اکثر صندلی‌های کودک موجود در بازار از حدود ۶ ماهگی به بعد به منظور استفاده‌ی کودک مناسب هستند که تقریباً در قرابت با زمانیست که کودک می‌تواند به تنهایی بنشیند. از آن‌جایی که اغلب خانواده‌های ایرانی تمایل دارند که محصولی باکیفیت را انتخاب کنند که علاوه بر قیمت مناسب بتوان از آن در آینده هم استفاده کرد، در این راهنمای خرید از سری مقالات دیجی‌کالا مگ این بار به سراغ نکات و لم‌هایی برای انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر صندلی غذاخوری کودک می‌رویم.

آشنایی با انواع صندلی‌های کودک و مزایا و معایب هر مدل

در حالت کلی با گشت‌وگذاری کوتاه در فروشگاه‌های مخصوص کودکان خیلی زود متوجه خواهید شد که صندلی‌های کودک هر ساله با سبک‌های جدیدی از مدل‌های رترو گرفته تا محصولاتی با خطوط مینیمالیستی یا قطعات چوبی براق و شیک‌تر به بازار عرضه می‌شوند که البته قیمت بالاتری هم نسبت به مدل‌های سنتی دارند. اما ظاهر تنها فاکتور مهم برای خرید نیست! به همین دلیل هم در این قسمت شما را با انواع صندلی غذاخوری کودک و مزایا و معایب هر کدام آشنا می‌کنیم.

۱. مدل استاندارد صندلی کودک (Standard High Chairs)

آشنایی با انواع صندلی‌های کودک و مزایا و معایب هر مدل

مدل‌های استاندارد صندلی غذاخوری کودک از جمله گزینه‌هایی هستندکه به یک صندلی ساده با تکیه‌گاهی از پشت و پهلو و کمربند سه‌ نقطه ختم می‌شوند. این نوع کالاها قابل‌تنظیم نیستند و معمولاً جزو مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌ها دسته‌بندی می‌شوند.

در حالت کلی این نوع از صندلی‌ها برای استفاده‌ی گاه‌به‌گاه در رستوران‌ها مناسب است و عدم وجود قابلیت‌های متنوع صندلی استاندارد کودک را به چنین محصولی تبدیل کرده است. البته باید بدانید که گزینه‌ها و امتیازات بسیار کم به این معنی نیست که این مدل‌ها از نظر ایمنی نمره‌ی کمی کسب می‌کنند.

صندلی استاندارد کودک معمولا از جنس پلاستیک یا چوب است و انتخاب جنس آن وابستگی مستقیم به ترجیحات شما از نظر سبکی در حمل و زیبایی دارد. سادگی این کالاها مزیتی بزرگ در سهولت نظافت آن است، چراکه این نوع از کالاها شکاف‌ها و قطعاتی متعدد ندارند که غذا در آن جمع شود، بنابراین با پارچه‌ای مرطوب به سرعت پاک می‌شوند!

۲. صندلی‌های کودک تاشو (Foldable High Chairs)

6 نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی کودک

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است این صندلی کودک قابلیت تا شدن یا جمع‌شوندگی را دارد تا فضای مورد نیاز برای قرارگیری در خانه یا در طول سفر با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی را کاهش دهد؛ جالب است بدانید که مشابه با صندلی‌های استاندارد، قیمت مدل‌های تاشو هم بسیار کم است.

صندلی‌های تاشو در سه نوع خانگی، سفری و مناسب برای فضای باز دسته‌بندی می‌شوند که مدل‌های خانگی آن از ارگونومی بهتر و سینی و صندلی بزرگ‌تر نسبت به نمونه‌های استاندارد برخوردار است.

در مجموع این مدل‌ها در سه دسته‌ی خانگی، سفری و مناسب برای فضای باز دسته‌بندی می‌شوند که مدل‌های خانگی آن از ارگونومی بهتر و سینی و صندلی بزرگ‌تر نسبت به نمونه‌های استاندارد برخوردار است. البته لام به ذکر است که اغلب مدل‌های تاشو در زمان عدم استفاده در گوشه‌ی اتاق حالت بی‌ثبات دارند، بنابراین دقت داشته باشید که فرزند شما به سمت آن نرود، چراکه با کشیدن صندلی احتمال افتادن آن بالا است.

۳. صندلی‌‌های کودک قابل تبدیل (Convertible High Chairs)

6 نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی کودک

یکی از مدل‌های کاربردی صندلی در بین گزینه‌های بازار محصولاتی از نوع قابل تبدیل است، به این معنی که در هر زمانی از دوره‌ی رشد کودک صندلی قابل تبدیل به محصولی با نیازهای او است. به عنوان مثال این نوع صندلی‌ها می‌توانند کودکان هفت ماهه را پشتیبانی کنند و با افزایش سن کودک برای نشستن پشت میز ناهارخوری و در مواردی به صندلی نوجوان تبدیل شوند!

این گزینه برای خانواده‌هایی با بیش از یک فرزند هم انتخابی عالی است، چراکه به جای خرید دو محصول جداگانه، یک صندلی غذای قابل تبدیل برای هر دو کودک (در بازه‌های سنی مختلف) خواهید داشت. البته این نوع از محصولات گران‌قیمت هستند، اما در دراز مدت ارزش سرمایه‌گذاری اضافی را دارند؛ زیرا فرزندان شما می‌توانند از حدود ۶ ماهگی تا ۱۰ سالگی از آن استفاده کنند.

۴. صندلی‌های کودک بدون پایه (Space Saver High Chairs)

6 نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی کودک

این نمونه از صندلی‌های کودک درواقع مدل‌هایی بدون پایه‌های بلند است، از این رو باعث صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی می‌شوند. در حالت کلی شما این صندلی را بر روی صندلی معمولی یا ناهارخوردی نصب کنید و از مزایای محیطی راحت برای کودک خود بهره‌مند شوید. البته به خاطر داشته باشید که نصب این مدل فشرده باید به درستی انجام شود و صندلی‌ای که زیر آن قرار می‌گیرد باید از نظر ایمنی برای نصب این کالا مناسب باشد.

بازگشت به فهرست

نکات طلایی پیش از خرید انواع صندلی غذاخوری کودک

به منظور کمک به انتخاب یک صندلی کودک باکیفیت و کاربردی در این قسمت از متن به سراغ ۶ نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی غذاخوری کودک می‌رویم تا بتوانید با دید جامع‌تری صندلی‌ای مناسب با نیازهای فرزند خود انتخاب و خریداری کنید.

۱. قابلیت تاشوندگی صندلی غذاخوری کودک

7 نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی کودک

اگر آشپزخانه‌ای جمع‌وجور یا به‌عبارتی کوچک دارید، بهتر است صندلی‌ای انتخاب کنید که قابلیت تا شدن داشته باشد و در کنار آن با طراحی مینیمال و میزی کوچک همراه باشد تا فضای خانه‌ی شما را کاملا اشغال نکند! همچنین پیشنهاد می‌شود اگر به‌دنبال یک صندلی تاشو هستید، بهتر است در زمان خرید توجه کنید که آیا صندلی در هنگام تا شدن بدون تکیه‌گاه می‌ایستند یا خیر! مدل‌های نیازمند به تکیه‌گاه از این نظر شایان توجه بیشتر هستند که ممکن است کودک آن را بکشد!

صندلی‌های تاشو انتخاب‌های مناسبی چه از نظر راحتی در کاربری و چه از نظر عدم اشغال فضای آشپزخانه هستند. 

لازم به ذکر است که در برخی از این دسته محصولات نیاز است که سینی صندلی قبل از تا کردن آن، جدا شود که طبیعتا نیاز به توجه و تلاش بیشتری در زمان کار با آن دارد. بنابراین بهتر است انتخاب خود را به مدل‌هایی با قابلیت فشردگی و تاشوندگی راحت و روان‌تر محدود کنید، حتی اگر در مواردی مجبور به پرداخت هزینه‌ی بیشتر باشید.

۲. راحتی در وارد و خارج کردن کودک از صندلی

به طور کلی صندلی‌های کودک مختلف، مکانیسم‌های متنوعی برای ورود و خروج کودک دارند! با استفاده از برخی مدل‌ها می‌توانید سینی را بردارید یا به سمت جلو بکشید تا فضای بیشتری به منظور حرکت کودک ایجاد شود. از طرفی برخی مدل‌های بازار انعطاف‌پذیر نیستند و به همین علت هم قیمت پایین‌تری نسبت به سایر گزینه‌ها دارند.

در همین راستا توصیه می‌شود که هنگام خرید صندلی کودک به شکل حضوری، کودک را با خود ببرید و او را از صندلی داخل و خارج کنید. همچنین، برداشتن یا جابه‌جایی سینی، باز کردن کمربندها و تا کردن محصول با یک دست را امتحان کنید تا مطمئن شوید که با آن راحت هستید!

توصیه می‌شود که خرید صندلی غذاخوری کودک را به شکل حضوری انجام دهید. کودک را با خود ببرید و او را از صندلی داخل و خارج کنید. همچنین، برداشتن یا جابه‌جایی سینی، باز کردن کمربندها و تا کردن محصول با یک دست را امتحان کنید تا مطمئن شوید که با آن راحت هستید!

۳. راحتی در تمیز کردن صندلی کودک

اگر تمیز کردن سریع کالا، به‌ویژه در صورتی که شاغل هستید برای شما در اولویت است، بهتر است به دنبال صندلی‌ کودکی‌ با روکش پلاستیکی، وینیل و پی‌وی‌سی باشید که تمیز کردن آن با دستمال بسیار سریع و راحت است. به یاد داشته باشید که اگر صندلی غذاخوری کودک شما با روکش پارچه‌ای همراه شده باشد به منظور پاک کردن آن باید پارچه را جدا کرده و بشویید، بنابراین به کمی تلاش بیشتر نیاز دارید.

قبل از خرید صندلی‌ای با روکش وینیل، انگشتان خود را در اطراف لبه‌های نشیمن‌گاه بچرخانید تا مطمئن شوید که هیچ لبه‌ی تیزی در اطراف آن وجود ندارد که به کودک شما آسیب برساند.

سینی قابل جدا شدن که بتوان آن را در ماشین ظرفشویی شست، یا سینی که قسمت بالایی آن برای پاک کردن زیرش به راحتی بالا رود از جمله دیگر مزایای مدل‌هایی با پاک کردن راحت است. همچنین به یاد داشته باشید که هرچه بالشتک‌های صندلی بیشتر باشد، گوشه‌ها و شکاف‌های بیشتری برای گیر افتادن غذا وجود دارد.

البته اگر کودک اغلب زمان خود را در مهد می‌گذارد طبیعتا کم‌تر از صندلی استفاده می‌کند و تمیز کردن آن کاری دائمی نیست، اما اگر فرزند شما تمام وعده‌های غذایی را در خانه و به شکلی نامرتب می‌خورد، بهتر است راحتی در تمیزکاری محصول را اولویت خود قرار دهید!

۴. قابلیت‌های صندلی غذاخوری کودک

6 نکته‌ی طلایی پیش از خرید انواع صندلی کودک

برخی از صندلی‌های کودک دارای سینی مخصوص به خود هستند، در حالی که برخی از مدل‌های بازار سینی ندارند و نیاز است که کودک را به پشت میز بکشید. در حالت کلی صندلی‌های بدون میز کارکرد راحت‌تری در ورود و خروج کودک از آن دارند، اما باید در نظر داشته باشید که وجود سینی در کنار قابلیت سرو غذای کودک می‌تواند به عنوان میز برای بازی او زمانی که مشغول فعالیت خاصی هستید، در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است برخی مدل‌های بازار دارای سینی بازی هستند که می‌توانید آن را با سینی غذا تعویض کنید! در کنار توجه به این مورد، بهتر است قابلیت تنظیم ارتفاع را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید صندلی کودک را با میز خود هماهنگ کنید. وجود یک زیرپایی راحت که پاهای کودک از صندلی آویزان نباشد هم می‌تواند برای مدت طولانی‌تری کودک را آرام‌تر و شادتر نگه دارد!

اگر کودک اغلب زمان خود را در مهد می‌گذارد طبیعتا کم‌تر از صندلی استفاده می‌کند و تمیز کردن آن کاری دائمی نیست، اما اگر فرزند شما تمام وعده‌های غذایی را در خانه و به شکلی نامرتب می‌خورد، بهتر است راحتی در تمیزکاری محصول را اولویت خود قرار دهید!

۵. قابل حمل بودن

از آن‌جایی که ممکن است پدر همواره در خانه حضور نداشته باشد، جابه‌چایی صندلی غذاخوری کودک می‌تواند برای مادر دردسرساز باشد. به همین علت توصیه می‌کنیم که به دنبال گزینه‌ای سبک وزن یا چرخ‌دار باشید تا بتوانید آن را به راحتی انتقال دهید. همچنین خرید مدل‌های قابل حمل این امکان را به شما می‌دهند که در زمان خروج از خانه صندلی را هم جمع کنید و در صندوق عقب ماشین قرار دهید. جالب است بدانید برخی از این دسته کالاها دارای کیف مسافرتی یا بند حمل هستند تا جابه‌جایی صندلی را آسان‌تر کند.

۶. توجه به روکش صندلی

اکثر مدل‌های بازار دارای پد یا روکش صندلی هستند که می‌توان آن را تمیز کرد. در این میان ممکن است برخی از روکش‌ها برای تمیز کردن دقیق‌تر نیاز به جابه‌جایی داشته باشند. به طور کلی پارچه‌هایی از جنس وینیل راحت‌ترین گزینه‌ها برای پاک کردن لکه از سطح آن هستند اگرچه ممکن است به مرور زمان خشک شود یا ترک بخورد.

همچنین این دسته از روکش‌ها قابل تکه تکه شدن توسط کودک هم هستند! بنابراین در صورت دیدن هر نوع پارگی و ترکی باید پوشش صندلی را تعویض کنید. صندلی‌های کودک جدیدتر دارای روکش‌های لاستیکی یا فومی هستند که علاوه بر تمیز کردن راحت یکپارچه و مقاوم‌اند و به راحتی به منظور تمیز کردن زیر آن جابه‌جا می‌شوند.

  • راهنمای خرید کالسکه‌؛ انواع، ویژگی‌ها و مزایا و معایب هرکدام

بازگشت به فهرست

اهمیت بالای ایمنی صندلی غذاخوری کودک و نکاتی در مورد آن

آشنایی با انواع صندلی‌های کودک و مزایا و معایب هر مدل

قبل از هر کاری توجه و برررسی علامت استاندارد کالا یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در زمان خرید صندلی غذاخوری کودک باید به آن توجه داشته باشید. البته این مساله بیشتر در مورد کالاهای وارداتی صدق می‌کند و وجود علامت استاندارد بریتانیا EN 14988:2006 می‌تواند اولین المان در تضمین ایمنی صندلی در نظر گرفته شود.

پس از آن توجه به وجود کمربند پنج‌ نقطعه یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید این کالا است، چراکه اغلب کمربندهای تنها کمری هستند که به تنهایی و به اندازه‌ی کافی ایمن کودک را حفظ نمی‌کند! درواقع کودکان نوپا اغلب علاقه‌مندند که خود را به پشت و جلو بکشند، بنابراین گزینه‌های ۵ نقطه امنیت بیشتر کودک را تضمین می‌کند. همچنین چفتی‌های باکیفیت و محکم هم از دیگر بخش‌های با اهمیت در حفظ امنیت کودک بر روی صندلی است.

توصیه می‌شود که صندلی غذاخوری کودک را به اندازه کافی دور از سطوح محکم قرار دهید، زیرا کودک داخل آن می‌تواند با فشار به سطوح، صندلی را بی‌ثبات کند.

وجود میله‌ی فاق یا بند در صندلی غذاخوری کودک ازجمله دیگر گزینه‌های مهم این دسته از محصولات است که از لیز خوردن کودک به بیرون جلوگیری می‌کند. همچنین سینی‌ قابل جابجایی یا قابل تنظیم در ساختار صندلی به راحتی در داخل و خارج کردن کودک کمک می‌کند. توصیه می‌شود که صندلی غذاخوری کودک را به اندازه کافی دور از سطوح محکم قرار دهید زیرا کودک داخل آن می‌تواند با فشار به سطوح، صندلی را بی‌ثبات کند.

بازگشت به فهرست

محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

در کنار تمام نکات لازم و مهم مرح شده در این مقاله، خالی از لطف نیست اگر نگاهی به پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک با استناد به سایت دیجی‌کالا بیاندازید، تا با آگاهی بیشتری بتوانید دست به خرید آنلاین یا حضوری بزنید.

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک زویی مدل Z110-23 یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و همراه با امکانات و قابلیت‌های قابل‌توجه است که می‌تواند انتخابی مناسب برای اغلب خانواده‌ها باشد. این نوع صندلی غذاخوری کودک دارای سینی قابل جابه‌جایی و نشیمن‌گاه چرمی و قابل شست‌شو‌ است و در کنار آن بدنه‌ی پلاستیکی بسیار باکیفیتی دارد.

البته باید بدانید که این مدل صتدلی جزو گزینه‌های قابل تبدیل نیست، اما در دسته مدل‌های قابل‌تنظیم از نظر ارتفاع و تکیه‌گاه به شمار می‌رود. قابلیت تاشوندگی از دیگر مزایای صندلی کودک زویی است که به فاق بند جهت جلوگیری از سر خوردن کودک مجهز است. در حالت کلی صندلی مدل Z110-23 محصولی بادوام و باکیفیت است که می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک بی‌بی ماک مدل Z112-023

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

یکی دیگر از مدل‌های مناسب برای کودکان ۶ ماهه الی ۴ ساله، صندلی غذاخوری کودک بی‌بی ماک مدل Z112-023 است که با مشخصات جالب‌توجهی از جمله نشیمن‌گاه نرم و مجهز به کمربند ایمنی، تشک با قابلیت شست‌وشو و جدا شدن راحت، وجود چرخ در ساختار صندلی، با قابلیت تنظیم ارتفاع تکیه‌گاه، قابلیت تاشوندگی و جای پا و سینی دو لایه همراه شده است. لازم به تاکید است که این نوع صندلی کودک ظرفیت وزنی به اندازه‌ی ۳۶ کیلوگرم دارد و وزن آن به ۱۵ کیلوگرم می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک زویه مدل ۱۸۲۵

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک زویه مدل ۱۸۲۵ کالایی مناسب برای استفاده‌ی کودکان ۶ ماهه الی ۳ ساله است که قابلیت تحمل حداکثر وزن ۱۸ کیلوگرم را دارد. این نوع صندلی غذاخوری قابل شست‌وشو با آب سرد است و همراه با تشک دوبل و از جنس چرم، ضدحساسیت و تعریق به بازار عرضه شده است. این نوع صندلی غذاخوری کودک مجهز به دو عدد چرخ در پایه‌های جلو است که می‌تواند به جابه‌جایی آسان‌تر این کالا کمک کند؛ همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع در ۵ حالت، پشتی قابل تنظیم در ۳ حالت مختلف و کمربند ایمنی ۵ نقطه از دیگر مشخصات ارزشمند این کالا است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155 در دسته محصولات استاندارد قرار می‌گیرد و دارای مشخصاتی همچون بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت، کم‌جا و ایستا، بدون زیرپایی برای کودک، قابلیت تمیزشوندگی بالا و سبک است.

اگرچه در مشخصات این نوع صندلی غذاخوری نوشته شده که برای کودکان زیر ۳ سال مناسب است، اما باید در نظر داشته باشید که به علت سبکی این کالا احتمال عدم تعدل آن برای کودکان بالای ۱ سال زیاد است. در حالت کلی اگر به دنبال محصولی ارزان‌قیمت و کار راه‌انداز در صورت عدم استفاده‌ی دائمی هستید، صندلی غذاخوری کودک نگاتیو مدل B155 می‌تواند انتخابی عاقلانه و سودمند باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک نوبی مدل id05002 از جمله مدل‌هایی است که قابلیت نصب بر روی هر نوع صندلی‌ای را دارا است. درواقع این نوع صندلی ترکیبی از ایمنی و راحتی است که ویژگی‌های قابل توجه آن شامل جیب سرخود برای دسترسی آسان به فضای داخلی، نشیمن‌گاه از نوع روکش فوم و قابل جابه‌جایی، بند قابل تنظیم، طراحی سبک وزن و مناسب برای بازه‌ی سنی ۹ الی ۳۶ ماهگی است. ظرفیت وزنی این مدل صندلی تا ۲۲ کیلوگرم است و وزن آن به کمتر از ۱ کیلوگرم می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک چیکو مدل پنگوئنی

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی چیکو قابلیت تنظیم چهار حالته پشتی و تاشوندگی است، که این محصول را در کنار کیفیت بسیار بالای این برند به انتخابی جذاب تبدیل کرده است. مجهز بودن به چرخ‌هایی با قابلیت ترمز از دیگر مشخصات این نوع صندلی است که در کنار وجود کمربند پنج نقطه می‌تواند ایمنی فرزند شما را به خوبی تامین کند. به طور کلی وجود جای پا، سینی غذاخوری، فاق‌بند، روکش قابل‌شست‌وشو و جابه‌جایی، پدهای محافظ شانه و قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر مزایای صندلی چیکو است که قیمت بالای آن را به‌خوبی توجیح می‌کند!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل ۸۰۴۰۸-۲

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک ماستلا مدل ۸۰۴۰۸-۲ محصولی کامل و خوش‌قیمت است که وجود کمربند ایمنی در ساختار آن باعث می‌شود کودک از کنترل بیشتری با نشستن روی صندلی برخوردار باشد. یکی از مزیت‌های این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع آن است که با وجود پایه‌‌هایی با سه حالت تنظیم، قابل تحقق است.

از طرف دیگر، این مدل صندلی قابلیت تاشوندگی دارد و والدین می‌توانند بعد از استفاده آن را جمع کنند و در قسمت دیگری مثل کمد یا انباری قرار دهند. وجود کمربند پنج نقطه، پشتی قابل‌ تنظیم، راحتی در شست‌وشو، بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و باکیفیت از دیگر مشخصات این کالا است که آن را به انتخابی مناسب برای کودکان زیر ۲۴ ماه تبدیل کرده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک سامر مدل دولوکس

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک سامر مدل دولوکس یکی از مدل‌های ارزان‌قیمت، مناسب برای کودکان زیر یک سال و زیر یک میلیون تومان در بازار است که با وجود قیمت پایینی که دارد کیفیت مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

از جمله مشخصات این کالا می‌توان به مواردی همچون ظرفیت وزنی ۱۵ کیلوگرمی، قابلیت تبدیل از حالت خوابیده به نشسته، سینی سه حالته، سیستم مهار سه نقطه با تسمه‌های محکم، طراحی تاشو و قابل شست‌وشو اشاره کرد! این نوع صندلی غذاخوری کودک قابل نصب بر روی انواع مختلفی از صندلی‌ها است و می‌تواند نیازهای کودک شما را به خوبی برطرف کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک هپی بی‌بی مدل ۲۰۴

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

اگر به دنبال صندلی غذاخوری‌ای هستید که بتواندتا ۴ سال کودک شما را ساپورت کند، توصیه می‌کنیم نگاهی به صندلی غذاخوری کودک هپی بی‌بی مدل ۲۰۴ بیاندازید. این کالای کودک حدودا ۱۲ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن به ۶۰x40x80 سانتی‌متر می‌رسد. از طرفی می‌تواند تا ۱۵ کیلوگرم وزن را تحمل کند و با وجود مشخصه‌هایی همچون سینی قابل‌جابه‌جایی، کمربند ۳ نقطه همراه با تسمه‌های مقاوم، زیرپایی، قابلیت تنظیم ارتفاع و تاشوندگی، بدنه‌ی پلاستیکی، روکش چرمی قابل‌شست‌شو و ساختار کاملا ایستا گزینه‌ای معقول و خوش‌ساخت برای خرید در نظر گرفته شود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

صندلی غذاخوری کودک هپی بی‌بی مدل c11

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های صندلی غذاخوری کودک

صندلی غذاخوری کودک هپی بی‌بی مدل c11 گزینه‌ای میان‌رده با مشخصاتی همچون استحکام ساختاری بالا، تنظیم ارتفاع چند مرحله‌ای، زیرپایی قابل تنظیم، قابل شست‌وشو، کمربند سه نقطه، روکش باکیفیت و قابل جداسازی، سینی دو تکه، چرخ‌دار، تاشو و با طراحی مناسب است. همچنین از دیگر مزایای این کالا آماده بودن آن در جعبه‌ است که طبیعتا مشکلات اسمبل کردن محصول را برای والدین نخواهند داشت.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

  • بررسی صندلی غذاخوری کودک ماما لاو با قابلیت تبدیل به تاب موزیکال
  • بررسی ست صندلی و میز کودک مدل Rabbit؛ مبلمان فوق‌العاده برای اتاق کودک
  • بررسی صندلی کودک ۳ در ۱ نوباوه؛ صندلی، صندلی غذا و راکر در یک محصول

بازگشت به فهرست

سخن آخر

انتخاب و خرید صندلی‌ای مناسب برای غذا دادن به کودک می‌تواند به هر دوی شما در تجربه‌ی لحظاتی شاد کمک کند، اما همان‌طور که دیدید با وجود ویژگی‌ها، سبک‌ها و متریال‌های بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد، انتخاب صندلی مناسب می‌تواند دشوار به نظر برسد. بنابراین ما در این مقاله هر آنچه لازم بود که برای خرید این دسته محصولات بدانید را ارائه کردیم، تا با آگاهی بیشتر و خیالی راحت‌تر دست به خرید بزنید.

منبع: MADE FOR MUMS

نوشته ۶ نکته‌ی طلایی که قبل از خرید صندلی غذاخوری کودک باید بدانید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala