telegram_ad2_1

طبیعت‌گردی و لذت بردن از آن، یکی از تفریحاتی است که باعث می‌شود خیلی‌ از افراد هر چند وقت یک‌بار، از کار روزانه دست بکشند و خود را به طبیعت بسپارند. اقامت در محیط طبیعی در کنار جذابیت‌هایی که دارد، به ملزوماتی هم نیاز دارد که یکی از آنها کیسه‌ی خواب است. کیسه خواب و تشک بادی جیلانگ مدل Comfort از آن دست محصولاتی است که دو محصول کاربردی را در یک محصول جمع کرده و برای استفاده در سفر فوق‌العاده است. نظر کارشناسان دیجی‌کالا در مورد این محصول خوب و کاربردی را در ادامه خواهید خواند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Arash-Kheirkhah‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آرش خیرخواه سرپرست ارشد محتوا

به نظر من کیسه خواب دقیقا مثل یک پناهگاهه که می‌تونه موقع خوابیدن در محیط‌های باز، از ما دربرابر سرما، نفوذ مایعات، ورود حشرات موذی به بدن و دیگر مشکلاتی که ممکنه پیش بیاد جلوگیری کنه. اگر درحال سفر، طبیعت‌گردی یا کوه‌نوردی باشید و مجبور شید که شب رو توی هوای باز اقامت کنید، یکی از وسایلی که می‌تونه خیالتون رو آسوده کنه، کیسه خوابه. حتی اگه یک چادر خوب هم داشته باشید، بازهم به کیسه خواب احتیاج پیدا می‌کنید. چون فقط یک خواب و استراحت خوبه که می‌تونه انرژی مورد نیاز آدم رو برای ادامه سفر یا کوه‌نوردی تامین کنه. البته در شرایط سخت مثل سرمای شدید هم کیسه خواب می‌تونه ناجی جون آدم باشه. بنابراین شک نداشته باشید که یک کیسه خواب گرم و نرم بسیار مهمه و به کار میاد. من خودم اگر محلی که قراره بخوابم خیلی سفت باشه یا مثل کوه برآمدگی و تورفتگی زیاد داشته باشه، اصلا نمی‌تونم بخوابم و فکر می‌کنم نرم بودن محل خواب تقریبا برای همه مهم باشه. اکثر کیسه خواب‌ها فقط یک لایه پر یا الیاف دارن که موقع خواب همون لایه بین شما و زمین سفت قرار می‌گیره و ممکنه یکم خوابیدن رو سخت کنه. اما این کیسه خواب یه تخت بادی هم همراهشه پس میشه هرجایی بدون اینکه اذیت بشین، عین اینکه توی خونه روی تخت‌تون هستید به راحتی داخلش بخوابید. تازه قسمت بالاییش طوری طراحی شده که شبیه یک بالشته تا سر و گردن موقع خوابیدن تحت فشار نباشن. فقط اگه یه پمپ باد هم تهیه کنید دیگه خیالتون بابت باد کردن تخت هم راحت میشه. چون خریدن کیسه خواب تقریبا یکبار اتفاق میوفته باید در انتخابش خیلی دقت کرد تا بشه چندین سال ازش استفاده کنید. راستی توصیه می‌کنم اگه می‌خواین کیسه خوابتون عمر بیشتری داشته باشه و سالم بمونه اونو همیشه در حالت باز نگه دارید و در فقط در زمان جابجایی به صورت فشرده و تاشده نگهش دارید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Pedram_hazratiپدرام حضرتی – کارشناس گروه ورزش و سفر

اگرچه استفاده از کیسه‌خواب‌ در زمان سفر می‌تونه به شما کمک کنه که خواب راحتی داشته باشید، اما هیچ‌وقت یک کیسه خواب نمی‌تونه راحتی یک تشک رو داشته باشه و در عین حال از یک تشک هم به تنهایی هم نمی‌توان برای استراحت در طبیعت استفاده کرد. به همین دلیل اگه بخوام کسی رو برای خرید یک وسیله مناسب برای استراحت در زمان سفر یا طبیعت‌گردی راهنمایی کنم، قطعا کيسه خواب و تخت بادي جيلانگ مدل Comfort یکی از گزینه‌های پیشنهادی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خوب این محصول قابلیت جمع‌شدن آن در ابعادی مناسب برای حمل و نقل هست. به همین دلیل شما برای سفر می‌تونید این کیسه‌خواب و تخت بادی رو در ابعادی کوچک تا‌کرده و همراه داشته باشید. البته شاید بد نباشه بدونید که این محصول به شکلی طراحی شده که بتونید از اون در محیط خانه هم استفاده کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Fahimeh-Tafreshiفهیمه تفرشی – کارشناس گروه لوازم جانبی

وقتی قصد چند روزه می‌کنید که بروید خانه یکی از اقوام و شب می‌رسید، تشک‌های نرم گل‌گلی و ملافه‌های خوشبوی تازه شسته شده حس خیلی بی‌نظیری دارد و آدم دوست دارد سرتاسر آن یک هفته را در جوار آن‌ها بخوابد. اما با سیستم زندگی‌های الان و سایز آپارتمان‌ها، نگه داشتن یک کوه تشک در کمد خیلی دشواری دارد و جدا نمی‌ارزد به خاطر اینکه قرار است سالی یکی دو بار مهمانی از راه برسد و شب بماند، آن کوه عظیم در کمد نگه داشته شود و در عوض وسایل دیگر در اتاق فضا رو کوچک‌تر جلوه بدهند.  اینجور مواقع بهتر است یه لامپ بزرگ بالاسرمان بیاید و ندا دهد: «تشک بادی فقط مال طبیعت گردها و جهانگردها نیست. برای این شب‌ماندگان احتمالی خانه‌ات تشک بادی بگیر و هروقت نیازش نداشتی، فرتی خالی‌اش کن و مچاله کن در در گوشه‌ای از کمدت بگذار!» آپارتمان کوچک دارید؟ غصه ندارد. Smart باشید و کاربردی خرید کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Fereydoon-Ghanbarnejadفریدون قنبرنژاد – کارشناس گروه تجهیزات سفر

طبیعت‌گردی و سفر برای آدمی مثل من که در یک کلان‌شهر زندگی می‌کنه همیشه یه حس خوب به همراه داشته، ولی قسمت خوابیدن توی چادر همون‌قدر که می‌تونه هیجان‌انگیز باشه، هیچ‌وقت هم نمی‌تونه حتی نزدیک به راحتی تخت خواب خونه خود آدم بشه. این محصول یک ست تخت بادی و کیسه خواب هست تا شما قسمتی از راحتی تخت خواب خونه‌ خودتون رو، در زمان سفر هم تجربه کنید. برپا کردنش خیلی کار سختی نیست و فقط یک پمپ باد می‌خواد که انواع و اقسام‌اش به راحتی گیر می‌آد. البته بهتره بدونید که نباید از این وسیله الزاما برای سفر استفاده کرد و میشه توی خونه‌هایی که خیلی بزرگ نیستن و مشکل جا دارن هم یکیش رو داشت تا وقتی استفاده نمی‌شه، به سادگی اون رو جمع کرد و فضای بیشتری در اختیار داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مطلب اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، کیسه‌ خواب جیلانگ بخرید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala