جدیدترین محصول شرکت DJIبا نام Osmo Pocket معرفی شد که درواقع کوچک‌ترین استبیلایزر دستی است که این شرکت تا کنون ساخته است. این شرکت چینی بار دیگر ثابت کرد در عرضه دوربین‌های هیجان انگیز، تبحر دارد و این محصول نیز وظایف مختلف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد. اوزمو پاکت قرار است فیلم‌برداری در حد درون‌ها را در اندازه‌ای بسیار کوچک که با دوربین‌های گوپرو نیز قابل مقایسه است، عرضه کند. Osmo Pocket با قمیت ۳۴۹ دلار از ۲۴ آذر ماه عرضه خواهد شد.

این گجت تقریبا ۱۱ سانتی متر درازا دارد و وزن آن نیز حدود ۱۱۶ گرم است. وقتی اوزمو پاکت را هم خاموش می‌کنید، گیمبال دستگاه دوربین را به سمت بالا نگه می‌دارد تا بتوانید کل اوزمو پاکت را به سادگی در یک کیس کوچک جا بدهید. کیس یا قاب محافظ این گجت نیز به سادگی در جیب شلوار یا جیب کت شما جای می‌گیرد. به صورت خلاصه بخواهیم بگوییم، این کوچک‌ترین و سبک‌ترین استبیلایزری است که می‌توانید در حال حاضر تهیه کنید!

به جای اینکه DJI از دوربین‌ Zenmuse که در اولین نسل از استبیلایزرهای اوزمو شاهد آن بودیم استفاده کند، به سراغ لرزشگیر و دوربینی که در درون‌های کوچک این شرکت مثل Mavic Air دیده می‌شود، رفته است.

دوربینی که روی لرزشگیر سه جهته دستگاه نشسته، از یک سنسور ۱/۲.۳ اینچی استفاده می‌کند و می‌تواند با رزولوشن ۴K و تا سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با بیت‌ریت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، فیلم‌برداری کند. DJI ادعا می‌کند که Osmo Pocket می‌تواند تا دو ساعت فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه داشته باشد. این دستگاه همچنین می‌تواند عکاسی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را هم در اختیار کاربر بگذارد. میکروفون دستگاه نیز دوگانه بوده تا صدای ضبط شده برای ویدیوها، کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.

در قسمت جلویی اوزمو پاکت یک نمایشگر کوچک یک اینچی لمسی وجود دارد که کاربر می‌تواند به کمک آن، تنظیمات دوربین را تغییر دهد. البته اگر دست خود را دور نگه داشته باشید، سخت است که با این نمایشگر کار کنید؛ از همین جهت، می‌توانید اوزمو پاکت را به کمک پورت لایتنینگ یا USB-C، به گوشی هوشمند خود وصل کرده و از نمایشگر گوشی‌تان برای این کار استفاده کنید. DJI همچنین یک اپلیکیشن جدید نیز برای این دوربین ساخته که از هم اکنون برای iOS و اندروید، عرضه شده است. ویژگی‌های خاص دستگاه‌های DJI را در این محصول نیز می‌توانید پیدا کنید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به حالت‌های پیشرفته عکاسی و فیلم‌برداری، حالت دنبال کردن اشیا، دنبال کردن چهره، ضبط ویدیو‌های تایم‌لپس و عکاسی پاناروما، اشاره کنیم.

DJI همچنین در نظر دارد که چندین وسیله جانبی نیز برای Osmo Pocket عرضه کند. مخصوصا یک مانت برای Osmo Pocket عرضه می‌شود که مثل گوپرو اجازه می‌دهد اوزمو پاکت را به هر چیزی وصل کنید. یک کنترلر Wi-Fi، فیلترهای ND، قاب محافظ ضد آب، مونوپاد و یک آداپتر ۳.۵ میلی‌متری برای وصل کردن میکروفون، از جمله این لوازم جانبی هستند. برای این محصول همچنین یک کیف محافظ همراه که می‌تواند اوزمو پاکت را شارژ کند نیز عرضه خواهد شد. عکس‌های این لوازم جانبی را می‌توانید در وب‌سایت خود DJI مشاهده کنید. شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post DJI Osmo Pocket معرفی شد؛ اعجوبه جدید DJI appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala