ساعاتی پیش، تصویر جدیدی از پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس۱۰ منتشر شد که درواقع مربوط به نسخه معمولی این گوشی می‌شود. همانطور که در تصویر بالا می‌توانید ببینید، این نسخه دارای لبه‌های خمیده در کنار نمایشگر و همچنین یک دوربین سلفی است که با مشخصاتی که از گلکسی اس۱۰ معمولی انتظار داریم، برابر است.

نکته جدید اما این است که در این عکس‌ها، شاهد نشانه‌هایی از کیف پول ارز دیجیتالی سامسونگ هستیم که مبتنی بر بلاک‌چین خواهد بود. این تصاویر را که کاربری با نام Ben Gesking در توییتر منتشر کرده است، نشان می‌دهد که اپلیکیشن مربوط به کیف ارز دیجیتالی سامسونگ «محلی امن و راحت برای کریپتوکارنسی‌های شما» خواهد بود. این کیف پول ارز دیجیتالی به کاربران اجازه می‌دهد تا ارز‌های دیجیتال خود مثل اتریوم را بتوانند روی گلکسی اس۱۰ با امنیت بالا ذخیره کنند و با استفاده از سیستم احراز هویت بایومتریک، به آن دسترسی داشته باشند.

جدا از این مورد، این تصویر بار دیگر نمایشگر Infinity-O را به ما نشان می‌دهد. روز گذشته تصویری از گلکسی اس۱۰ پلاس منتشر شده بود که نمایشگر حفره‌دار آن مدل، میزبان دو دوربین سلفی بود اما در عکس بالا، شاهد یک دوربین سلفی هستیم. این گوشی، قرار نیست اولین گوشی دارای نمایشگر حفره‌دار باشد چراکه پیش از این، گوشی‌های سامسونگ گلکسی A8s، هواوی نووا ۴ و آنر ویو ۲۰، با طراحی مشابه معرفی شده‌اند.

در هر صورت، نمایشگرهای حفره‌دار، ترند جدید دنیای گوشی‌های هوشمند هستند و بهتر است از همین حالا به حضور آن‌ها عادت کنیم. گلکسی اس۱۰ و دو نسخه دیگر این گوشی، در تاریخ ۱ اسفند ماه رسما معرفی خواهد شد. همچنین در مراسم معرفی این گوشی‌ها، انتظار داریم سامسونگ اطلاعات تکمیلی از گوشی تاشو خود را هم منتشر کند.

منبع: TheVerge

The post نشانه‌هایی از کیف پول ارز دیجیتال سامسونگ در عکس جدید گلکسی اس۱۰ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala