پوکوفون F1 با مشخصات فنی فوق العاده و قیمت بی رقیب خود، هیچ ترسی از روبرو شدن با پرچمداران بازار را ندارد و در تازه‌ترین چالش، توانسته در بخش دوربین، به خوبی آیفون ۸ ظاهر شود. به نقل از موسسه DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را بررسی می‌کند، پوکوفون F1 توانسته امتیازی به خوبی امتیاز آیفون ۸ به دست بیاورد در صورتی که این گوشی، حداقل نصف آیفون ۸ قیمت دارد.

آنطور که DxOMark در بررسی خود آورده، دوربین این گوشی می‌تواند رنگ‌هایی دلپذیر تولید کند و میزان اکسپوژر و روشنایی در عکس‌ها، در سطح مطلوبی قرار دارد. سیستم فوکوس خودکار این گوشی نیز به سبب دقت و سرعت بالا، تحسین شده است. DxOMark به این گوشی امتیاز کلی ۹۱ را داده که اگر دوربین دوم این گوشی کمی بهتر بود، این امتیاز می‌توانست بیشتر هم بشود. درواقع یکی از نقاط ضعف این گوشی، در عکاسی با افکت پرتره و در بخش بوکه بوده است. همچنین دوربین این گوشی هیچ امکان ویژه‌ای برای عکاسی در شب و همچنین امکان ثبت عکاسی با کیفیت بالا در حالت زوم را ندارد. این دو مشکل یا حداقل یکی از آن‌ها، می‌توانست به وجود یک دوربین دوم بهتر برطرف شود.

در بخش فیلم‌برداری نیز این گوشی توانسته بار دیگر ارزش‌های خود را اثبات کند! رنگ‌ها، سیستم فوکوس خودکار و همچنین لرزگشیر دوربین، در این بخش توانسته امتیاز مطلوبی را برای پوکوفون F1 فراهم بیاورد. فیلم‌برداری در نور کم و دامنه دینامیکی، از نقاط ضعف پوکوفون در فیلم‌برداری هستند.

متاسفانه DxOMark دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی را هنوز آزمایش نکرده اما بعید نیست در آینده نزدیک، این دوربین هم بررسی و امتیازدهی شود.

در نهایت در مقایسه با دیگر گوشی‌ها، پوکوفون از دو گوشی شیائومی می نوت ۳ و نسل اول پیکسل با امتیاز ۹۰ امتیاز بهتری دریافت کرده است. دو گوشی گلکسی نوت ۸ و آیفون ۸ پلاس با امتیاز ۹۴، بالاتر از پوکوفون دیده می‌شوند. شما درباره پوکوفون F1 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post DxOMark: پوکوفون F1 دوربینی به خوبی آیفون ۸ دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala