سونی برخلاف بیشتر شرکت‌ها، هر ۶ ماه یک‌بار مدل جدید پرچم‌داران خود را معرفی می‌کند. بعد از افشای طراحی این گوشی، حالا مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ4 هم لو رفته است. همانطور که از بیشتر پرچم‌داران ۲۰۱۹ انتظار داریم، اکسپریا XZ4 هم از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های این تراشه می‌توانیم به معماری ۷ نانومتری، بهره‌گیری از مودم اسنپ‌دراگون X50 و پشتیبانی از اینترنت ۵G اشاره کنیم.

گفته می‌شود انرژی آن را یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

از لحاظ دیگر مشخصات، این گوشی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. در کنار آن، با توجه به مدل خریداری شده، ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید پای بهره می‌برد و گفته می‌شود انرژی آن را یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

از لحاظ ویژگی‌های طراحی، به جای بهره‌گیری از نمایشگر خمیده AMOLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ با اندازه ۵.۸ اینچی در XZ3، گوشی اکسپریا XZ4 از نمایشگر تخت ۶.۵۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد. طبق اطلاعات منتشر شده، سازنده این نمایشگر شرکت ال‌جی خواهد بود.

اگرچه سونی هنوز در رابطه با این گوشی اظهارنظر نکرده است، ولی انتظار می‌رود در اواخر فوریه (اوایل اسفند)، این گوشی در نمایشگاه MWC رسما معرفی شود.

منبع: Phone Arena

The post مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ4 لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala