هواوی در بخشی از بیانیه خبری مربوط به برنامه‌های این شرکت در لهستان، به‌صورت گذرا تاریخ معرفی گوشی هواوی P30 را اعلام کرده است. طبق این خبر، گوشی مذکور در اواخر مارس (نیمه فروردین ۹۶) در پارس معرفی خواهد شد. باید خاطرنشان کنیم که هواوی P20 هم در انتهای ماه مارس سال گذشته معرفی شد.

در رابطه با همین موضوع، باید به انتشار رندرهای کیس‌های محافظ هواوی P30 از جانب شرکت Spigen هم اشاره کنیم. علاوه بر انتشار رندرهای مربوط به این گوشی، مدتی قبل هم شرکت معروف Olixar رندرهای قاب‌های محافظ این دو گوشی منتشر کرد. بر اساس این رندرهای جدید، هواوی P30 پرو از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که به‌صورت عمودی تعبیه شده‌اند و در سمت راست آن‌ها هم شاهد دو فلش LED هستیم. همچنین هواوی P30 معمولی هم از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و فلش LED آن هم در پایین این دوربین‌ها قرار گرفته است.

در این رندرها، شاهد پنل جلویی گوشی هم هستیم که طبق آن‌ها، این گوشی‌ها مانند هواوی میت ۲۰ از بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل بهره می‌برد و در پایین آن هم حاشیه‌ی بسیار اندکی وجود دارد. در نهایت همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، هواوی این گوشی را در نمایشگاه MWC معرفی نمی‌کند و در این نمایشگاه شاهد معرفی گوشی تاشو ۵G این شرکت خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

The post تاریخ معرفی هواوی P30 مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala