دوباره به این وقت از سال رسیده‌ایم و بار دیگر ال جی تغییرات سازمانی برای بهینه سازی کسب و کار خود را آغاز کرده است. در همین راستا، Brian Kwon که تا به امروز مدیر بخش سرگرمی‌های خانگی در ال جی بود، به بخش موبایل وارد شده و به زودی به عنوان رییس بخش ارتباطات موبایلی، فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی جایگزین رییس فعلی این بخش یعنی Hwant Jeong-hwan می‌شود. Jeong-hwan نیز یک سال پیش در همین موقع از سال به این سمت انتخاب شده بود و حالا پس از ۱۲ ماه جایگزین خواهد شد.

در بیانیه خبری که LG منتشر کرده، به فعالیت‌های آقای Kwon اشاره شده و آنطور که گفته شده، وی توانسته در بخش‌های تلویزیون، بخش صوتی و همینطور بخش کامپیوترهای شخصی، ال جی را به رهبر بازار در این دسته‌بندی‌ها تبدیل کند که تجربیات و دانش وی در بازارهای جهانی می‌تواند برای بخش موبایل، کارآمد باشد.

همچنین در ادامه این بیانیه از زحمات Hwang Jeong-hwan تشکر شده و یک سال گذشته را برای وی و بخش موبایل ال جی، موفقیت آمیز عنوان کرده است.

در مجموع می‌توانیم بگوییم یک سال گذشته برای ال جی تفاوت چندانی با دو سال پیش ندارد. این شرکت دو پرچمدار سری G و سری V را در نسل‌های جدید معرفی کرد اما می‌توانیم بگوییم فروش این دو سری، آنقدر که باید زیاد نبود. امیدواریم با مدیریت جدید بخش موبایل، شاهد نوآوری‌های بیشتر در گوشی‌های ال جی باشیم. شاید یک نقطه که بخش موبایل ال جی در آن به تحول نیاز دارد، رابط کاربری است که این شرکت روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند. با بهبود همین یک مورد، ممکن است نظر بسیاری دوباره به سمت محصولات ال جی جلب شود.

جدا از این موارد، تغییرات سازمانی دیگری نیز در ال جی رخ خواهد داد. برای مثال می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که زین پس، برخی وظایف Jo Seong-jin، مدیرعامل ال جی، به David Jung، مدیر ارشد مالی ال جی، محول خواهد شد. از جمله این وظایف می‌توانیم به نظارت بر عملیات پشتیبانی، بخش امنیت شرکت و همچنین بخش ارتباطات، اشاره کنیم.

منبع: GSMArena

The post رییس بخش موبایل ال جی دوباره تغییر کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala