پرفیوم یا عطر خالص محصولی با بالاترین میزانِ غلظت روغن عطر (۲۰٪ الی ۳۰٪) است و می‌تواند تا ۶ الی ۸ ساعت بر روی پوست ماندگاری داشته باشد. ادوپرفیوم را می‌توان از جمله محصولاتی در نظر گرفت که غلظت آن در حدود ۱۵ درصد است و معمولا به مدت ۵ ساعت ماندگاری دارد.

ادوتویلت یکی از رایج‌ترین محصولات هستند که بین ۵ تا ۱۵ درصد غلظت و در حدود ۲ تا ۳ ساعت ماندگاری دارند. اُدکلن‌ها محصولاتی با غلظت حدودی ۲ الی ۴درصد هستند که تا حدود ۲ ساعت ماندگاری دارند. درصد الکل استفاده شده در اُدکلن‌ها بسیار بالا است به همین دلیل هم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

حال که به شکلی مختصر با انواع عطرها آشنا شدید وقت آن است که در این مقاله از سری راهنماهای خرید دیجی‌کالا مگ به سراغ معرفی ۶ نمونه عطر و ادکلن مردانه در کنار ۴ محصول محبوب در بین خانم‌ها برویم تا انتخاب را حداقل از نقطه‌نظر برند برای شما آسان‌تر کنیم.

پس تا انها ما را همراهی کنید!

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million حجم 100 میلی‌لیتر

۱. ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل ۱ Million حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل ۱ Million محصولی از برند پاکو رابان است که تاریخچه‌ی آن به سال ۱۹۶۶ می‌رسد! اولین عطر این برند اسپانیایی در سال ۱۹۶۹ با نام “Calandre” (عطر زنانه) با عطر و بوی خاصی به بازار معرفی شد که از همان زمان هم نظر بسیاری از طرفداران این صنعت را به خود جلب کرد.

محصول پیش روی شما از این برند خوش‌نام در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری ارائه شده است و به عنوان عطری گرم و شیرین از جمله کالاهای محبوب دیجی‌کالا است. نت‌های آغازین این ادوتویلت گریپ فروت، نعناع و پرتقال خونی، نت‌های میانی آن گل رز، دارچین و ادویه و نت‌های پایانی آن چرم، چوب های جنگلی، گیاه پاتچولی و عنبر است. ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل ۱ Million با قیمت ۷۴۰,۰۰۰ تومان در ایران به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport حجم ۵۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

نوئوو یک برند عطر و ادکلن ایرانی است که در سال ۱۴۰۰ شروع به تولید محصولات با کیفیت در زمینه عطر و ادکلن کرده است. در این میان یکی از محصولات محبوب و با فروش بالای این برند ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport است که در حجم ۵۰ میلی‌لیتری به بازار عرضه شده است. این نوع ادوپرفیوم محصولی شیرین، خنک و مناسب برای فصول گرم سال است.

به طور کلی نت‌های ابتدایی آن شامل پرتقال، نت‌های دریایی و آلدهیدها، نت‌های میانی فلفل، نرولی و سدر و نت‌های پایانی آن دانه تونکا، وانیل، مشک سفید، کهربا، وتیور و رزین المی می‌شود. شما می‌توانید ۵۰ میلی‌لیتر از ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport را به قیمت ۱۱۸,۰۰۰ تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. ادوپرفیوم مردانه روونا مدل کرید اونتوس حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

شرکت روونا یا روینا یک شرکت تولید کننده عطر و ادکلن دو تابیعتی از کشورهای فرانسه و امارت متحده عربی است که از زمان شروع فعالیت خود در سال ۲۰۰۸ طرفداران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جلب کرده است.

ادوپرفیوم مردانه روونا مدل کرید اونتوس در دسته محصولات خنک قرار دارد و نت‌های آغازین آن شامل نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز، نت‌های میانی آن گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین و نت‌های پایانی آن مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل است. لازم به ذکر است که این کالا در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر با قیمت ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان در سایت دیجی‌کالا در دسترس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. ادوپرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی مدل Pegasus حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین برندهای فرانسوی تولید عطر در جهان به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۱ توسط ژولین اسپرچر راه‌اندازی شده است. ادوپرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی مدل Pegasus کالایی با حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر از همین برند است. این محصول جزو گزینه‌های گرم و شرقی به شمار می‌رود و نت‌های آغازین آن شامل گل آفتاب‌گردان ارغوانی، زیره سبز و ترنج نت‌های پایانی آن وانیل، کهربا و چوب صندل و نت‌های میانی آن یاس، بادام و اسطوخودوس است. پخش بو و ماندگاری این محصول زبان‌زد است و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را به قیمت ۷,۷۲۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. ادوپرفیوم مردانه مرسدس بنز مدل Private حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

مرسدس بنز یک کمپانی خودروسازی آلمانی است که در سال ۱۸۸۳ تاسیس شده است و جزو خودروسازهای لوکس آلمانی به همراه آئودی و BMW به شمار می‌رود. در همین راستا این شرکت وارد حوزه‌های دیگر از جمله صنعت عطر و ادکلن هم شده است و اولین عطر خود را در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار عرضه کرده است.

ادو پرفیوم مردانه مرسدس بنز مدل Private با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و رایحه‌ی تلخ و گرم امروزه طرفداران بسیاری دارد و نت‌های آغازین این ادوپرفیوم برگ کاج، هل و شوید، نت‌های میانی آمبروکسان، لادن و اسطوخودوس و نت‌های پایانی چوب سدر، چوب کشمیر و پتچولی است. شما می‌توانید این محصول خاص را با قیمت ۱,۶۶۵,۰۰۰ تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. ادوپرفیوم مردانه کاپتان بلک ورد مدل Richard Captain حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

کاپتان بلک، نام یک برند سیگار، تنباکو، عطر و ادکلن آمریکایی است که از سال ۱۹۳۱ توسط شرکت Lane Limited شروع به تولید انواع عطر و ادکلن کرده و مشتریان زیادی دارد. محصولات این برند اغلب اسانس و عطر با بویی شبیه به شکلات تلخ دارد و کالاهای آن بین مردان شیک پوش به خصوص در فصل زمستان بسیار رایج است.

در همین راستا ادوپرفیوم مردانه کاپتان بلک ورد مدل Richard Captain با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و رایحه‌ای تلخ و تند نظر بسیاری از علاقه‌مندان به این برند را به خود جلب کرده است. به طور کلی نت‌های آغازی این کالا توتون ویژه کاپیتان بلک، نت‌های پایانی آن گیاهان جنگلی و نت‌های میانی آن ادویه و چوب است. شما می‌توانید این ادو پرفیوم مردانه را هم‌اکنون به قیمت ۳۵۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

یکی از برندهای خاص که محبوبیتی فراوان در سرتاسر جهان دارد، برند ویکتوریا سکرت Victoria Secret است که از دهه‌ی ۶۰ میلادی تا به امروز فعال است. ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell یکی از محصولات با ارزش این برند است که توانسته جایگاه خوبی را در بین زنان به دست آورد.

این محصول با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است و در دسته ادو پرفیوم‌های بسیار ملایم و شیرین به شمار می‌رود. به طور کلی نت‌های آغازی این کالا پشن فروت، گریپ فروت، آناناس، نارنگی و توت فرنگی، نت‌های پایانی آن مشک، نت‌های چوبی و اوک موس و نت‌های میانی آن گل صد تومانی، ارکیده وانیلی، توت قرمز، یاس و زنبق دره است و با قیمت ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. ادوتویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

کریستین دیور که از خانه‌های عطر قدیمی است که اولین نسخه‌ی عطری خود را در سال ۱۹۴۷ معرفى کرده است. جالب است بدانید که اولین عطر دیور با نام میس دیور Miss” Dior” به بازار ارائه شد که بنیان‌گذار این برند به یاد خواهرش Catherine Dior آن را نام‌گذاری کرد.

ادوتویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet هم محصولی جذاب و پرفروش از همین برند است که با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و رایحه‌ی ملایم و شیرین یکی از پرفروش‌های دیجی‌کالا هم به شمار می‌رود. این ادوتویلت زنانه با نت‌های آغازین پرتقال، ماندارین و سیسیلی، نت‌های پایانی مشک سفید و نت‌های میانی هلو، زردآلو، گل رز و گل صد تومانی همراه است و هم‌اکنون با قیمت ۴,۹۵۰,۰۰۰ تومان در سایت به فروش می‌رسد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. ادوپرفیوم زنانه نیفتی مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

نیفتی برندی ایرانی است که محصولات خود را با همکاری کشور ترکیه به بازار عرضه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند ادوپرفیوم زنانه نیفتی مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس است که با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و رایحه‌ی ملایم معرفی شده است. به طور کلی نت‌های آغازین این ادوپرفیوم پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج، نت‌های میانی درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ و نت‌های پایانی آن دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک است. هم‌اکنون این کالا با قیمت ۲۱۹,۰۰۰ تومان در سایت دیجی‌کالا موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. ادوپرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom

10 عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا

برند گوچی یکی از شرکت‌های معروف در زمینه‌ی مد و لباس است که در حال حاضر یکی از فعالیت‌های اصلی خود را تولید عطر و ادکلن‌های لوکس در نظر گرفته است. این برند از زمان شروع فعالیت تا به امروز توانسته است با ساخت عطرهایی خاص و با رایحه‌هایی دلپذیر طرفداران زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید که اولین عطر برند گوچی Gucci NO1 نام داشت که عطری زنانه بود و در سال ۱۹۷۴ در مراسمی بسیار بزرگ به دنیای عطر و ادکلن ارائه شد.

در همین راستا ادوپرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom یکی دیگر از محصولات درخشان این برند است که با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و رایحه‌ی خنک و شیرین به بازار عرضه شده است. نت آغازی این کالا ریشه زنبق، نت‌های پایانی آن گل مریم و یاس و نت میانی آن پیچ امین الدوله است. شما می‌توانید این محصول را به قیمت ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان از سایت دیجی‌کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
  • راهنمای کامل خرید عطر و ادکلن برای خانم‌ها و آقایان

نوشته ۱۰ عطر و ادکلن‌ محبوب برای خانم‌ها و آقایان در دیجی‌کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala