مهمترین ویژگی ظاهر گوشیهای سری اوپو فایند X5 ماژول دوربین آنها است. در مدل پرو برجستگی دوربین با شکل جذابی با پنل پشتی سرامیکی یکپارچه شده ولی ماژول دوربین مدل استاندارد از این ویژگی بهره نمیبرد. اوپو برای هر دو گوشی از سنسورهای یکسانی استفاده کرده است. دوربین اصلی و اولترا واید این دو گوشی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سونی است ولی دوربین اصلی مدل پرو مبتنی بر دیافراگم بهتر و لرزشگیر اپتیکال قدرتمندتر است. دوربین سوم هم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره میبرد و زوم ۲ برابری را ارائه میدهد.
ردمی طی چند سال اخیر گوشیهای ارزانقیمت بسیار زیادی را راهی بازار کرده است که از معروفترین آنها، سری ردمی نوت و ردمی هستند که با قیمت بسیار پایین و مشخصات فنی نسبتا خوب به فروش میرسند. کاربران زیادی هم هستند که به خرید این گوشیها علاقه دارند و دقیقا به خاطر همین ردمی بود که شیائومی توانست بازار میانرده و اقتصادی را از سامسونگ برباید.
شیائومی درست یک سال قبل از گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو رونمایی کرد. یک محصول فوقالعاده قدرتمند، باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه که با ورود خود به بازار کاربران زیادی را خوشحال کرد. شیائومی در ابتدا این گوشی را در بازار چین برای فروش در دسترس قرار داد بنابراین کاربران بازار جهانی تاکنون فرصت دسترسی به آن را نداشتهاند. اما بالاخره روز گذشته این اتفاق رخ داد و شرکت چینی تصمیم گرفت نمایندهی ارزشمند خود را برای بازار جهانی عرضه کند.
در همین راستا، افشاگری به نام Yogesh Brar برخی از مشخصات کلیدی گوشی جدید پوکو را منتشر کرده که قطعاً میتواند نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند پوکو F4 GT احتمالاً از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن Full HD+ بهره میبرد. از آنجایی که این گوشی همان ردمی K50 گیمینگ است، پس احتمال دارد که مجهز به یک نمایشگر صاف باشد.
افشاگری به نام Xleaks7، امروز در توییتر تصاویر سهبعدی را منتشر کرد که ادعا میکند این تصاویر مربوط به سری پیکسل ۷ هستند. در حالی که این افشاگر سابقهی چندانی مانند Onleaks ندارد، اما همین فرد توانست طراحی تقریبی بسیاری از گوشیهای هوشمند را نظیر گلکسی S22 و پیکسل ۵ را فاش کند. تصاویر منتشر شده سری جدید گوگل پیکسل از طراحی مشابهی این سری از گوشیهای گوگل با پیکسل ۶ خبر میدهند.
غول فناوری آمریکایی موفق شد بازار تبلتهای سال ۲۰۲۱ را با عرضهی بیش از ۱۹ میلیون آیپد از آن خود کند. این موفقیت بزرگ برای اپل در حالی رقم خورد که این شرکت به دلایل مشکلاتی در عرضه، این محصولات را با ۹ هفته تأخیر روانهی بازار کرد. به طور کلی این آمار در مقایسه با سال ۲۰۲۰ در حدود ۱۷ درصد کمتر بوده است. همچنین باید خاطر نشان کنیم که سهم بازار تبلتهای اپل از ۴۴.۶ درصد در سه ماههی آخر سال ۲۰۲۰ به ۴۰.۲ درصد در سه ماههی آخر سال ۲۰۲۱ رسیده است. اما با این وجود، اپل توانست بر تخت پادشاهی بازار تبلتهای هوشمند سال ۲۰۲۱ بنشیند. به طور کلی با توجه به کاهش ۳۱ درصدی عرضه به بازار این محصولات، میزان تقاضا نیز برای آنها کاهش یافته است.
با این حال اما تعداد انگشت شماری از فروشگاههای این شرکت وجود دارد که به دلیل شرایط بسیار وخیم کرونایی در آن مناطق، مشتریان ملزم به استفاده از ماسک برای ورود به این فروشگاهها هستند. اپل بر اساس شرایط کرونایی هر منطقه، این رویه را تغییر میدهد. برای مثال فروشگاههایی که در مناطقی از جمله کانزاس، کارولینای شمالی و اوهایو قرار دارند، الزام استفاده از ماسک به این فروشگاهها بازگشته است. همچنین باید خاطرنشان کنیم که در اکثر فروشگاههایی که در نیویورک قرار دارند، مشتریان در صورت دریافت واکسن الزامی به استفاده از ماسک ندارند. با این وجود اپل اما از کارکنان خود خواسته که حتی در صورت دریافت واکسن نیز ماسک بزنند و همچنین آن را در اختیار مشتریان نیز قرار دهند.