همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

 ‌‌‌‌      

نقد و بررسی  کیبورد کولر مستر Masterkeys Pro L SGK-6020

reveiew-keyboard

اگر از صدای زیاد کلیدهای این کیبورد که ممکن است اطرافیان را حسابی اذیت کند بگذریم، Masterkeys Pro علاوه‌بر گیمر‌ها و تایپیست‌های حرفه‌ای، برای کاربران عادی هم که می‌خواهند از کار با کامپیوتر لذت هرچه بیشتر ببرند، بسیار مناسب خواهد بود. حسی که از کار کردن با این کیبورد می‌گیرید بسیار شبیه به کارکردن با ماشین تایپ است. نور پس‌زمینه‌ی RGB دارای قابلیت نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ، سوییچ‌های Cherry MX، ظاهری ساده و درعین‌حال کامل است که Masterkeys Pro را از سایر کیبورد‌های مکانیکی پرزرق‌وبرق جدا می‌سازد. Masterkeys Pro را می‌توان یک کیبورد کامل دانست، این کیبورد هرآنچه لازم دارید، در اختیار شما می‌گذارد؛ نه کمتر، نه بیشتر.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌        ‌

نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی Mate 9

reveiew-huawei

هواوی میت ۹ برترین گوشی شرکت هواوی و در حال حاضر، پرچم‌دار این شرکت چینی است. این گوشی، نمایشگر بزرگ و روشن، پردازنده‌ی قدرتمند و باتری خیلی خوبی دارد. با این وجود برای کاربری که در حال حاضر از میت ۹ یا P9 استفاده می‌کند، دلایل کافی برای ارتقا وجود ندارد و بهتر است منتظر پرچم‌دار بعدی این شرکت باشد؛ ولی اگر به دنبال گوشی‌های بزرگ هستید و می‌خواهید که بهترین مدل را داشته باشید، هواوی میت ۹ می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب شود. اما اگر اندازه‌ی بزرگ نمایشگر، فاکتور اصلی خرید یک گوشی برای شما نیست، انتخاب‌های بهتر و به‌صرفه‌تری هم از میت ۹ وجود دارد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

نقد و بررسی پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن PIXMA G2400

reveiew-printer

پرینتر PIXMA G2400 ساخت شرکت کانن دستگاهی قدرتمند و ایده‌آل برای کسانی است که همواره از ظرفیت کم و قیمت بالای کارتریج پرینترهای جوهرافشان گلایه کرده‌اند. این پرینتر با سیستم مخزن جوهر ۴ رنگی خود خیال کاربران را درزمینه‌ی مدیریت هزینه‌های مواد مصرفی راحت کرده و قادر است عکس‌هایی باکیفیت را به همراه متن‌های شفاف و با‌کیفیت چاپ کند. این دستگاه قدم فراتر گذاشته و علاوه بر چاپ قادر است اسناد و عکس‌های شما را با وضوحی بالا اسکن کند که می‌توانید آن‌ها را ذخیره کرده یا اینکه با استفاده‌ از قابلیت پرینت مجددا چاپ کرده و درواقع آن‌ها را کپی کنید. تنها ایرادی که می‌توان از این دستگاه گرفت عدم وجود قابلیت اتصال بی‌سیم و پشتیبانی از تلفن‌های همراه است. بسیاری از کاربران، امروزه با تلفن‌های همراه خود عکس می‌گیرند و بسیار خوشایند است که بتوان به‌صورت مستقیم به چاپ آن‌ها پرداخت. البته مسئله‌ی فوق به‌قدری حاد نیست که کاربر را از خرید دستگاه منصرف کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

نقد و بررسی  اسپیکر رپو A200

review-speakers

اسپیکر A200 محصولی  با‌کیفیت از شرکت رپو است که با وجود ابعاد کوچک صدایی بسیار شفاف و بلند تولید می‌کند. اتصال به تلفن همراه و پخش‌کننده‌ی صوتی در این محصول به دو صورت باسیم و بی‌سیم انجام می‌شود. طراحی در رنگ‌های مختلف باعث شده که کاربران با سلیقه‌های مختلف به‌راحتی بتوانند دست به انتخاب بزنند. با یک بار شارژ کامل A200 می‌توان تا ۶ ساعت به پخش موسیقی پرداخت. اگر قصد تهیه‌ی یک اسپیکر قابل‌حمل را دارید، A200 شرکت رپو با قیمت مناسب و کیفیت خوب خود می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌

نقد و بررسی گوشی‌های سامسونگ گلکسی A سری ۲۰۱۷

reveiew-GalaxyA

این روزها گوشی‌های میان‌رده آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که تفاوت‌های آن‌ها از پرچم‌داران آن‌چنان زیاد نیست؛ از طرفی تنوع این رده از محصولات به حدی زیاد است که انتخاب بهترین گوشی با توجه به نیاز‌هایمان دشوار شده است. گوشی‌های سری A سامسونگ پاسخی قانع‌کننده به کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای کم صاحب گوشی‌های باکیفیت و خوش‌ساخت شوند. این گوشی‌ها، سخت‌افزار قوی، نرم‌افزار به‌روز، دوربین باکیفیت و بدنه‌ای تمام فلزی و مقاوم در برابر آب دارند که به سامسونگ کمک کرده تا در بازار میان‌رده‌ها، بیش‌ازپیش روبه‌جلو حرکت کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

A3

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

A5

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

A7

‌‌‌

هلی‌کوپتر کنترلی سایما مدل S107G

reveiew-heli

«سایما» مدل S107G یک هلی‌کوپتر کنترلی با طول ۲۲ سانتی‌متر است. این هلی‌کوپتر به روش Infrared توسط یک ریموت کنترل دوکاناله هدایت می‌شود. سایما S107G دارای دو موتور (Brush) است که قابلیت پرواز را برای آن فراهم می‌کند.  فناوری Gyro به‌کاررفته در این محصول، باعث ثبات و پایداری آن در پرواز شده و هدایت و کنترل ساده‌تری را برای کاربر به همراه می‌آورد. باتری داخلی هلیکوپتر برای شارژ به ۵۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از هر بار شارژ کامل، حدود ۶ تا ۸ دقیقه انرژی پرواز را تامین می‌کند. حین پرواز، هلی‌کوپتر در صورت برخورد پره‌هایش به شی خارجی، به‌سرعت خاموش می‌شود. از محتویات بسته‌بندی S107G می‌توان به دفترچه‌ی راهنما، ریموت کنترل، کابل شارژ USB و پروانه‌ی یدک برای موتور دم هلی‌کوپتر اشاره کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

ماشین بازی سواری رستار مدل  Ferrari LaFerrari

reveiew-car

ماشین شارژی «رستار» با قابلیت روشن‌شدن چراغ‌های LED و پخش افکت‌های صوتی، یکی از ماشین‌های شارژی بسیار جذاب برای کودکان است. در طراحی این محصول سعی شده که جزییات ماشین به نمونه‌ی واقعی آن یعنی Ferrari LaFerrari نزدیک باشد. این ماشین از پلاستیک باکیفیت و مقاوم در برابر تغییررنگ و با طول ۱۲۲ سانتی‌متر، برای کودکان بالای ۲ سال طراحی و ساخته شده و با ظاهر اسپرتش می‌تواند یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای کودکان باشد. برای روشن‌شدن Ferrari LaFerrari یک دکمه در نظر گرفته شده است و با استارت‌خوردن آن افکت‌های صوتی ماشین پخش می‌شود. برای این مدل دو سرعت متفاوت در نظر گرفته‌اند. سرعت اول حدود ۲ تا ۳ کیلومتر است و ماشین در سریع‌ترین حالت خود ۳ تا ۴ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد داشت.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

دریل پیچ‌گوشتی شارژی بوش مدل GSR 10.8-2-Li

bosch-review

دریل پیچ‌گوشتی GSR 10.8-2-Li یکی از تولیدات خوش‌ساخت‌ و محبوب‌ شرکت بوش است. این دریل پیچ‌گوشتی شارژی از موتوری با گیربکس دووضعیته بهره می‌برد که سرعت گردش آن بین صفر تا ۴۰۰ دوربردقیقه و صفر تا ۱۳۰۰ دوربردقیقه قابل تنظیم است. دیگر ویژگی موتور این دریل قابلیت تنظیم جهت چرخش آن است که می‌توان آن را بسته به نوع کار، روی حالت چپ‌گرد یا راست‌گرد قرار داد. از این دستگاه می‌توان هم به‌عنوان دریل استفاده کرد و هم می‌شود آن را به‌عنوان یک پیچ‌گوشتی شارژی به‌کار برد. از این دستگاه می‌توان برای انجام کارهای خانگی و نیمه‌صنعتی و تجاری استفاده کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

ادو تویلت مردانه بالدسارینی مدل Del Mar حجم ۹۰ میلی‌لیتر

reveiew-perfume

یکی دیگر از شاهکارهای عطرساز مشهور و کاربلد «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) به نام «دل مار» (Del Mar) برای آقایان تولید شده است. این عطر بوی تند و خنکی دارد و یکی از بهترین عطرهای مردانه برای فصول بهار و تابستان به‌حساب می‌آید. بطری دل مار بسیار خوش‌دست و منحصربه‌فرد طراحی شده است. پس از اولین اسپری از Del Mar روی پوست و محل نبضتان، بوی پرتقال ماندارین، نارنج و فلفل را استشمام خواهید کرد. بوی این نت‌های تند و مرکباتی، هیجان، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از دارچین، چوب سدر و هل ساخته می‌شوند. رایحه‌ی این نت‌های تند، انرژی و هیجان را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از عنبر، گیاه پاتچولی و علف وتیور تشکیل ‌شده‌اند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

‌‌‌

دوچرخه کوهستان جاینت مدل ATX 1 سایز ۲۷٫۵

reveiew-bike

دوچرخه‌ی کوهستان «جاینت» مدل ATX 1 از قطعات با‌کیفیت و فریمی بسیار سبک ساخته شده که رکاب‌زدن در مسیرهای سخت و ناهموار کوهستانی را ساده‌تر کرده است. فریم این دوچرخه از آلومینیومی مستحکم است که همین امر سبب شده عواملی نظیر ضربه‌خوردن، محیط‌های مرطوب، فشارهای واردشده از سطح زمین و… بر آن تاثیر کمتری بگذارد. این دوچرخه، ۲۴ دنده دارد که مجموعه قطعات تشکیل‌دهنده‌ی سیستم دنده‌دهی آن نظیر شانژمان، طبق‌عوض‌کن و دسته‌ی دنده از تولیدات شرکت معتبر «شیمانو» است. یکی از نکات مهم در انتخاب دوچرخه‌های کوهستان، ترمز به‌کاررفته در آن است. برای مثال دوچرخه‌های کوهستانی که از ترمز لقمه‌ای استفاده می‌کنند، به‌دلیل گیرکردن گل‌ولای میان لقمه و چرخ ممکن است مشکلات زیادی را برای دوچرخه‌سوار ایجاد کنند. با توجه به این موضوع در ساخت این دوچرخه از ترمز دیسکی مکانیکی استفاده شده است که نسبت به ترمز‌های لقمه‌ای، سرعت‌عمل بیشتری دارد و خیلی بهتر عمل می‌کند. تایرهای این دوچرخه نیز از تولیدات شرکت معتبر «کندا» است که علاوه‌بر استفاده از مواد مرغوب، آج‌های نسبتا بلندی دارد که حرکت در محیط‌های ناهموار را بسیار راحت‌تر می‌سازد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا


منبع متن: digikala