حالا که روزبه‌روز به عرضه گوشی‌های تاشو نزدیک‌تر می‌شویم، پتنت‌های بیشتری در رابطه با این تکنولوژی به ثبت می‌رسد. از جمله این اقدامات، باید به جدیدترین پتنت ال جی اشاره کنیم که نشان می‌دهد این شرکت از حالا به فکر طراحی‌های نوآورانه در زمینه‌ی این تکنولوژی است.

در این پتنت موردنظر، ال جی طرح یک نمایشگر انعطاف‌پذیر را نشان می‌دهد که دور تا دور گوشی را پوشش می‌دهد. این یعنی، وقتی که نمایشگر در حال تا شده قرار داشته باشد، می‌توان از گوشی مذکور مانند گوشی‌های سامسونگ که از نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده بهره می‌برند، استفاده کرد و در چنین حالتی، پنل قرار گرفته در پشت گوشی خاموش می‌شود. در ضمن باید خاطرنشان کنیم این بخش اضافی نمایشگر، به‌صورت مغناطیسی به پنل پشتی وصل می‌شود و به همین خاطر به‌راحتی می‌توان آن را باز کرد تا گوشی مذکور به یک نوع تبلت بدل شود.

با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو هنوز به بازار راه پیدا نکرده‌اند، به همین خاطر در رابطه با مفید بودن چنین طراحی‌هایی هنوز نمی‌توان با قاطعیت زیادی اظهارنظر کرد. با این وجود، حالا که در اوایل سال ۲۰۱۹ قرار است اولین گوشی‌های تاشو روانه‌ی بازار شوند، مطمئنا به‌زودی شرکت‌هایی مانند ال جی و سامسونگ بسیاری از طرح‌های نوآوارنه‌ی خود را عملی خواهند کرد.

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که ماه گذشته افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، ایوان بلس، اعلام کرد که ال جی در نمایشگاه CES 2019 در اوایل ژانویه از اولین گوشی تاشو خود پرده‌برداری خواهد کرد. در رابطه با طرح و ویژگی‌های این گوشی هنوز خبری منتشر شده و فقط می‌توانیم برای نام آن به گمانه‌زنی بپردازیم که احتمالا نام آن ال جی فلکس خواهد بود.

منبع: Phone Arena

The post جدیدترین پتنت ال‌جی یک گوشی تاشو بی‌حاشیه را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala