حالا کمتر از یک ماه باقی مانده تا سامسونگ در مراسمی بزرگ، خانواده جدید پرچمداران خود را با نام گلکسی اس۱۰ معرفی کند. هرچه به زمان معرفی نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار، شایعات و تصاویر بیشتری از سه گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به بیرون درز می‌کند. هفته گذشته اولین عکس از گوشی گلکسی اس۱۰ پلاس منتشر شد که دوربین دوگانه سلفی و نمایشگر حفره‌دار آن را تایید می‌کرد و حالا امروز تصویری جدید منتشر شده که بار دیگر دوربین سلفی دوگانه دستگاه را نشان می‌دهد.

البته در این تصویر جدید، نمایشگر دستگاه خاموش است و احتمالا به دلیل محافظ نمایشگر نصب شده، نمی‌توان حاشیه‌های صفحه نمایش دستگاه را مشاهده کرد. اما دوربین دوگانه سلفی در بالا سمت راست گوشی به خوبی مشخص شده است و باید بگوییم جایگاه این دو دوربین نیز کوچک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این گوشی درون یک قاب محافظ قرار گرفته است. دلیل این کار احتمالا این است با یک نسخه پروتوتایپ روبرو هستیم و گوشی نیز احتمالا متعلق به یکی از کارکنان سامسونگ است. با این کار طراحی نهایی گلکسی اس۱۰ هنوز مخفی مانده و هیچ عکسی از بخش پشتی دستگاه منتشر نشده است. این‌ها تمام نکاتی بودند که از این تصویر دریافت کرده‌ایم اما چیزی که لازم است فراموش نکنید این است که گوشی‌هایی با نمایشگر حفره‌دار قرار است همه گیر شود. حتی ممکن است فراتر از گوشی‌های ۵G، گوشی‌هایی که نمایشگر حفره‌دار دارند، تبدیل به ترند دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۹ شوند.

شنیده می‌شود گلکسی اس۱۰ پلاس قیمتی تا ۱۶۰۰ یورو برای گران‌ترین نسخه خواهد داشت که این مدل احتمالا به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود! اگر این مقدار از رم و حافظه داخلی برای شما زیاد است، مدل‌های میانی این دستگاه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی در حدود ۱۰۵۰ یورو خواهد داشت که تقریبا با آیفون XS برابری می‌کند. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post عکسی جدید از گلکسی اس۱۰ پلاس منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala