سیل لو رفتن اطلاعات و عکس‌های گلکسی اس۱۰ هنوز ادامه دارد و بعید است تا یکم اسفند ماه متوقف شود. حالا آخرین چیزی که از این سری از گوشی‌ها لو رفت، مربوط به ارزان‌ترین نسخه یعنی گلکسی S10e می‌شود و این گوشی را در رنگ جدید زرد نشان می‌دهد.

این عکس توسط Ishan Agarwal در سایت MySmartPrice منتشر شده است. رنگ زرد این گوشی هم ما را یاد گوشی‌های قدیمی نوکیا/مایکروسافت می‌اندازد و هم از طرف دیگر، به نظر می‌رسد این گوشی برای رقابت با آیفون XR در این رنگ ساخته و عرضه خواهد شد.

اگر این رنگ شما را راضی نمی‌کند، باید بگوییم که گوشی Galaxy S10e در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی نیز عرضه خواهد شد و رنگی‌ترین گلکسی اس۱۰ امسال است.

این تصویر همچنین بار دیگر دوربین دوگانه در بخش پشتی گوشی را نشان می‌دهد. در شرایطی که دو نسخه دیگری گلکسی اس۱۰ دارای سه دوربین خواهند بود، این گوشی دو دوربینه است. همچنین با توجه به کوچک بودن لنز دوربین سمت چپ، به نظر می‌رسد که این دوربین با زاویه عریض باشد و دوربین سمت راست، دوربین معمولی و اصلی دستگاه باشد.

جدا از دوربین‌ها، یک عکس از لبه کناری این گوشی نیز منتشر شده که سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور را هم نشان می‌دهد. دیگر نسخه‌های گلکسی اس۱۰ قرار است سنسور اثر انگشت فراصوت در زیر نمایشگر داشته باشند اما این گوشی به دلیل قیمت کمتر، سنسور اثر انگشت را در لبه کناری خود دارد.

این اولین باری نیست که سنسور اثر انگشت را در لبه یک گوشی می‌بینیم. پیش از این شرکت‌هایی مثل سونی، موتورولا و ریزر نیز سنسور اثر انگشت را در این قسمت از گشوی‌های خود قرار داده‌اند. آیا شما این جایگاه برای سنسور اثر انگشت را ترجیح می‌دهید یا فکر می‌کنید سامسونگ باید مثل گذشته سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی گوشی قرار می‌داد؟

در هر صورت، باید دو هفته دیگر صبر کنیم تا پرچمداران جدید سامسونگ را از نزدیک ببینیم. شما کدام نسخه گلکسی اس۱۰ را ترجیح می‌دهید؟

منبع: AndroidAuthority

The post اولین عکس از نسخه زرد رنگ گلکسی اس۱۰ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala