ساعاتی قبل در هنگ‌کنگ از سه قابلیت مهم گوشی آنر ویو ۲۰ پرده‌برداری شد. این گوشی نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد و علاوه بر این مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و قابلیت لینک توربو است که با ترکیب سیگنال‌های وای‌فای و LTE سرعت دانلود را بهبود می‌بخشد.

باز هم باید خاطرنشان کنیم که در این مراسم به بسیاری از مشخصات این گوشی و حتی طراحی آن اشاره‌ای نشده بلکه شرکت آنر صرفا می‌خواسته مهم‌ترین قابلیت‌های آنر ویو ۲۰ را اطلاع‌رسانی کند. گوشی‌های موجود در این مراسم در کیس‌های مخصوصی قرار داشتند تا طراحی آن لو نرود. این کمپانی می‌گوید دوربین سلفی در یک حفره ۴.۵ میلی‌متری تعبیه شده و از این نمایشگر به‌عنوان نسخه سوم Full-View Display یاد کردند.

قلب تپنده این گوشی کایرین ۹۸۰ است که با بهره‌گیری از واحد پردازش عصبی خود می‌تواند قابلیت‌های این دوربین تک لنز را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

در رابطه با دوربین اصلی، باید بگوییم که از سنسور CMOS سونی IMX586 بهره می‌برد. این سنسور با بهره‌گیری از تکنولوژی Quad Bayer، پیکسل‌های مجاور هم‌رنگ را به‌صورت ۲ در ۲ کنار یکدیگر قرار می‌دهد. از لحاظ تئوری، آنر ویو ۲۰ باید در محیط‌های کم‌نور بتواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی بسیار باکیفیت را ثبت کند.

آنر ویو ۲۰ به جای اینکه مانند دیگر پرچم‌داران از دوربین‌های دوگانه یا سه‌گانه استفاده کند، تصمیم گرفته مانند گوگل تمرکز خود را به یک دوربین واحد باکیفیت معطوف کند.

این گوشی در تاریخ ۲۶ دسامبر در چین به‌عنوان آنر وی ۲۰ رسما معرفی می‌شود و عرضه جهانی آن هم از تاریخ ۲۲ ژانویه در پاریس آغاز خواهد شد.در ادامه می­‌توانید نمونه عکس­‌های ثبت شده در حالت ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی را مشاهده کنید.

منبع: GSM Arena

The post مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی آنر ویو ۲۰ مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala