شرکت موتورولا قصد دارد به زودی گوشی جدید خود با نام موتو Z4 پلی را معرفی کند. این گوشی از نظر سخت‌افزاری، شباهت زیادی به گوشی موتورولا P40 خواهد داشت. همچنین با توجه به تصاویر شماتیکی که از این گوشی لو رفته، متوجه شدیم که موتورولا در این گوشی از نمایشگری با بریدگی قطره مانند استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی دستگاه نیز مثل دیگر گوشی‌های سری موتو Z، درون دایره‌ای در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است.

در این قسمت دایره‌ای شکل تنها یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. جالب‌تر اینجاست که این دوربین نه ساخت سونی است و نه ساخت سامسونگ؛ بلکه سنسوری با نام S5KGM1SP ساخت شرکت Q Technology است. گوشی موتورولا P40 نیز قرار است دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد با این تفاوت که در بخش پشتی این گوشی شاهد دو دوربین هستیم و به جای بریدگی، از نمایشگر حفره‌دار در این محصول استفاده می‌شود.

به غیر از طراحی، شباهت‌های موتو Z4 پلی با موتورولا P40 همچنان ادامه دارد. هر دو گوشی قرار است از پردازنده اسنپدراگن ۶۷۵ استفاده کنند. موتو Z4 پلی در دو نسخه با رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و به ترتیب با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی احتمالا رابط کاربری خاصی نخواهد داشت و اندروید پای خالص روی آن اجرا خواهد شد. باتری این گوشی نیز ۳۶۰۰ میلی‌آمپری است که انتظار می‌رود عمر باتری خیلی خوبی برای موتو Z4 Play به ارمغان بیاورد.

نمایشگر این گوشی اندازه ۶.۲۲ اینچی دارد و همانطور که اشاره کردیم، دوربین سلفی درون بریدگی قطره مانند در این نمایشگر قرار گرفته است. همچنین سنسور اثر انگشت محصول نیز در زیر این نمایشگر قرار می‌گیرد و با این حساب، با پنل Super AMOLED روبرو هستیم. انتظار می‌رود موتو Z4 پلی در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه شود. شما درباره گوشی‌های سری موتو Z چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post موتو Z4 پلی نیز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala