اپل برای اولین بار، می‌خواهد نسخه Refurbished از آیفون X را از طریق وب‌سایت خود در آمریکا و در بریتانیا، به فروش برساند. این گوشی با قیمت ۷۶۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه شده و کاربران می‌توانند این گوشی را به صورت آنلاک هم خریداری کنند تا هر سیم کارتی که می‌خواهند، درون آن بگذارند.

اما همانطور که گفتیم، این نسخه Refurbished یا بازسازی شده خواهد بود. این یعنی مدل‌های مشکل دار یا پس داده شده از آیفون X توسط اپل دوباره بازسازی شده‌اند و برای فروش، عرضه شده‌اند. به طور کلی این نسخه‌ها هیچ تفاوتی از نظر ظاهری با یک آیفون X نو ندارند و تمام قطعات معیوب یا مشکل دار آن، توسط خود اپل تعویض شده است.

با این قیمت، این گوشی رقیب مستقیمی برای آیفون XR خواهد بود. اگرچه آیفون XR دوربین و پردازنده جدید‌تری دارد، اما قطعا نمایشگر OLED استفاده شده در آیفون X، دلنشین‌تر خواهد بود. همچنین اگرچه دوربین اصلی آیفون XR از آیفون X بهتر است اما iPhone X به دوربین دوم برای زوم در عکاسی و فیلم‌برداری نیز مجهز شده است. اگر قصد انتخاب بین یکی از این دو گوشی را داشته باشید، از همین حالا باید بگوییم تصمیم سختی پیش روی شماست.

البته که با خرید آیفون XR شما دستگاهی جدیدتر و البته کاملا «نو» خریده‌اید اما دستگاه‌های ریفربیش شده توسط اپل نیز کاملا تست شده، تمیز و دوباره بسته‌بندی شده هستند و اگر یک محصول ریفربیش شده توسط اپل را در نسخه‌ای «نو» از همان محصول بگذارید، نمی‌توانید تفاوت آن دو را تشخیص دهید. همچنین خرید آیفون X ریفربیشد از جهات دیگری از خرید یک آیفون X دسته دوم بهتر است. از جمله این موارد می‌توان به باتری کاملا نو در iPhone X ریفربیشد اشاره کرد.

اگر حافظه ۶۴ گیگابایتی برای شما کم است، می‌توانید آیفون X ریفربیشد را در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۸۹۹ دلار خریداری کنید.

منبع: GSMArena

The post اپل دوباره آیفون X را با قیمت ۷۶۹ دلار می‌فروشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala