نمی‌شود تا یک ماه دیگر سامسونگ یک مراسم بزرگ داشته باشد و بخواهد پرچمدار معرفی کند و همزمان تصاویر و اطلاعات مختلف از محصول آینده این شرکت لو نرود. از همین رو، امروز عکس جدیدی از خانواده گوشی‌های گلکسی اس۱۰ منتشر شده است که قرار است در تاریخ یکم اسفند ماه، معرفی شوند. این تصاویر بخش پشتی سه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را همراه با دوربین‌های دوگانه و سه گانه، به خوبی نشان می‌دهند. همچنین تصاویری از بخش کناری این گوشی‌ها دیده می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

از چپ به راست، شاهد گلکسی اس۱۰ لایت هستیم که احتمالا Galaxy S10E نام خواهد گرفت. در بخش میانی گوشی گلکسی اس۱۰ قرار دارد و در سمت راست تصویر، شاهد گلکسی اس۱۰ پلاس هستیم. همانطور که می‌بینید، تنها گوشی دو دوربینه، گلکسی اس۱۰ لایت است و دو نسخه دیگر گلکسی اس۱۰ دارای سه دوربین در بخش پشتی هستند. همچنین نکته قابل توجه دیگر، حذف سنسور مربوط به پایش ضربان قلب از گلکسی اس۱۰ لایت است که احتمالا این کار در راستای کاهش قیمت این محصول صورت گرفته است.

سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی نسخه لایت دیده نمی‌شود اما اگر دقت کنید، لبه سمت راست این گوشی، دراری محفظه‌ای بزرگ‌تر نسبت به دو گوشی دیگر بوده که درواقع مربوط به سنسور اثر انگشت می‌شود. درواقع در این گوشی، سنسور اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب خواهد شد. در لبه سمت چپ هر سه گوشی نیز دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و همچنین دکمه مربوط به دستیار صوتی Bixby دیده می‌شود.

به جز این موارد، نکته خاص دیگری در این تصویر دیده نمی‌شود. با توجه به بخش پایینی قاب محافظی که گوشی‌ها در آن قرار گرفته‌اند، می‌توانیم بگوییم بلندگوی اصلی دستگاه، پورت USB-C و همچنین پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در این بخش قرار گرفته‌اند. در لبه بالایی دستگاه نیز یک حفره دیگر دیده می‌شود که احتمالا مربوط به میکروفون دوم دستگاه است. آنطور که شنیده شده، این گوشی‌ها در اندازه ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۴ اینچی عرضه می‌شوند و که مدل‌های ۶.۱ و ۶.۴ اینچی به نمایشگرهایی با لبه خمیده مجهز هستند. مدل پایه دستگاه نیز نمایشگری کاملا تخت و ۵.۸ اینچی خواهد داشت. شما درباره پرچمداران جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ آیا این سه گوشی جایگزین مناسبی برای گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس هستند؟

منبع: GSMArena

The post این خانواده گوشی‌های گلکسی اس۱۰ است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala