تا حالا، تصاویر زنده و رندرهای زیادی از گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس آن منتشر شده است. اما در زمینه‌ی مدل مقرون به صرفه، چنین روندی دیده نمی‌شود. اما حالا، برای نخستین بار رندرهای رسمی گلکسی اس ۱۰ ای (E) منتشر شده‌اند که به لطف آن‌ها می‌توانیم به جزئیات طراحی این گوشی اشاره کنیم.

گلکسی اس ۱۰ ای اندکی کوچک‌تر از مدل معمولی و مدل پلاس است. همچنین بر خلاف این دو مدل، از برخی از مشخصات بهره نمی‌برد که با توجه به قیمت پایین‌تر این مدل، چنین موضوعی کاملا طبیعی محسوب می‌شود. با توجه به رندرهای منتشر شده، می‌توانیم ببینیم که این گوشی دارای نمایشگر تخت است و حاشیه‌های آن هم بزرگ‌تر از مدل معمولی گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس به حساب می‌آید. از دیگر موارد قابل توجه هم می‌توانیم به تک بودن دوربین سلفی و دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کنیم.

گلکسی اس 10

در این رندرها، شاهد سه رنگ مختلف از این گوشی هستیم ولی گفته می‌شود این گوشی در رنگ‌های بیشتری-از جمله زرد رنگ-روانه‌ی بازار می‌شود. اگر به پنل پشتی این گوشی دقت کنید، احتمالا فقدان جایگاه مربوط به حسگر اثر انگشت توجه شما را جلب می‌کند. اگرچه مدل معمولی و مدل پلاس از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند، اما حسگر اثر انگشت این گوشی زیر دکمه پاور در کنار بدنه قرار گرفته است. همچنین مطابق انتظارات، پایین دکمه تنظیم صدا دکمه مختص بیکسبی تعبیه شده.

خوشبختانه بر اساس گزارش‌های منتشر شده و طبق این رندرها، این مدل گلکسی اس ۱۰ هم از جک هدفون بهره می‌برد که خبر بسیار خوبی برای هواداران این مشخصه محسوب می‌شود.

منبع: Android Authority

The post رندرهای رسمی مدل ارزان‌قیمت گلکسی اس ۱۰ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala