مطلب از گوشی بلک‌بری تا ساندبار سامسونگ؛ ۵ نقد و بررسی برتر هفته برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی دوربین فوجی‌فیلم X-A3

c4b03c1d-4fd9-4781-940d-fc9b91edeac5

دوربین‌های بدون آینه به خاطر توانایی فوق‌العاده، وزن کم و راحتی در شیوه‌ی استفاده به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده‌اند. عکاسان حرفه‌ای یا این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های SLR قدیمی‌تر خود کرده‌اند یا یکی از این دوربین‌های بدون آینه را به مجموعه‌ی تجهیزات عکاسی خود اضافه کرده‌اند. هرچند اکثر شرکت‌های نام‌آور فعال در زمینه‌ی تولید تجهیزات عکاسی ساخت این دوربین‌ها را در برنامه‌ی کار خود قرار داده‌اند، اما فوجی‌فیلم با تکیه بر سابقه و تجربه‌ای که داشت و با بهره‌گیری از طراحی کلاسیک و فناوری‌های مدرن، توانست در گروه محبوب‌ترین‌های بازار قرار بگیرد. بدنه‌هایی با توانمندی‌های گوناگون و طیف وسیع قیمت که افراد با بودجه‌ها و نیازهای گوناگون حتما انتخابی در میان آن‌ها پیدا می‌کنند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی گوشی موبایل بلک‌بری DTEK50

8d0d5f8f-f30a-4105-ae71-54334a114696

محصولات بلک‌بری در هر شرایطی علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارند، کاربرانی که حاضرند در قبال پرداخت هر هزینه‌ای محصولی از برند محبوب خود داشته باشند. برخی به سیستم‌عامل انحصاری بلک‌بری و برنامه‌های مخصوص آن علاقه دارند و برخی محصولات لوکس این شرکت را با سیستم‌عاملی اندرویدی می‌خواهند. با در نظر گرفتن تمامی این مسائل بلک‌بری DTEK50 را روانه بازار کرده که با مشخصات فنی خوبی مانند نمایشگر باکیفیت، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دوربین و ۳ گیگابایت رم می‌تواند گوی سبقت را از محصولات هم‌رده خود در بازار برباید. اگر شما هم یکی از طرفداران محصولات بلک‌بری هستید DTEK50 با طراحی ارگونومی و خاص در کنار سیستم‌عامل مارشمالو با شخصی‌سازی‌های بلک‌بری توجه شما را جلب خواهد کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ساندبار سامسونگ HW-K490

1cb10b56-0fc9-4a44-8ce8-daeee582ca62

درمجموع تهیه‌ی این ساندبار برای کاربرانی که از صدای تلویزیون خود رضایت ندارند، کاری بسیار هوشمندانه است. تمامی امکانات موردنیاز کاربران برای آن در نظر گرفته شده است و رضایت طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. با استفاده از درگاه‌های ارتباطی متعدد آن می‌توانید این مدل را با تمامی تلویزیون‌ها هماهنگ کنید و به لطف تکنولوژی بلوتوث، پخش فایل‌ها از موبایل ممکن می‌شود. دلیل بسیار مهم دیگری که این ساندبار را برای کاربران جذاب می‌کند، اتصال بی‌سیم ساب‌ووفر به ساندبار است. این امر باعث می‌شود محدودیتی بابت کابل نداشته باشید. به همراه این ساندبار خوش‌ساخت، کابل‌های رابط موردنیاز کاربران ارائه می‌شود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی ساعت ورزشی گارمین Fenix 5

ebb041a7-5892-42b2-b10b-2f34a7279327

ساعت Fenix 5 را می‌توان آمیزه‌ای از زیبایی، مقاومت و کارایی دانست. شمارشگر ضربان قلب و موقعیت‌یاب ساعت در کنار سنسورهای دقیق آن با دقت بالایی فعالیت‌های روزمره و ورزشی را پیگیری می‌کنند. با اتصال به گوشی تلفن همراه می‌توان از اعلان‌ها مطلع شد و اطلاعات ساعت را ذخیره کرد. اپلیکیشن گارمین طراحی زیبا و کارآمدی دارد و امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. قابلیت‌های شخصی‌سازی ساعت، چهره‌ی ساعت را تغییر می‌دهند و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌کنند. ساعت‌های سری Fenix 5 گارمین در سال ۲۰۱۷ توانستند جایزه‌ی موسسه ISPO را از‌آن خود کنند. به‌طورکلی ساعت ورزشی Garmin Fenix 5 با امکانات فراوانی که دارد یک ساعت حرفه‌ای برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی مختلف است و برای ورزشکاران حرفه‌ای یا کسانی که برای حفظ سلامتی خود ورزش می‌کنند، می‌تواند یک همراه خوب باشد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو N22

F101_LenovoN22Chromebook_Black

لنوو N22 برای دانش‌آموزان و دانشجویان و کسانی طراحی و ساخته شده است که می‌خواهند در طول روز یک دستگاه سبک داشته باشند و کارهای روزمره‌ی خود را با آن انجام دهند. سخت‌افزار متوسط، صفحه‌نمایش HD با روکش مات و باتری با شارژدهی زیاد از جمله ویژگی‌هایی است که خرید این لپ‌تاپ را برای محصلین، یک انتخاب مناسب می‌کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala