تامین کردن قطعات محصولات اپل اهمیت بسیاری زیادی دارد. زیرا با توجه به اینکه این شرکت میلیون‌ها گجت را روانه‌ی بازار می‌کند، همکاری با اپل به معنای کسب سود هنگفتی است. در زمینه‌ی نمایشگرهای اولد، سامسونگ مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تامین‌کننده آیفون محسوب می‌شود اما حالا شارپ هم می‌خواهد بخشی از این بازار پر رونق را از آن خود کند.

شارپ قصد دارد برای تامین نمایشگرهای اولد وارد زنجیره‌ی تامین آیفون‌های آینده شود.

طبق گزارشی از سایت DigiTimes، ظاهرا شارپ قصد دارد برای تامین نمایشگرهای اولد وارد زنجیره‌ی تامین آیفون‌های آینده شود. این کمپانی خط تولید پنل‌های اولد مختص گوشی‌های هوشمند را راه‌اندازی کرده به این امید که ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها با معیارهای اپل همخوانی داشته باشد.

با این حال، برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که با توجه به کاهش فروش آیفون‌ها، در حال حاضر زمان خوبی برای همکاری با اپل نیست. با این وجود، افرادی مانند تحلیلگر ارشد محصولات اپل اعتقاد دارند که به‌زودی وضعیت فروش آیفون ها بهبود می‌یابد. در حقیقت، طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل قصد دارد برای تمام آیفون های ۲۰۲۰ از نمایشگر اولد استفاده کند که این یعنی به تعداد بسیار بیشتری از پنل‌های اولد نیاز پیدا می‌کند. با توجه به موارد ذکر شده، تلاش شرکت‌های مانند شارپ برای همکاری با اپل کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

منبع: UberGizmo

The post شرکت شارپ می‌خواهد نمایشگرهای اولد آیفون را تامین کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala