سامسونگ گلکسی اس۱۰ در اپلیکیشن بنچمارک GeekBench دیده شده و اینبار نسخه اگزینوس از این گوشی را شاهد هستیم. پردازنده این مدل که Exynos 9820 است، ساخت سامسونگ بوده و اسم کد این گوشی نیز SM-G973N است. بنچمارک این نسخه از گلکسی اس۱۰ با نسخه مجهز به پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ تفاوت‌هایی دارد در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دارد.

در بخش تک هسته‌ای، بنچمارک گلکسی اس۱۰ از هر گوشی اندرویدی دیگری در این زمینه، بیشتر است. پردازنده ۷ نانومتری هواوی با نام Kirin 980 در این بخش امتیازی حدود ۳۴۰۰ دارد و پردازنده سال گذشته اسنپدراگن ۸۴۵ نیز تقریبا ۲۴۰۰ امتیاز در این بخش می‌گیرد. حتی پردازنده جدید اسنپدراگن ۸۵۵ نیز در این بخش می‌تواند بین ۳۴۰۰ تا ۳۵۵۰ امتیاز کسب کند. تنها رقیب پردازنده جدید سامسونگ در دنیای اندروید و در بخش تک هسته‌ای این بنچمارک، پردازنده قبلی سامسونگ است که در گلکسی اس۹ و گلکسی نوت۹ استفاده شده است. رقیب واقعی این پردازنده اما، A12 Bionic اپل است که در آیفون XS استفاده شده است.

اما این پردازنده و گلکسی اس۱۰ اگزینوسی، در بخش چند هسته‌ای نتوانسته خیلی خوب عمل کند. نسخه اسنپدراگن از گلکسی اس۱۰ و همچنین گوشی‌های مبتنی بر پردازنده Kirin 980، می‌توانند این نسخه از گلکسی اس۱۰ را در این بنچمارک شکست دهند.

با پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰، سامسونگ تلاش کرده تا بتواند عملکرد پردازشگر را در حالت تک هسته‌ای افزایش دهد که این موضوع می‌تواند به روان شدن و سریع‌ شدن انیمیشن‌ها و به طور کل رابط کاربری دستگاه کمک کند. اگرچه اپل هنوز در بخش تک هسته‌ای با قدرت ظاهر می‌شود و رقیبی ندارد اما به نظر می‌رسد سامسونگ تنها شرکتی است که ممکن است در آینده اپل را در این زمینه شکست دهد. اگر سامسونگ بتواند عملکرد این پردازنده را در بخش چند هسته‌ای نیز بهبود ببخشد، نسخه اگزینوسی از گلکسی اس۱۰ یکی از قوی‌ترین گوشی‌های بازار خواهد بود. شما درباره این بنچمارک‌ها و اعداد و ارقام آن‌ها چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post بنچمارک نسخه اگزینوس گلکسی اس۱۰ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala