مدتی قبل، شرکت گوگل گزارش عملکرد مالی خود در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. طبق این گزارش، بیش از ۸۰ درصد از درآمد این شرکت از طرف تبلیغات است اما این شرکت می‌خواهد با ساخت گجت‌های متنوع، اکوسیستم خود را گسترش دهد. گوشی‌های پیکسل، اسپیکرهای گوگل هوم و کروم‌بوک‌ها طرفداران زیادی دارند و به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد توسعه‌ی گجت‌های پوشیدنی را هم آغاز کند.

این کمپانی، دو فرصت شغلی در بخش گجت‌های پوشیدنی ایجاد کرده است. طبق این فرصت‌های شغلی، گوگل به‌دنبال استخدام یک معاون ارشد و یک مدیر طراحی است که بتوانند محصولات نوآورانه‌ای را برای کاربران توسعه دهند.

سال گذشته، مرتبا شایعات گوناگونی در مورد توسعه ساعت هوشمند پیکسل واچ منتشر می‌شد تا اینکه مدیر واحد مهندسی Wear OS اعلام کرد چنین گجتی در سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد و اعلام کرد که آن‌ها فعلا به‌دنبال بهبود شبکه شرکا و کلیت سیستم‌عامل Wear OS هستند.

گوگل

گوگل‌ به‌دنبال یک مدیر طراحی است که حداقل ۱۵ سال سابقه در توسعه‌ی گجت‌های مصرفی داشته باشد و چنین فردی وظیفه‌ی مدیریت تیمی از طراحان صنعتی را برعهده خواهد داشت. همچنین در آگاهی استخدام آمده که او باید ترندهای مرتبط و فرایندهای تولید را شناسایی کند و بتواند تیم طراحی را از مرحله طرح مفهومی تا ارائه‌ی محصول نهایی مدیریت و هدایت کند.

برای مدیر ارشد این بخش هم گوگل به دنبال یک فرد کاملا توانا می‌گردد. این معاون ارشد علاوه بر اینکه باید حداقل ۱۲ سال سابقه در زمینه‌ی طراحی و توسعه گجت‌های الکترونیکی داشته باشد، باید از توانایی شروع کردن و به جلو راندن چند طرح مربوط به بهبود وضعیت محصولات بهره ببرد. در ضمن باید خاطرنشان کنیم این فرد مستقیما با تیم رهبری ارشد بخش سخت‌افزار گوگل در ارتباط خواهد بود و مسئولیت تمام محصولات پوشیدنی گوگل را برعهده خواهد داشت.

منبع: GSM Arena

The post احتمال ساخت گوشی هوشمند گوگل افزایش یافت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala