درد کمر و معده چیزی نیست که بتوان به‌سادگی جلوی آن را گرفت. هر آدمی خواه‌ناخواه به چنین عارضه‌ای دچار می‌شود و بهتر است که پیش از گرفتار آمدن به چنین دردهایی به فکر راه چاره‌ای برای آن بود. اضافه شدن تشکچه‌های برقی به دیجی‌کالا که می‌توانند ناحیه‌ی خاصی از بدن را گرم کنند و کارکرد درمانی داشته باشند، بهانه‌ای دست ما داد تا بهترین نمونه‌‌ی آن‌ها را به شما معرفی کنیم. تشکچه‌ی برقی هایتک مدل HI-HP46-A چیزی است که قصد داریم امروز به شما معرفی کنیم و خریدش را پیشنهاد بدهیم.

‌‌‌

Nasim-Taherian

نسیم طاهریان کارشناس گروه لوازم خانگی

همه‌ی ما دردهای ناشی از گرفتگی عضلات را تجربه کرده‌ایم. شاید بتوان این‌گونه درها را با گرم کردن تا حدی تخفیف داد. معمولا در هر خانه‌ای برای حل این مشکل، یک کیسه‌ی آب‌ گرم یافت می‌شود؛ ولی شاید بهتر باشد از روش‌های جدید با کارایی بیشتر و بهتر استفاده کرد. تشکچه‌های برقی، حلال این مشکلات هستند. خیلی از دردهایی که به‌صورت دوره‌ای تجربه می‌کنیم و کلی قرص و دارو بابت آن‌ها می‌خوریم، با یک استراحت کوچک و استفاده از این وسیله حل خواهد شد. تشکچه برقی HI-HP46-A هایتک از محصولات بسیار باکیفیت در این گروه کالایی است و روکش نرم و قابل شست‌وشو آن همراه با امکان کنترل دما، راحتی بی‌نظیری را برای شما به‌وجود خواهد آورد.

 

Payam-Lotfi

پیام لطفی کارشناس گروه ابزار سلامت

من یه آدم سرمایی هستم و با وجود اینکه زمستون رو دوست دارم، کل این فصل رو دارم می‌لرزم! مخصوصا شب‌ها که هوا سردتره، موقع خوابیدن بساطی دارم. یادش‌به‌خیر بعضی وقت‌ها یه کیسه‌ی آب گرم پر می‌کردم و می‌بردم زیر پتو که گرم بشم؛ اما چه فایده که اولش انقدر داغ بود که نمی‌شد بهش دست زد. بعدش هم زود سرد می‌شد و روز از نو، روزی از نو. برای کسی مثل من که زمستون‌ها همیشه اتاقش سرده، تشکچه برقی HI-HP46-A هایتک یه فرشته‌ی نجاته. بماند که بعضی وقت‌ها بقیه‌ی اعضای خانواده ازم قرض میگیرنش و دیگه به این راحتی‌ها پس نمیدن. اندازه‌ی تشکچه برقی هایتک طوریه که بالاتنه رو کامل پوشش میده. ضخامتشم مثل یک پتوی نازکه و راحت میشه روش خوابید. وقتی روی بیشترین درجه تنظیم شده، گرمای ملایمی تولید می‌کنه و مجبور نمی‌شید خاموشش کنید و وقتی به اندازه‌ی کافی گرمتون کرد بعد از ۱٫۵ساعت خودش خاموش میشه. در نهایت باید بگم خوابیدن با این تشکچه برقی برای من شده یکی از لذت‌های زندگی و اصلا دوست ندارم به کسی قرض بدمش!

 

Saba-Saadatjou

صبا سعادت‌جو کارشناس گروه لپ‌تاپ

هیچ چیز بهتر از یه خواب راحت توی تخت خواب گرم‌ونرم نیست؛ اما وای از زمستون‌های سردی که تخت خواب هم سرده و تا زمانی که گرم بشه، باید از سرما بلرزی و حتی گاهی خوابتم می‌پره. همیشه با خودم فکر می‌کردم کاش یه چیزی اختراع می‌شد تا تخت خوابمو گرم کنه و منِ سرمایی رو نجات بده. قدیما کیسه‌ی آب گرم تا حدی این کار رو می‌کرد؛ اما خطرناک بودن و هستن. مامانم تعریف می‌کرد یه بار کیسه‌ی آب گرم تو تختش ترکیده و پاشو سوزونده. حالا دیگه تشک‌های برقی اختراع شدن که برای شب‌های سرد زمستون عالی هستن؛ حتی برای کسایی که عضله‌هاشون گرفته یا بدن درد دارن هم به درد می‌خوره. تشکچه برقی HI-HP46-A هایتک هایتک یکی از بهترین چیزهاییه که می‌شه تو زمستون خرید. کافیه چند دقیقه قبل از اینکه به رختخواب برید این تشکچه را روشن کنید و بذارید حسابی تخت خوابتون رو گرم کنه تا بهترین و لذت‌بخش‌ترین خواب ممکن رو داشته باشید. این تشکچه جمع‌وجوره و راحت می‌شه اون رو همه‌جا برد. سیم بلندی هم داره که جلوی دست و پای آدم رو نمی‌گیره. مهم‌تر از همه اینکه سیستم خودکار داره و اگه تخت‌تون زیاد گرم بشه، خودش خاموش می‌شه تا دما رو تنظیم کنه. خلاصه اینکه اگه می‌خواهید راحت بخوابید و این هوای بس ناجوانمردانه سرد را شکست بدید، تشکچه‌ی برقی هایتک بخرید.

‌‌‌

‌‌‌‌

منبع متن: digikala