امروزه بازی‌های کامپیوتری آنقدر زیاد شده که دیگر برای بازی‌های خارج از دنیای «صفر و یک» جایی باقی نگذاشته است؛ اما بعضی از بازی‌های فکری-تمرکزی از بازی‌های کامپیوتری پیشی گرفته‌اند و طر‌فداران زیادی دارند. در بین این بازی‌ها می‌توان به بازی «جنگا» اشاره کرد که به تمرکز زیادی احتیاج دارد. این محصول از ۴۸ قطعه‌ی چوبی تشکیل شده است؛ به این ترتیب با قراردادن ۱۶ ردیف سه‌تایی از بلوک‌های چوبی، برج برای شروع بازی آماده می‌شود. این بازی را می‌توان به صورت یک یا چند نفره انجام داد؛ به این ترتیب که هر بازیکن، یکی از قطعات را بیرون کشیده و در بالای برج مستقر می‌کند. باید توجه داشت که ابتدا باید ردیف بالایی برج تکمیل شود و بعد به سراغ ردیف بالا‌تر رفت؛ به‌علاوه، قطعه‌ای که برای بیرون‌کشیدن انتخاب می‌شود، نباید از چهار ردیف بالایی برج باشد. بازیکنان باید طوری قطعات را بیرون بکشند که برج فرو نریزد. با ریزش برج، بازی تمام می‌شود و کسی که مسبب آن بوده بازنده است. بسته به حساسیت بازی می‌توان قوانین بازی را میان بازیکنان تعریف کرد.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی گوشی موبایل Lenovo K6 Note

bd5745ca-695a-4cab-a771-8b73d7a4e23a

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم K6 Note لنوو مانند دیگر اعضای خانواده‌اش یکی از گوشی‌های موبایلی است که می‌تواند در رقابت با محصولات برندهای مطرح هم‌، رتبه اول را به خود اختصاص دهد. از حافظه داخلی ۳۲ این محصول که بگذریم مشخصات فنی دیگر در K6 Note مثال‌زدنی و قابل‌توجه هستند. نمایشگر Full HD، اسپیکرهای باکیفیت و دوربین‌هایی که در کمتر محصولی دیده می‌شود همگی این مدل از گوشی‌های موبایل لنوو را به محصولی بی‌رقیب بدل کرده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی دوربین فیلم‌برداری ورزشی GoPro Hero5 Black

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

هیرو ۵ بلک بهترین دوربین گوپرو تا به این زمان است. دلیلش هم جمع‌ کردن همه‌ی ویژگی‌های دوربین‌های قبلی و افزودن یک سری قابلیت‌های جدید است. ضد آب بودن هم قابلیتی خیلی عالی برای آن محسوب می‌شود و به دلیل افزوده شدن نمایشگر، استفاده از این دوربین کاملا آسان‌تر شده. لرزش‌گیر تصویر هم چیزی بود که خیلی وقت منتظرش بودیم. کیفیت ضبط ویدیو هم که درست مثل هیرو ۴ بلک عالیست. عکاسی RAW هم قابلیت خیلی خوبی برای آن‌هایی به حساب می‌آید که می‌خواهند خیلی جدی با این دوربین عکاسی کنند. بنابراین در حال حاضر بهترین دوربین ورزشی بازار، گوپرو هیرو ۵ بلک است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی هدفون B&O Beoplay H5

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

ارزش خرید! این دقیقا همان چیزی است که با پرداخت مبلغ تعیین شده برای این هدفون متوجه خواهید شد. جدا از این‌که صاحب یک هدفون با نام یکی از معروف‌ترین برندها لوازم صوتی می‌شوید، کیفیت ساخت و صدای بی‌نظیر آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. سری‌های متنوع گوشی در دو نوع سخت و نرم و در اندازه‌های مختلف آن را برای شرایط متنوع استفاده شخصی‌سازی می‌کند. مقاومت در برابر گردوغبار و رطوبت (در حد عرق و پاشیده شدن آب) از H5 محصولی مقاوم ساخته است. ظرافت، تنوع رنگ و کیفیت بالای ساخت و صدا، H5 را تبدیل به یک انتخاب بی‌رقیب در بازار هدفون‌های بی‌سیم می‌کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کارت حافظه Transcend Premium

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی «ترنسند» مدل «Premium» از استاندارد سرعت «UHS-I» بهره‌مند‌است و سرعت خواندن اطلاعاتش حداکثر به ۶۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد. ظرفیت بالای این کارت امکان ذخیره حجم زیادی از اطلاعات اعم از ویدئو های طولانی، آرشیوی از موسیقی یا عکس را به خریدارانش می دهد. کیفیت ساخت بالای این کارت آن را در برابر آب، ضربه، مغناطیس، پرتو «X» و تغییرات دما مقاوم ساخته است. لذا استفاده از آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی محدودیتی نخواهد داشت. ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت می‌تواند برای ذخیره‌سازی حدود ۳۱۰۰۰ عکس ۸ مگاپیکسلی یا بیش از ۱۶ ساعت ویدئوی «Full HD» کافی باشد. امکان استفاده از نرم‌افزار رایگان «RecoveRx» برای بازیابی عکس‌های حذف شده، قابلیت دیگری است که شرکت ترنسند برای کارت‌های حافظه‌اش ارائه کرده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی جارو برقی سامسونگ مدل KING-18

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

سامسونگ از تولیدکنندگان برجسته و مهم لوازم‌خانگی برقی در جهان است. محصولات باکیفیت و کارآمد به همراهی خدمات پس از فروش مناسب در کشورهای مختلف، انتخاب کالاهای این شرکت کره‌ای را ساده کرده است. در مورد صدای جارو نباید انتظار یک جاروبرقی ساکت را داشت؛ و صدای این دستگاه نسبتا زیاد است. البته تمیزکردن فیلترها و خالی‌کردن مخزن، به کم‌شدن صدا کمک می‌کند. توان این دستگاه در رنج نرمال قرار دارد ولی قدرت مکش این دستگاه قابل مقایسه با دستگاه‌هایی است که  توان بسیار بیشتری دارند. شاید تنها ضعف این جاروبرقی، نداشتن کنترل قدرت موتور یا دکمه‌های خاموش و روشن روی دسته آن باشد که برای بسیاری قابل‌اغماض است و ترجیح می‌دهند دستگاهی با قیمت کمتر اما پرقدرت و کارآمد بخرند و در مقابل از برخی آپشن‌ها چشم‌پوشی کنند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ربات پروت مدل Jumping Race Jett

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

ربات «پروت» مدل «Jumping Race Jett» با ظاهری سفیدرنگ و آتشین، به‌ سرعت جت حرکت می‌کند. این ربات چرخ‌های پهنی دارد و به‌نرمی می‌تواند در تمامی جهات حرکت کند یا بپرد؛ به‌طوری‌که از پله‌های ۷۵سانتی هم بدون هیچ مشکل، پرشی سریع خواهد داشت! چشمان LED ربات در کنار تصویر زبانه‌های آتشینش، ظاهر آن را جنگنده‌تر کرده و این پیام را می‌دهد که او قادر به انجام هر کاری است. هدایت این ربات با استفاده از اپلیکیشن FreeFlight است که می‌توان آن را به‌صورت رایگان دانلود کرد. این ربات می‌تواند چرخش‌های ۹۰ یا ۱۸۰ درجه انجام دهد. هدایت این ربات توسط گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل iOS و اندروید انجام می‌شود و می‌توانید با آن در شب و روز بازی کنید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کیف خنک نگه دارنده سرماگرم مدل ارکیده

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

کیف خنک‌نگه‌دارنده‌ی «سرماگرم» مدل «ارکیده» مانند تمامی کیف‌های سرماگرم، دارای یک عایق برای حفظ دمای داخلی است؛ ولی مسئله‌ای که آن را از دیگر محصولات متمایز می‌کند، داشتن دو محفظه‌ی نگهداری جداگانه است. به دلیل وجود همین دو محفظه‌ی جدا، می‌توان به صورت هم‌زمان، داخل یک محفظه‌ از مواد غذایی سرد و داخل دیگری از مواد غذایی گرم نگهداری کرد. با داشتن این کیف از یک غذای گرم در کنار یک دسر یا نوشیدنی خنک لذت خواهید برد. به دلیل استفاده از عایق در لایه‌ی میانی دو محفظه، می‌توان آسوده‌خاطر بود که تبادل گرمایی بین دو محفظه اتفاق نخواهد افتاد. همچنین عایق استفاده‌شده ساختاری به شکل بالشتک‌های ریز و متعدد دارد که همین ویژگی باعث می‌شود در صورت واردشدن ضربه‌، وسایل داخل کیف تا مقداری محافظت شوند. این کیف به‌صورت تاشو طراحی‌ شده است و می‌توان آن را به شکلی مسطح و کم‌حجم جمع کرد. همچنین تاشوبودن کیف باعث می‌شود تا بتوان آن را با راحتی بیشتری به همراه داشت و در صورت نیاز به استفاده، آن را باز کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی مجموعه ابزار کارگاهی قابل حمل سل مدل Power8 WS-3E

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

این محصول یک ابداع از شرکت انگلیسی سل با عنوان Power8 WS-3E است که توجه بسیاری از سازندگان و مشتریان ابزار را به خود جلب کرد. این محصول منحصربه‌فرد، با ۸ کارایی مختلف در یک جعبه با ابعاد و وزن مناسب قرار دارد. البته ۸ عملکرد مختلف این ابزار تنوع بسیار جالبی دارد که با ۴ ابزار مختلف امکان‌پذیر می‌شود. چهار ابزاری که در داخل یک کیف و درون کیس این محصول جاسازی شده است، عبارت‌اند از یک دریل پیچ‌گوشتی، یک اره‌ی دیسکی، یک اره‌ی عمودبر و یک چراغ‌قوه. این مجموعه به یک باتری لیتیوم-یونی با ولتاژ ۱۸ ولت و ظرفیت ۲٫۶ آمپرساعت مجهز شده است و که قابلیت اتصال به هر چهار ابزار محصول را دارد. به‌عبارت‌دیگر چهار دستگاهی که برای این مجموعه در نظر گرفته‌شده است، به کمک این باتری کار می‌کنند. قابلیت حمل در این دستگاه این امکان را به کاربر می‌دهد که در هر محلی که مایل است از این مجموعه استفاده کند. همچنین با در نظر گرفتن ابعاد کم این محصول، نتیجه می‌گیریم که برای نگه‌داری از آن به فضای کمی نیاز دارید. اگر بخواهیم به‌صورت اجمالی به کارایی‌های این مجموعه اشاره کنیم، باید گفت که با استفاده از دریل این مجموعه می‌توانید روی بسیاری از قطعات سوراخ‌کاری کنید و انواع پیچ‌ها را با شکل سری مختلف، بازکرده و یا ببندید. با به‌کارگیری اره‌ی دیسکی، می‌شود قطعات مختلف چوب را به شکل‌های گوناگون (ساده، مورب، فارسی‌بر و …) برش داد. با کمک اره‌ی عمودبر هم قادر هستید قطعات چوبی یا فلزی را حتی به‌صورت منحنی برش دهید. از چراغ قوه‌ی مجموعه هم برای دادن نور بهتر به میز کار مجموعه، روشن کردن محیط‌های تاریک و یا در شرایط اضطراری استفاده کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی کتاب یک بعلاوه ی یک اثر جوجو مویز

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

کتاب «یک بعلاوه‌ی یک» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. بعد از انتشار رمان‌های «من پیش از تو» و «پس از تو» از جوجو مویز، «نشر آموت» کتاب دیگری از این نویسنده را به نام «یک بعلاوه یک» روانه‌ی بازار کرد. این کتاب از پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز است. جوجو مویز، روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی انگلیسی متولد ۱۹۶۹ لندن، فارغ‌التحصیل دانشگاه لندن و یکی از معدود نویسندگانی است که دو بار موفق شده جایزه‌ی داستان بلند رمانتیک سال را از انجمن رمان‌نویسان رمانتیک دریافت کند. وی که حدود ده سال برای روزنامه‌ی ایندیپندنت مقاله نوشته، سال‌هاست که فقط به نوشتن می‌پردازد. من پیش از تو، ماه عسل در پاریس، پس از تو و… عنوان‌هایی از آثار اوست. این کتاب را نشر «آموت» منتشر کرده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی بازی فکری جنگا

نقد و بررسی برتر دیجی کالا

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala