ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 سال گذشته جزو بهترین ساعت‌های هوشمند بود. امسال سامسونگ به جای این که مدل بالاتری از این ساعت را معرفی کند، ساعت هوشمند جدیدی به نام Gear Sport را معرفی کرد. Gear Sport را می‌توان در مجموعه‌ی گجت‌های پوشیدنی سامسونگ، جایی بین ساعت هوشمند Gear S3 و مچ‌بند ورزشی Gear Fit2 Pro جای داد. Gear Sport در واقع ساعت هوشمندی است که در آن سنجش فعالیت‌های ورزشی و پایش سلامت در مرکز توجه قرار گرفته است. گفتنی است Gear Sport اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاومت کامل دارد و می‌توانید از آن برای سنجش عملکرد و حتی ضربان قلب خود هنگام شنا کردن استفاده کنید. همین موضوع باعث می‌شود این ساعت برای افرادی مناسب باشد که به دنبال یک مچ‌بند ورزشی تمام‌عیار هستند ولی دوست دارند از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و امکانات وسیع‌تر یک ساعت هوشمند هم لذت ببرند. با توجه به این که قرار است فروش انحصاری ساعت هوشمند Gear Sport به زودی در دیجی‌کالا آغاز شود، در این مطلب «شما بپرسید» قصد داریم با این محصول جدید بیشتر آشنا شویم و به سوالات شما در مورد آن پاسخ دهیم.

تا پایان هفته فرصت دارید هر سوالی در مورد ساعت هوشمند Gear Sport دارید مطرح کنید.

ساعت هوشمند Gear Sport از نظر نرم‌افزاری شباهت زیادی به Gear S3 دارد. سامسونگ در این مدل همچنان از سیستم عامل اختصاصی خودش یعنی تایزن استفاده کرده است. سیستم عامل تایزن از نظر روان بودن و سازگاری بیشتر با آیفون، نسبت به سیستم عامل اندروید ور برتری دارد، ولی از نظر تعداد اپلیکیشن‌های کاربردی هنوز چندان قدرتمند نیست. Gear Sport از نظر مشخصات سخت‌افزاری هم به جز اندازه تفاوت زیادی با Gear S3 ندارد. در این مدل هم از همان پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی، همان ۷۶۸ مگابایت رم و همان ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. حتی رزولوشن صفحه نمایش امولد Gear Sport هم مانند Gear S3 همان ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است. در مجموع می‌توان Gear Sport را با توجه به نوع طراحی دکمه‌های جانبی نسخه‌ی کوچک‌تری از ساعت هوشمند Gear S3 Frontier دانست.

حال تا حدودی با ساعت هوشمند جدید سامسونگ Gear Sport آشنا شدید. ولی طبیعتا ممکن است همچنان سوالات زیادی در مورد این محصول داشته باشید. تا پایان هفته فرصت دارید هر سوالی در مورد ساعت هوشمند Gear Sport داشتید در بخش نظرات مطرح کنید. طبق معمول در پایان هفته تلاش خواهیم کرد در قالب یک ویدیوکست به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

مشاهده‌ی محصول در دیجی‌کالا

مطلب شما بپرسید؛ همه چیز در مورد سامسونگ Gear Sport برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala