به نظر می‌رسد جنگ افزایش حافظه رم در گوشی‌های اندرویدی، پایانی ندارد. روز گذشته شرکت وان پلاس رسما اعلام کرد که با شرکت خودروسازی بریتانیایی مک‌لارن همکاری کرده و یک نسخه خاص از وان پلاس ۶T که با همکاری این شرکت عرضه می‌شود را ماه آینده معرفی می‌کند. حال به نقل از سایت MySmartPrice، گویا وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن، برازنده نام این شرکت خودروسازی نیز خواهد بود.

درواقع طبق این گزارش، این نسخه از وان پلاس ۶T به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ده گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. شما در حال حاضر هم می‌توانید وان پلاس ۶T را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تهیه کنید اما این اولین بار خواهد بود که وان پلاس یک گوشی با رم ۱۰ گیگابایتی عرضه می‌کند.

اینکه چقدر این میزان حافظه رم در استفاده روزمره کاربر خواهد داشت، جای سوال دارد. در حال حاضر بهترین مدل‌های وان پلاس ۶T به هشت گیگابایت حافظه رم مجهز شده‌اند که حتی این میزان نیز برای اندروید بیش از اندازه است. اینکه وان پلاس می‌خواهد یک رم ۱۰ گیگابایتی در نسخه خاص مک‌لارن از گوشی ۶T بگذارد، به این دلیل نیست که این گوشی به آن نیاز دارد؛ بلکه وان پلاس می‌خواهد بگوید می‌تواند چنین کاری را انجام دهد و آن را انجام خواهد داد.

در نهایت این نکته اصلی است که کاربران وان پلاس را انتخاب می‌کنند چرا که در انتخاب حافظه داخلی و حافظه رم، سخاوت‌مندتر از دیگر شرکت‌ها است! برای مثال مدل پایه وان پلاس ۶T با قیمت ۵۵۰ دلار، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما مدل پایه پیکسل ۳ تنها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دارد.

جدا از رم ۱۰ گیگابایتی، وان پلاس ۶T مک‌لارن مشخصات سخت‌افزاری مثل دیگر نسخه‌های این گوشی خواهد داشت. این یعنی نمایگشر دستگاه همچنان ۶.۴۱ اینچی AMOLED خواهد بود و دو دوربین ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی در بخش پشتی این گوشی حضور دارند. همچنین پردازنده دستگاه نیز اسنپ‌دراگن ۸۴۵ بوده و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی در این گوشی را دارد. رابط کاربری دستگاه نیز OxygenOS بر پایه اندروید پای خواهد بود.

اولین محصول وان پلاس و مک‌لارن در تاریخ ۲۰ آذرماه معرفی و عرضه خواهد شد. از نظر قیمتی هنوز خبری درباره این نسخه در دسترس نیست اما احتمالا قیمت این نسخه بیشتر از گران‌ترین نسخه کنونی وان پلاس ۶T یعنی بیشتر از ۶۲۹ دلار خواهد بود.

منبع: Android Authority

The post وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن، ۱۰ گیگابایت رم خواهد داشت! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala