محصول یکم گرون باشه؛ اما واقعا کیفیت خوبی داره و توجه داشته باشید که ماشین اصلاح چیزی نیست که ماهی یک‌بار بخرید. اگه دوست دارید همیشه موهای مرتب و منظمی داشته باشید، تو خرید این کالا شک نکنید.

 

MohammadReza-Rezaie

محمدرضا رضایی کارشناس امور مشتریان

یکی از مشکلاتی که برخی از آقایان از جمله خود من با آن مواجه هستند، رشد سریع موهای پشت گردن و خط ریش‌ها است که مجبورم می‌کند در بازه‌های زمانی کوتاه به آرایشگاه سری بزنم و به‌اصطلاح مرتب کنم. اما اگر یک ماشین اصلاح خوب داشته باشم، هم می‌توانم این بازه‌ها را طولانی‌تر کنم و هم می‌توانم همیشه آراسته باشم. از شما چه پنهان که با این کار در هزینه‌ها هم کمی صرفه‌جویی خواهم کرد. البته به‌غیر از یکی دوبار اول که احتمالا همسرم خط پشت گردنم را کمی کج‌وکوله بزند تا دستش راه بیفتد. خیلی از ماشین‌های اصلاح با اینکه برندهای شناخته‌شده‌ای دارند، چندان حرفه‌ای نیستند و نمی‌توان خیلی روی کیفیت کار آن‌ها حساب باز کرد؛ اما این مدل Super Trimmer شرکت وال، از آن کالاهایی است که پشت ویترین فروشگاه‌ها دیده نمی‌شود؛ ولی آرایشگرها از آن یا مدل‌های مشابه آن استفاده می‌کنند. اندازه‌ی مناسبی دارد و به‌راحتی در کف دست جای می‌گیرد. لرزش کمی دارد و چند دقیقه کار کردن با آن، لرزه به اندام شما نمی‌اندازد. یک شانه برای کوتاه کردن با شماره بالا دارد و پایه‌ی شارژ و روغن روان‌کننده و برس تمیزکننده هم که در بسته‌ی آن وجود دارد.

 

Arash-Fattahi

آرش فتاحی کارشناس گروه کامپیوتر

همه‌ی ما دوست داریم همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشیم. عوامل بسیاری در آراستگی مؤثر است، از کفش و لباس گرفته، تا موی سر و صورت. اما شاید مشغله‌های روزانه مجال کافی برای مراجعه‌ی سروقت به آرایشگاه را از ما می‌گیرد. برای حل این مشکل، تهیه‌ی ماشین اصلاح می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ اما نه هر ماشین اصلاحی. شاید بسیاری از شما با شنیدن اسم ماشین اصلاح، ناخودآگاه به‌ یاد برند موزر (Moser) بیفتید، اما بد نیست بدانید موزر هم خود یکی از زیرمجموعه‌های شرکت وال است. Super Trimmer یکی از محصولات شرکت وال است که باید آن‌را یک محصول کاملا حرفه‌ای دانست. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات رایج در ماشین‌های اصلاح، سیم دست و پاگیر آن‌ها است که اما این مسئله هم با کمک باتری قابل شارژ حل شده است. ماشین اصلاح Super Trimmer باوجود باتری قابل شارژ، بسیار خوش‌دست و سبک است. در مجموع این ماشین اصلاح را می‌توان یک محصول تمام‌عیار دانست و برای افرادی که فرصت پیرایشگاه رفتن ندارند، کاملا ایده‌آل است.

‌‌‌‌‌

 

منبع متن: digikala