چند هفته دیگر سامسونگ از گلکسی اس ۱۰ پرده‌برداری خواهد کرد و با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی، شاهد حجم بیشتری از گزارش‌ها و تصاویر مربوط به این گوشی‌ها هستیم. این بار، سایت ۹۱mobiles که سابقه‌ی خوبی در انتشار رندرهای موثق و رسمی دارد، رندر رسمی گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرده است.

همانطور که می‌بینید، طراحی این گوشی تا حد زیادی مشابه رندرهای مبتنی بر فایل‌های CAD است که مدتی قبل منتشر شدند. در نگاه اول، اولین چیزی که توجهات را جلب می‌کند، وجود یک حفره در سمت راست بخش فوقانی نمایشگر که دو دوربین سلفی در آن قرار گرفته و تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است.

گلکسی اس 10 پلاس

همچنین این رندر، بر خبرهای مربوط به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مهر تایید می‌زند زیرا در پنل پشتی شاهد تعبیه جایگاه مربوط به این حسگر نیستیم. روی هم رفته، این رندر نکته‌ی جدیدی در بر ندارد. در سمت راست بدنه هم دکمه‌ی پاور و در سمت چپ آن دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی دیده می‌شود. همچنین به‌لطف بهره‌گیری از نمایشگر حفره‌دار، نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس واجد حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسل‌های قبلی است.

در رابطه با اندازه نمایشگر این گوشی هم باید یادآوری کنیم که اندازه آن ۶.۴ اینچ است که هم‌اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۹ محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات آن هم می‌توانیم به بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، ۶ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

منبع: Android Authority

The post رندر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala