همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

 

گیرنده دیجیتال ایکس ویژن XDVB-262

rev1

وضوح تصویر عالی، ذخیره‌ی تعداد زیادی کانال، قابلیت ضبط برنامه‌ی دلخواه و سایر امکاناتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بیانگر این مطلب است که ایکس‌ویژن، همه‌ی امکاناتی را که کاربران از یک گیرنده‌ی دیجیتال توقع دارند، برای این محصول خود در نظر گرفته است. باید در نظر داشت که به جای اتصال مستقیم به برق شهری، یک آداپتور همراه این دستگاه ارائه شده که نیروی مورد نیاز برای روشن شدن دستگاه را تامین می‌کند.

Label_Product_Review

 

 

لیزر موهای زائد تریا Precision

rev2

لیزرهای تریا با تکنولوژی مشابه لیزرهای حرفه‌ای برای استفاده در منزل طراحی شده است. تهیه‌ی  لیزر خانگی تریا در مقایسه با لیزر موها در کلینیک هزینه‌ی بسیار کمتری دارد. نور این لیزرها با طول‌موج کنترل‌شده‌ای که دارد کاملا ایمن است و در صورت استفاده‌ی صحیح عوارضی ندارد. تریا ۴X که پیش از این معرفی شده بود برای رفع موهای زائد تمام بدن مناسب است؛ اما برای لیزر بخش‌های محدود می‌توان از لیزر جدیدتر تریا یعنی پریسیژن استفاده کرد. پریسیژن دریچه‌ی کوچک‌تری دارد، سبک‌تر است و زودتر شارژ می‌شود و البته قیمت کمتری هم دارد. پس با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید یکی از لیزرهای محبوب تریا را انتخاب کنید.

Label_Product_Review

 

 

غذاساز فیلیپس HR7776

rev3

غذاساز مدل HR7776   دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری است. این دیدگاه که دستگاه‌های تک‌کاره بهتر از دستگاه‌های چند کاره کار می‌کنند در مورد این غذاساز فیلیپس صادق نیست. وجود این دستگاه در آشپزخانه می‌تواند دستگاه‌های تک‌کاره‌ی بسیاری را از آشپزخانه حذف کند. تمامی قطعات و لوازم همراه دستگاه با کیفیت هستند و عملکرد مطلوبی دارند. همزن این دستگاه دو بالن دارد و پره‌های خمیرزن آن  از فلز ساخته شده‌اند. گنجایش ظرف خردکن زیاد و دهانه وروی آن عریض است. موتور دستگاه بسیار قوی و کم حجم است.  فناوری PowerChop خردکردن موادغذایی را در بهینه‌ترین حالت، ممکن می‌سازد. همه این امکانات و قابلیت‌ها باعث می‌شود که  این غذاساز را بتوان یک پیشنهاد خوب برای خرید دانست.

Label_Product_Review

 

 

ایسوس Zenbook Pro UX501VW

rev4

این لپ‌تاپ در کنار طراحی زیبا و کیفیت ساخت، امکانات، کارایی و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. بدنه‌ی فلزی، کیبورد و تاچ‌پد راحت، صفحه‌نمایش با وضوح و کیفیت بالا، سخت‌افزار قوی و به‌روز، همه و همه باعث شده‌اند تا این دستگاه ارزش خرید بالایی داشته باشد. البته قیمت این دستگاه در مقایسه با لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ی خود بسیار بیشتر است، اما برای کسی که به هزینه اهمیت نمی‌دهد، گزینه‌ی مناسبی است. برای مهندسان، گرافیست‌ها، ادیتورهای فیلم و عکس و کسانی که به‌دنبال لپ‌تاپی برای بازی هستند و در عین حال ظاهر و قیمت بالای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را دوست ندارند، این لپ‌تاپ بهترین انتخاب است. استحکام، دوام و کارایی خوب این دستگاه، ذنبوک پرو را یکی از پرچم‌داران شرکت ایسوس کرده است.

Label_Product_Review

 

 

کنسول بازی مایکروسافت Xbox One S

rev5

کنسول Xbox One S در واقع همان چیزی است که همان ابتدا از ایکس‌باکس وان انتظار داشتیم. یک کنسول زیبا با ویژگی‌هایی منحصر به فرد. پشتیبانی از دیسک‌های ۴K و HDR باعث شده که این دستگاه یکی از ارزان‌ترین پخش کننده‌های بلوری ۴K در دنیا باشد. ظاهر زیبای آن افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده و کلی هم بازی هیجان انگیز و زیبا دارد. ایکس‌باکس وان اسلیم تمرکز اصلی خودش را روی بازی گذاشته و در کنار آن مضامین مختلفی هم برای اجرای فیلم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرویس آنلاین بسیار خوبی دارد که کلی مضامین هیجان انگیز روی آن پیدا می‌شود. پس اگر به دنبال یک کنسول بازی با ویژگی‌های منحصر به‌فرد و قیمت مناسب هستید، Xbox One S بهترین انتخاب خواهد بود. این کنسول در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ اسلیم هم ویژگی‌های بهتری را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد.

Label_Product_Review

 

‌‌

منبع متن: digikala