سنپدراگون ۸ نسل ۴ در آزمون تکهستهای و چندهستهای به ترتیب امتیازات ۲۸۴۵ و ۱۰۶۲۸ را به دست آورده است. بنابراین در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ که در گلکسی S24 اولترا امتیاز ۷۲۴۹ را در تست چندهستهای به دست آورده، چیپست جدید در این تست ۴۶ درصد سریعتر است و در تست تکهستهای هم اختلاف محسوسی با نسل قبلی دارد.
اما بعد از انتشار WearOS 3 در سال ۲۰۲۱، ساعتهای این شرکت به سرعت زیر سایهی ساعتهای هوشمند سامسونگ و گوگل قرار گرفتند. آخرین ساعت شرکت Fossil، با نام Fossil Gen 6 Wellness Edition عرضه شد که نقدهای متوسطی دریافت کرد.
اپل امسال برای آیفونها و مکبوکهای خود از تراشههای ۳ نانومتری استفاده کرد. هر دو تراشه A17 Pro در مدلهای آیفون ۱۵ پرو و تراشههای سری M3 در مکبوکها مبتنی بر فناوری ساخت ۳ نانومتری هستند که طبیعتا نسبت به تراشههای ۵ نانومتری حرف بیشتری برای گفتن دارند. جهش از فناوری ۵ نانومتری به ۳ نانومتری منجر به افزایش قابل توجه ۲۰ درصدی سرعت پردازنده گرافیکی، ۱۰ درصدی سرعت پردازنده مرکزی و ۲ برابر شدن سرعت موتور عصبی در آیفون و همچنین بهبودهای مشابه در مکبوکها شد.
این افشاگر مدعی شده که اپل برای آیفون ۱۶ پرو مکس میخواهد توجه ویژهای به کیفیت دوربین نشان بدهد. دوربین اصلی این گوشی ظاهراً از سنسور سفارشیسازیشدهی ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX903 استفاده میکند که مبتنی بر طراحی چند لایه است و از مبدل آنالوگ به دیجیتال ۱۴ بیتی و DCG برای بهبود گستره دینامیکی و کنترل نویز بهتر بهره میبرد. این افشاگر همچنین ادعای پیشین خود مبنی بر استفادهی آیفون ۱۶ پرو مکس از سنسور دوربین ۱۲ درصد بزرگتر نسبت به نسل قبلی به اندازهی ۱/۱.۱۴ اینچ را تکرار کرده است.
حالا بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، معاون ارشد اپل از سال ۲۰۲۱ به عنوان رهبر این پروژه انتخاب شده و اپل قصد دارد خودرو برقی خود را در سال ۲۰۲۸ عرضه کند. اپل تقریباً یک دهه است که روی فناوری رانندگی خودکار کار میکند، اما مجبور شده با واقعیت غیرقابل دسترس بودن رؤیای خودروی بدون فرمان روبرو شود. بلومبرگ نوشته خودروی ۲۰۲۸ اپل ویژگیهای خودران محدودی ارائه خواهد کرد که مشابه چیزی است که سایر تولیدکنندگان خودروهای برقی مانند تسلا ارائه میدهند. مانند سیستم فعلی Tesla Autopilot، ماشین اپل مستلزم توجه راننده و آمادگی برای کنترل فرمان در جادهها و بزرگراهها خواهد بود. در این زمینه، خودرو اپل مبتنی بر سیستم سطح ۲+ خواهد بود ولی این شرکت میخواست یک خودرو مبتنی بر سیستم سطح ۴ راهی بازار کند.