با توجه به اینکه نمایشگاه MWC 2019 تا چند هفته دیگر شروع به کار می‌کند، بسیاری از شرکت‌ها شروع به اطلاع‌رسانی در رابطه با برنامه‌های خود در این نمایشگاه کرده‌اند. همچنین یکی از کلیدواژه‌هایی که بارها و بارها از زبان شرکت‌های مختلف تکرار می‌شود، اینترنت ۵G است. ال‌جی اعلام کرده که در این نمایشگاه از نخستین گوشی ۵G خود رونمایی می‌کنند و گوشی مفهومی ویوو Apex 2019 هم مجهز به این مشخصه خواهد بود. طبیعتا هواوی هم نمی‌خواهد از این قافله عقب بیفتد ولی نخستین گوشی ۵G هواوی از یک ویژگی مهم دیگر هم بهره می‌برد.

هواوی‌ قصد دارد دو تا از مهم‌ترین ترندهای سال ۲۰۱۹ را با یکدیگر ترکیب کند.

هواوی بلندپرواز، به عرضه یک گوشی ۵G معمولی رضایت نداده بلکه با بهره‌گیری از فناوری نمایشگر تاشو، قصد دارد دو تا از مهم‌ترین ترندهای سال ۲۰۱۹ را با یکدیگر ترکیب کند. هواوی قبلا هم اعلام کرده بود که این شرکت مانند سامسونگ، از سال‌ها قبل توسعه گوشی‌های تاشو را آغاز کرده است ولی برخلاف سامسونگ، این شرکت نمونه‌ی اولیه گوشی مذکور را نمایش نداده است و هنوز اطلاعات چندانی در مورد این گوشی منتشر نشده است.

هواوی در رابطه با این گوشی ۵G خاطرنشان کرده که مجهز به مودم Balong 5000 خواهد بود که علاوه بر ارائه اینترنت ۵G، از اینترنت‌های ۴G، ۳G و حتی ۲G هم پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر، این اولین مودمی محسوب می‌شود که تمام این استانداردها را در یک چیپست جای داده است. هواوی که بزرگترین تامین‌کننده تجهیزات مخابراتی در جهان است، بر روی اینترنت ۵G حساب ویژه‌ای باز کرده و می‌خواهد تا جای ممکن از این فرصت فوق‌العاده استفاده کند.

منبع: SlashGear

The post گوشی تاشو ۵G هواوی در نمایشگاه MWC 2019 رسما معرفی می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala